Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kasvojenkohotus, otsa, keski- ja alakasvot. Myös silmäluomeni leikattiin. Turvotus on ihan valtava. Pääni on tuplasti isompi ja silmät ovat ihan kissamaisen.
Tällähetkellä on vaikea uskoa, että kasvoistani tulisi edes hiukan kauniit. Tiedän, että turvotusta kuuluu olla ja on vielä varmasti pitkään. Silti tämä kauhistuttaa.
Onko täällä jotain jolle olisi tehty kasvojenkohotusta? Olitko aluksi ihan alienin näköinen ja sitten myöhemmin tavallisin ihmisen näköinen? Miten toipumisesi muuten meni?
Olen laihtunut reippaasti, jonka vuoksi ylimääräistä nahkaa oli todella todella paljon. Siksi tätä naamaa kurottiin kasaan. Näytän nyt vaan todella kauhealta :(
Kasvojenkohotus 40-vuotiaana
Anonyymi
2
283
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatii aikaa parantua, voi mennä yli puoli vuotta. Hyvä tulee ihan varmasti kun turvotus pois. Mulle on tehty sama ja n. 8kk niin oli täydellinen.
- Anonyymi
Onko kolmen neljän viikon päästä siinä kunnossa, että voi tehdä asiakaspalvelua ja työkaverit eivät kahvitauolla kauhistele?
Vaikeaa olla pois töistä yli neljää viikkoa ja kokonaan etänäkään ei voi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491