Halpa kiinteistönvälittäjä

Anonyymi

Täytyisi myydä kerrostaloasunto Seinäjoella. Kuka välittäjä on halvin?

10

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hinta on tärkeämpi kuin osaaminen ja työn laatu, minkä takia ottaisit halvan välittäjän sotkemaan asioita? Tee itse, saat parempaa vielä halvemmalla.

• Anonyymi

Hyvää ja halpaa ei taida löytyä

• Anonyymi

Ne halvimmat on sellaisia tee se itse välittäjiä eli laittavat vain kuvat nettiin ja odottavat että joku tarjoaa pyyntisumman eivätkä tee asian eteen mitään. Moni noista halvoista tsi-välittäjistä ei edes ole paikkakunnalla vaan jossain muualla Suomessa..

Parasta kun ottaa jonkun kalliin ja tinkii sen kanssa palkkiosta. Kyllä ne pudottaa jopa puolet niistä normipyynneistään kun vain tinkaa. Ja toinen hyvä tapa on myydä kokonaan itse.

• Anonyymi

Missä osoitteessa se on, paljonko neliöitä, montako huonetta, mikä valmistumisvuosi, paljonko hoitovastike ja paljollako myisit sen?
      t. ostaja

• Anonyymi

Jos mun tarttis asunto-osake myydä nii en mä halvinta välittäjää kattelisi. Mä ottaasin jonku esim Kätkänahon tms jolla on meriittiä, mielellään sitä maksaa siitä et kaikki hommat tulee hoidettua tyylillä ja ennen kaikkea oikein (ei tarttis jälkeenpäin sitte takuta pykälä viidakossa).

• Anonyymi

Asunto-osake rinnastetaan irtaimiston kauppaan. Voit myydä sen itse. Netissä on palveluita joissa voi kohtuuhinnalla laittaa kuvat ja sopia esittelyt. Pankkikin tekee sinulle ne kauppakirjat muutamalla satasella, tai joku juristi. Ei vaadi välittäjää, kunhan kirjaat mitä myyt, sisältyykö jotain irtainta kauppaan, vai pelkkä osake. Milloin asuntoon pääsee asumaan, miten kauppasumma maksetaan. Ei ihan rakettitiedettä. Kiinteistökauppa onkin sitten ihan eri asia. Sitä ohjailee omat määräykset ja lait.

• Anonyymi

Halvin on se jolla on korkein myyntihinta miinus välityspalkkio, kohtuullisessa myyntiajassa.
      Pienin välityspalkkio ei kerro mitään, eikä ole yleensä se kannattavin asiakkaallekaan. Pikku palkkiolla pitää myydä nopeesti ettei tule välittäjälle myyntikuluja, yleensä menee alihintaan.

• Anonyymi

Halvimmasta en tiedä, mutta minun taloani tällä hetkellä myy Jani Sippola. Hän on hyvin reipas ja hoitaa työjuttuja 24/7. Pitää näyttöjä ahkerasti ja tekee myynnin eteen hyvin töitä! 👍

• Anonyymi

Eikö myyjän tehtävä ole tehdä kaupat ja myydä asunto?

Ahkeruudesta ei saa lisäpisteitä. Olennaista on tuleeko kaupat vai ei.

Kiinteistövälittäjinä häärää Seinäjoella kyllä surkeaa väkeä. Ei mitään koulutusta alaan, ei myyntikokemusta mistään
        Ei ihme, että moni asunto on ollut myymättä kuukausia.

Miksi joku maksaa tuhansia euroja välityspalkkiota täysin osaamattomalle ihmiselle?

• Anonyymi

Jani on ahkera poika ja meillä käy joka päivä siivoamassa ja hoitaa lumityöt. Tekee jopa 30 tunnin työpäiviä ilman taukoa ja vapaa-aikoinaan toimii supersankarina ja pelastaa maapallon. Jos aikaa jää niin käy kastelemassa kukatkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      133
      9603
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      168
      6112
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      167
      5424
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      30
      5378
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      4
      4448
    6. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      57
      4337
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      88
      3541
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3499
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2971
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      126
      2927
    Aihe