Sipilä mustelmilla.
Paha sai palkkansa.
7
51
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilä on hyvä tyyppi, toivottavasti häntä töninyt tosiaan saa palkkansa.
- Anonyymi
Kepujen ja kokkareiden mielestä joo koska ajaa vain rikkaiden yrittäjien ja maanomistajien etuja.
- Anonyymi
Muistan valtavat buuaukset kansalaistorilla 2016, uudenvuoden puhe jäi pitämättä.
- Anonyymi
Sipilä on tehnyt monenmoista. Virheitäkin.
Mutta väkivaltaisilla kimppuunkävijöillä ei ole paikkaa yhteiskunnassa.- Anonyymi
Sipilän politiikka on tehnyt valtavaa vahinkoa. Se on väkivaltaa jos mikä.
- Anonyymi
Paljonkohan aiheutti kustannuksa maalle kutsussaan?
- Anonyymi
Saatto olla pakolainen tuo tuuppaaja mutta vaikka se ois Sipilän puskaraiskannut niin kyllä sen paikka on suomessa. Ei kai me nyt ketään karkottamaan aleta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749