En tiedä mihin palstalle olisi kuulunut, mutta kysyn nyt täältä:Minua askarruttaa, että jos käyn esim.tänään testissä huomenna vastaus negatiivinen,no tietysti oireet miksi sinne menin jatkuvat,eihän ne testiin jää, niin jos tauti vaan jatkuu pitääkö mennä taas testiin, elikkä kauanko tuo negatiivinen on voimassa, otetaanko niitä testejä samalta ihmiseltä kuinka monta kertaa,en ole testeissä käynyt mutta rupesin tässä tätä pohtimaan.Voin olla tyhmä myönnetään, mutta aattelin nyt kyssästä jos jollain kokemuksia/tietoa.
Koronna testi
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet käynyt oireiden vuoksi koronatestissä, mutta tulos on negatiivinen, se ei ole täysin varmaa ettei sinulla olisi koronaa. Eräs tuttavani sai myös negatiivisen tuloksen vaikka oli selvät oireet. Olo kuitenkin paheni edelleen ja hän meni uudelleen testiin ja sitten tulos olikin positiivinen ja sairaalareissu edessä.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, eihän niihinkään sitten ole luottamista toivottavasti en joudu testiin, kyllä tämä on sekavaa . Käsketään ihmisten mennä pienestäkin (riskiryhmät) testiin,no missä vaiheessa testiin voi sitten luottaa ,..?
- Anonyymi
Minulla on ollut jo muutaman vuoden sellaista että rasituksen jälkeen ( ei tarvitse olla kuin kauppareissu ) tulee aina pariksi päiväksi flunssan oireita.
Eihän niissä testeissä voi yhtenään juosta.
Pari kertaa minulta on testi otettu muun asian yhteydessä.
Ehkä sitten on mentävä jos tulee jotain vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055