Helkkari mikä yhdistelmä laiska,työtön,köyhä

Anonyymi

Voi helkkari mikä yhdistelmä henkilöillä niin laiska,työtön,köyhä ja tuohon päälle sitten vielä päihdeongelmat. Tyhmyys sopii kanssa yhtenä lisänä uusavuttomuuteen. Huh huh järjenjuoksua kun iloitsee köyhyyspalstalla työttömyydellä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän tuo kertoo ihmisestä aika paljon. Joku kirjoitti tänne olleensa jo viisi vuotta työtön. Ennen en ollut kuullutkaan että joku olisi muka viisi vuotta ollut yhtäjaksoon muka työttömänä. En edes tiennyt että tukia voi saada noin pitkälle ajalle. Tällaista sakkia on suomessa niin ei ihme että maan talous on mikä on...

    • Anonyymi

      Laiskuus ja tyhmyys ovat ehkä pahin yhdistelmä ja johtavat aina köyhyyteen.

      Oletko koskaan kuullut tyhmästä mutta ahkerasta ihmisestä joka olisi köyhä? En minäkään.

      Oletko koskaan kuullut laiskasta mutta fiksusta ihmisestä joka olisi köyhä? En minäkään.

      Mutta jokainen meistä on kuullut tai todennäköisesti jopa tietää jonkun joka on sekä tyhmä että laiska ja yllätys yllätys rutiköyhä!

    • Anonyymi

      Laiskuuskin riittää jo siihen että moni juttu menee rempalleen vaikka ensimmäisenä terveys. Kyllähän nyt työttömyyskorvauksilla jotain täytyy yrittää ettei kotona vaan. Yksikin kirjoittaja niin nauttii kotonaolosta ja hoitaa lapsia mutta mutta työttömyyspäivärahoilla. Jotain prkl yritystä täytyy olla.

    • Anonyymi

      No eiks oo!!! Ihan kauheaa. Etkö ole saanu mitään duuniia Likakaivon putsaajia ppstarvis pääkaupungin seudulle, menes kysyy. Ne on noita 9 e päiväkorvaus hommia mutta sitten sun ei tarvi hävetä itsees.

      • Anonyymi

        Hih hih hih hiii yritit muttet päässyt hi hii.


    • Anonyymi

      Passiivisagressiivinen.

    • Anonyymi

      Passiivis-aggressiivinen käyttäytyminen (myös passiivis-vihamielinen persoonallisuus) on käytöstä, jossa henkilö kohdistaa passiivista vastarintaa sosiaalisten ja ammatillisten toimintojen vaatimuksiin. Passiivis-aggressiivinen käyttäytyminen ilmenee avuttomuutena, itsepäisyytenä, tehtävien tai asioiden lykkäämisenä tai jättämisenä viime hetkeen, kateutena tai paheksuntana ja tarkoituksellisena tai toistuvana epäonnistumisena pyydetyissä tehtävissä, joista henkilö on yleensä yksin vastuussa. Dynaamisessa psykologiassa passiivis-aggressiivista käyttäytymistä pidetään puolustusmekanismina; yleensä asianosainen tiedostaa vain osittain turvautuvansa puolustusmekanismiin.

      • Anonyymi

        Turhaa moinen vastarinta. Voin kertoa että sitä työkkärin tätiä, kelan tanttaa tai ketään muutakaan ei kiinnosta vittuakaan se kuinka huonosti hoidat omat asiasi.


    • Anonyymi

      Minut on työkkärissä virallisesti nimitetty tyhmäksi alkoholistiksi jolla ei ole elämänhallintaa. Ihan sen takia koska olen työtön ollut pitkään. Viinaa en ole juonut 25 vuoteen. Laskuja ei ole maksamatta, ulosotossa en ole. Kunto ja terveys on hyvä, poljen usein kuntopyörää.

