Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kasvojenkohotus, otsa, keski- ja alakasvot. Myös silmäluomeni leikattiin. Turvotus on ihan valtava. Pääni on tuplasti isompi ja silmät ovat ihan kissamaisen.
Tällähetkellä on vaikea uskoa, että kasvoistani tulisi edes hiukan kauniit. Tiedän, että turvotusta kuuluu olla ja on vielä varmasti pitkään. Silti tämä kauhistuttaa.
Onko täällä jotain jolle olisi tehty kasvojenkohotusta? Olitko aluksi ihan alienin näköinen ja sitten myöhemmin tavallisin ihmisen näköinen? Miten toipumisesi muuten meni?
Olen laihtunut reippaasti, jonka vuoksi ylimääräistä nahkaa oli todella todella paljon. Siksi tätä naamaa kurottiin kasaan. Näytän nyt vaan todella kauhealta :(
Kasvojenkohotus 40-vuotiaana
Anonyymi
2
430
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatii aikaa parantua, voi mennä yli puoli vuotta. Hyvä tulee ihan varmasti kun turvotus pois. Mulle on tehty sama ja n. 8kk niin oli täydellinen.
- Anonyymi
Onko kolmen neljän viikon päästä siinä kunnossa, että voi tehdä asiakaspalvelua ja työkaverit eivät kahvitauolla kauhistele?
Vaikeaa olla pois töistä yli neljää viikkoa ja kokonaan etänäkään ei voi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss916094Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243597- 1692203
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2342087Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1801813Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901593- 691104
Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.81071Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571051Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211040