Aihe

Halpa kiinteistönvälittäjä

Anonyymi

Täytyisi myydä kerrostaloasunto Seinäjoella. Kuka välittäjä on halvin?

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hinta on tärkeämpi kuin osaaminen ja työn laatu, minkä takia ottaisit halvan välittäjän sotkemaan asioita? Tee itse, saat parempaa vielä halvemmalla.

• Anonyymi

Ne halvimmat on sellaisia tee se itse välittäjiä eli laittavat vain kuvat nettiin ja odottavat että joku tarjoaa pyyntisumman eivätkä tee asian eteen mitään. Moni noista halvoista tsi-välittäjistä ei edes ole paikkakunnalla vaan jossain muualla Suomessa..

Parasta kun ottaa jonkun kalliin ja tinkii sen kanssa palkkiosta. Kyllä ne pudottaa jopa puolet niistä normipyynneistään kun vain tinkaa. Ja toinen hyvä tapa on myydä kokonaan itse.

• Anonyymi

Missä osoitteessa se on, paljonko neliöitä, montako huonetta, mikä valmistumisvuosi, paljonko hoitovastike ja paljollako myisit sen?
      t. ostaja

• Anonyymi

Jos mun tarttis asunto-osake myydä nii en mä halvinta välittäjää kattelisi. Mä ottaasin jonku esim Kätkänahon tms jolla on meriittiä, mielellään sitä maksaa siitä et kaikki hommat tulee hoidettua tyylillä ja ennen kaikkea oikein (ei tarttis jälkeenpäin sitte takuta pykälä viidakossa).

• Anonyymi

Asunto-osake rinnastetaan irtaimiston kauppaan. Voit myydä sen itse. Netissä on palveluita joissa voi kohtuuhinnalla laittaa kuvat ja sopia esittelyt. Pankkikin tekee sinulle ne kauppakirjat muutamalla satasella, tai joku juristi. Ei vaadi välittäjää, kunhan kirjaat mitä myyt, sisältyykö jotain irtainta kauppaan, vai pelkkä osake. Milloin asuntoon pääsee asumaan, miten kauppasumma maksetaan. Ei ihan rakettitiedettä. Kiinteistökauppa onkin sitten ihan eri asia. Sitä ohjailee omat määräykset ja lait.

• Anonyymi

Halvin on se jolla on korkein myyntihinta miinus välityspalkkio, kohtuullisessa myyntiajassa.
      Pienin välityspalkkio ei kerro mitään, eikä ole yleensä se kannattavin asiakkaallekaan. Pikku palkkiolla pitää myydä nopeesti ettei tule välittäjälle myyntikuluja, yleensä menee alihintaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11024
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      140
      7521
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      6235
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      23
      3455
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      150
      2410