      Sairas en ole ollut 30 vuoden aikan kertaakaan. Silti yks työkkärin virkailija päätti että olen sairas työkyvytön alkoholisti. Yritti sillä verukkeella saada minut kuntouttaviin töihin. Suutuin sille ja tein kanteluita mutta työttömällä ei ole oikeuksia suomessa. Olisin haastanut oikeuteen mutta juttua ei otettu todesta.

      Nii se vaan on oikeuksia ei ole työttömällä vaan työtöntä saa haukkua vaikka miten. Siksi päätin etten hae töitä ennen kun työkkäri pyytää anteeksi julkisesti minulta. Karensseja saa antaa perusteetta ja työtöntä viranomainen saa haukkua ilman että työtön voi puolustautua. Ei edes lääkärintodistus auttanut että olen täysin terve kun tein valituksia oikeusasiamiehelle.

      Joten töitä en tule hakemaan.

      • Anonyymi

        Minä olen ollut kuntouttavassa, 4tuntia päivä 4 päivää viikossa. Nopeasti meni aika ja ihan mieluisaa toimintaa esim siivousta,keittiötöitä ja sen sellaista. Enkä tuntenut olevani orja. Mukavat oli työkaveritkin. No nyt sitten en enää pääse kuntouttavaan,koska olen kuulemma kelpoinen opiskelemaan. No ei siinäkään mitään. Päivät kerrallaan.


      • Anonyymi

        Karenssia kehiin ja alennettu toimeentulotuki sopis hyvin. Kuntouttavaan vaan niin jotain tekemistä.


    • Anonyymi

      Oi joi tulipa paha mieli. No ei. Miten jaksat samoja läasytyksiä tänne.

    • Anonyymi

      Tuota, mietin vaan että miten pahaan kuntoon pitää ihmisen olla päästänyt itsensä että kirjoittaa tuollaisia aloituksia. Mitä ihmettä tuosta oikein saa?

      • Anonyymi

        Sitä ajattelee varmaan moni. Jo tavasta kirjottaa huokuu epätoivo, katkeruus ja mielenhäiriöt.

        Työtön on sama olotila kuin mikä muu tahansa, mutta joku on vaakorvauksia.n keksinyt että tuota ryhmää voi haukkua mielin määrin, työ kun suomessa on joidenkinm ielestä pyhä. Mitä se ei ole.

        Oikea työ sitä että siitä saa palkkaa, eikä työtä teetetä ilmaiseksi tai työttömyyskorvuksen keinoin. Palkkaa saadaan työstä jotta ei tarvi korvauksia, jos korvauksia niin silloin ollaan työtön.

        Nykypäivänä ei kukaan halua maksaa palkkaa joten työttömyys on ainoa keino saada rahaa ja laskunsa maksettua.
        Nää provoisoijat ovat itse katkeellisia ja aivan varmaan ei ole töissä kun jaarittelee täällä koko ajan. Mutta voihan se olla että jos on töissä, niin ei siellä tehdä mitään, siellä laikoitellaan niin on aikaa olla kähyyspalstalla.


    • Anonyymi

      olen viisas ja rikas työtön. heitän kuutamokeikkaa minkä ehdin, enkä käytä alkoholia tms. lainkaan. tällä hetkellä jotain 12.000e sukanvarressa, ja kaikki tuet juoksee. uusi jättimäinen taulu-tv tuli just ostettua (käteisellä tottakai). mitähän seuraavaksi ostaisi?

      • Anonyymi

        Osta elämä, äläkä elämöi


    • Anonyymi

      No miksi olet noita kaikkia? kai sulla on syy? Oletko jutellut kenenkään kanssa joka voisi sua auttaa? Olet kyllä aikamoisen sopan elämästäsi tehnyt. Onneksi olet itse kartalla joten voit vielä päästä tuosta. Tsemppiä, kerro sitten kuinka menee?

    • Anonyymi

      Miksi muita kehotat tekemään jotain vaan keskity itseesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe