Aihe

Miksei tärkeästä työstä makseta palkkaa?

Anonyymi

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SPR tietty asialla.
      ..
      Vapaaehtoistehtäviin haetaan nyt satoja ihmisiä Helsingissä ja Vantaalla. Punainen Risti on varautunut myös muiden kuntien avunpyyntöihin.
      ..
      Vapaaehtoisia haetaan kahteen eri tehtävään. Tartuntajäljityksessä vapaaehtoiset toimivat puhelimitse tukien ammattilaisten työtä. Rokotuksissa vapaaehtoiset opastavat rokotukseen saapuvia ja varmistavat, että jokaisella tulijalla on maski. Lisäksi he tukevat ammattilaisia rokotuksen jälkitarkkailussa,
      ..
      Verkkouutiset.fi

• Anonyymi

Paljonko Punainen risti veloittaa tästä palvelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko Punainen risti veloittaa tästä palvelusta?

Pitäähän ne Levin koulutuspäivien rahat jostain saada pomoille.

• Anonyymi

Koronajäljitys ei taida olla etätyötä. Muuten sitä voisikin harkita. Sama syy (riskiryhmä) jonka vuoksi minusta tuo työ on hyvin tärkeää estää minua siihen ryhtymästä vaikka olisikin tilaisuus.

• Anonyymi

Sanooko ne soittaessaan, että ovat vapaaehtoisia ja että heille ei kuulu kertoa henkilötietoja?

• Anonyymi

Mitä jollain vapaaehtoistavikselle kuuluu, mitä minä olen tehnyt ja missä ollut?

En kerro. Soitti kuka hyvänsä, koska ei näistä voi tietää.

• Anonyymi

Asuntopaloasi sammuttamaan saapuu ensimmäisenä VPK, jonka jäsenet ovat vapaaehtoisia. Annatko heidän aloittaa työn vai jäätkö huutamaan että väärin sammutettu?

• Anonyymi

Kohta joku ketku soittelee ihan muut mielessä, muka SPR vapaaehtoisena.

• Anonyymi

Kontaktin jäljityksessä pitää tietenkin olla keino selvittää se, että jäljittäjä on oikealla asialla. Onko näillä joku valtakunnallinen takaisinsoittopalvelu eli numero johon soittamalla asian voi epäluuloinen halutessaan selvittää?

"Hei, minulle soitti koronajäljittäjäksi esittäytynyt henkilö joka antoi tarkistusta varten kertakäyttöisen koodin koo tee är viisi seitsemän kaksi nolla bee. Onko tuo henkilö oikealla asialla?"

• Anonyymi

Miksi lentokentille haetaan vapaaehtoistyöntekijöitä tekemään koronatestejä?
      Eikö tuo nyt ihan ole työtä, mistä pitää maksaa palkkaa?
      On.

• Anonyymi

En usko, etteivätkö saisi tietoonsa terveystietoja.
      Ehkeivät pääse ihan Oma-kannan tietoja lukemaan, mutta jossain muodossa käy ilmi arkaluontoisia asioita.
      Vähintäänkin joku itse kertoo ymmärtämättömyyttään asioistaan täysin vieraalle soittajalle, jolle asiat ei mitenkään kuulu.

Kaikilla soittelijoilla tuskin on myöskään täysin kirkastunut salassapitovelvellisuuden merkitys.

• Anonyymi

Skopien lentoja vastaanottamassa ovat vapaaehtoiset!
      Hei haloo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      613
      30046
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      297
      21907
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14104
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      11087
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      93
      8213