Halpa kiinteistönvälittäjä

Anonyymi

Täytyisi myydä kerrostaloasunto Seinäjoella. Kuka välittäjä on halvin?

10

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hinta on tärkeämpi kuin osaaminen ja työn laatu, minkä takia ottaisit halvan välittäjän sotkemaan asioita? Tee itse, saat parempaa vielä halvemmalla.

• Anonyymi

Hyvää ja halpaa ei taida löytyä

• Anonyymi

Ne halvimmat on sellaisia tee se itse välittäjiä eli laittavat vain kuvat nettiin ja odottavat että joku tarjoaa pyyntisumman eivätkä tee asian eteen mitään. Moni noista halvoista tsi-välittäjistä ei edes ole paikkakunnalla vaan jossain muualla Suomessa..

Parasta kun ottaa jonkun kalliin ja tinkii sen kanssa palkkiosta. Kyllä ne pudottaa jopa puolet niistä normipyynneistään kun vain tinkaa. Ja toinen hyvä tapa on myydä kokonaan itse.

• Anonyymi

Missä osoitteessa se on, paljonko neliöitä, montako huonetta, mikä valmistumisvuosi, paljonko hoitovastike ja paljollako myisit sen?
      t. ostaja

• Anonyymi

Jos mun tarttis asunto-osake myydä nii en mä halvinta välittäjää kattelisi. Mä ottaasin jonku esim Kätkänahon tms jolla on meriittiä, mielellään sitä maksaa siitä et kaikki hommat tulee hoidettua tyylillä ja ennen kaikkea oikein (ei tarttis jälkeenpäin sitte takuta pykälä viidakossa).

• Anonyymi

Asunto-osake rinnastetaan irtaimiston kauppaan. Voit myydä sen itse. Netissä on palveluita joissa voi kohtuuhinnalla laittaa kuvat ja sopia esittelyt. Pankkikin tekee sinulle ne kauppakirjat muutamalla satasella, tai joku juristi. Ei vaadi välittäjää, kunhan kirjaat mitä myyt, sisältyykö jotain irtainta kauppaan, vai pelkkä osake. Milloin asuntoon pääsee asumaan, miten kauppasumma maksetaan. Ei ihan rakettitiedettä. Kiinteistökauppa onkin sitten ihan eri asia. Sitä ohjailee omat määräykset ja lait.

• Anonyymi

Halvin on se jolla on korkein myyntihinta miinus välityspalkkio, kohtuullisessa myyntiajassa.
      Pienin välityspalkkio ei kerro mitään, eikä ole yleensä se kannattavin asiakkaallekaan. Pikku palkkiolla pitää myydä nopeesti ettei tule välittäjälle myyntikuluja, yleensä menee alihintaan.

• Anonyymi

Halvimmasta en tiedä, mutta minun taloani tällä hetkellä myy Jani Sippola. Hän on hyvin reipas ja hoitaa työjuttuja 24/7. Pitää näyttöjä ahkerasti ja tekee myynnin eteen hyvin töitä! 👍

• Anonyymi

Eikö myyjän tehtävä ole tehdä kaupat ja myydä asunto?

Ahkeruudesta ei saa lisäpisteitä. Olennaista on tuleeko kaupat vai ei.

Kiinteistövälittäjinä häärää Seinäjoella kyllä surkeaa väkeä. Ei mitään koulutusta alaan, ei myyntikokemusta mistään
        Ei ihme, että moni asunto on ollut myymättä kuukausia.

Miksi joku maksaa tuhansia euroja välityspalkkiota täysin osaamattomalle ihmiselle?

• Anonyymi

Jani on ahkera poika ja meillä käy joka päivä siivoamassa ja hoitaa lumityöt. Tekee jopa 30 tunnin työpäiviä ilman taukoa ja vapaa-aikoinaan toimii supersankarina ja pelastaa maapallon. Jos aikaa jää niin käy kastelemassa kukatkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe