Korona leviää Britanniassa
vaikka siellä on rokotettu jo yli kuukausi ihmisiä ja ei mitään vaikutusta tautitapauksiin tai kuolleisiin.
Esimerkiksi Ranskassa jossa ei olla aloitettu rokotuksia, tapaukset ovat olleet murto-osa Britanniaan nähden tällä hetkellä. Tänäänkin UK:ssa yli 500 kuolemaa versus Ranska yli 300 kuolemaa.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan siellä ollut paljonkin vaikutusta. Uusi virusvariantti leviää jo vauhdilla. Asiantuntijat kertovat pian muuttavansa rokotetta ja sitten tulee jälleen uusi variantti.
- Anonyymi
Ei rokotteet vielä näin nopeasti vaikuttaisi lukuihin. Eikä Briteissäkään niin paljon ole rokotettu, sielläkin ollaan vasta alussa. Kovin moni ei ole voinut vielä saada edes vaadittavaa kahta annosta.
- Anonyymi
Esimerkiksi USA:ssa 9,3 miljoonaa on saanut rokotuksen, mutta vain 0,3 miljoonaa saanut kaksi annosta. Eikä 9,3 miljoonaakaan ole niin suuri määrä, että se vaikuttaisi USA: n kokoisessa valtiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4012984Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin19712910Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2528239- 255794
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2023393