Kun Usa romahti ja se ei voi olla totta

Anonyymi

niin suurin salaisuus onkin se että me lännessä koetaan Usa yhtä kollektiivisen tunteellisesti kuin eräät Neuvostoliiton aikoinaan.Kun kuuntelemme hyökkäystä kongressitaloon niin olemme aivan itkuisia tai päätä huimaa että "Ei voi olla totta"
Tämä sama tunne on ollut vannoutuneitten kommunistien tai Natsi-Saksan kansoilla kun he huomaavat että turvallisuus on mennyttä ja vihollinen on porteilla.Tai naapurin rikas mies on yksin kun vaimo karkasi nuoremman köyhän miehen luo.
Tämä on elämää ja tosiasia on se että emme pysty elämään elämää turvattomassa maailmassa emmekä voi kontrolloida sitä tiukasti kuin siivooja joka yrittää puhdistaa neuroottisesti joka likatahran pois jotta ahdistus likaisesta ja anarkiasta ei leviä puhtaaseen kulttuuriin vaan me kaipaamme turvaa ja voimakkaita pylväitä mutta niitä ei ole.Lika levittäytyy joka huoneeseen ja nurkkaan ja me alamme itkeä ja huutaa.Satumaailma hajoaa ja prinsessat ja prinssit muuttuvat vamppyyreiksi ja kirkko palaa ja turvattomuus lisääntyy.
Elämä on vain fantasiaa ja illuusiota.Unta jota kerrotaan vain saduissa.
Siksi on kasvettava naiviista ja sinisilmäisestä lapsesta aikuiseksi ja koettava elämä sellaisena kuin se on.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta. USA on ollut aina LÄPIMÄTÄ ja tulee YHTÄ MÄTÄNÄ pysymään.

    • Anonyymi

      Kuka olisi osannut ennustaa Berliininmuurin kaatumista tai Neuvostoliiton romahdusta. Pinnan alla kytee aikansa ja sitten kun asiat lähtevät liikkeelle tapahtuu lyhyen ajan kuluessa paljon.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä, miten monet suomalalaiset on saatu seuraamaan tätäkin jenkkien saippuaoopperaa. Onko kyseessä tarkoituksellinen aivopesu, jotta oman maan ja EU:n ongelmien pohtiminen jäisi vähemmälle?

    • Anonyymi

      vaalin jäljipuintia miksi tuli häviö ei oikein mene kaaliin.

      työllisyys oli hyvä töitä kansa teki mutta tuli koroona joka o kaiken.

      MITEN OLISIVAT ÄÄNESTÄNEE TRUMPI VASTAAN !

      USA;ssa EI OLE SUOMEN SOSSUA VAIKKA NYT TÄÄLLÄ KAIKILLA ON MIELIPIDE
      TRUMPIA VASTAAN.
      varmaa usa ovat erimieltä kannatus ei ole hävinnyt minnekkään.

    • Anonyymi

      ei kaikki hyväksy .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe