Vuoden lopussa (31.12.2020) liikenteessä oli 55.323 sähköautoa

Anonyymi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä sille pitäisi pystyä tekemään. Minä vaihdoin dieselin plugariin viime vuonna. Minun vanha diesel on liikenteessä vielä ainakin 15 vuotta. Kaikki muuttuu vähitellen.

      • Anonyymi

        Uusia polttomottoriautoja, varsinkaan dieselautoja ei ole pian myynnissä ainuttakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia polttomottoriautoja, varsinkaan dieselautoja ei ole pian myynnissä ainuttakaan.

        Lähes kaikissa uusissa autoissa on iso polttomoottori. Osassa on sen lisäksi pieni akku ja pieni sähkömoottori. Näitä kutsutaan lataushybrideiksi. Patteriuskovaiset kutsuvat niitä patteriautoiksi.


    • Anonyymi

      Kyllä bensat ja dieselit ovat hyviä ajettavia.
      Olen noilla ajanut 30 vuotta.
      Nykyinen auto on vaihtokunnossa ja sähköautoon aion vaihtaa.
      Katson sen parhaaksi vaihtoehdoksi, kun sellasia on nyt saatavilla.
      Ennen piti valita B/D välillä.

    • Anonyymi

      Sähköautoja on alle 10 000 ja ladattavat on pääosin työsuhdeautoja niiden verokohtelun vuoksi ja kuinka moni niitä viitsii edes latailla jos on täysetuauto jossa firma maksaa bensat?
      Mutta virkamies ja poliitikko on iloinen kun tilasto näyttää hyvää heidän kannaltaan.
      Minäkin vaihdan tulevaisuudessa ehkä jonkinlaiseen ladattavaan autoon, kunhan ne ensin kehittyvät luotettaviksi ja paremmiksi. Antaa muiden maksaa kehityskulut. Minulle on ihan yhden tekevää bensakulut kun en työkseni aja isoja kilsoja, kunhan auto on mukava ja luotettava.

    • Anonyymi

      Ladattava hybridi ei ole sähköauto.

      Sen miniakulla ajaa 15-50km

      Ja polttomoottori on päävoima. Wltp päästötesti vain n 30km.

      Sähköautoja on vähän

    • Anonyymi

      Tänä vuonna myytävistä autoista 33 % on sähköautoja. Revi siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe