Ohisalolta hyvä servaus Halla-aholle

Anonyymi

– Olet itse leimannut minun puolueeni ääriliikkeeksi ja tässä päivittelet sitä, kuinka teitä leimataan. Jatkuvasti virheellisin tiedoin panettelet muun muassa minun puoluettani ja minua internetissä. En edes jaksa puuttua jokaiseen twiittiin.

Aivan!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohisalo oli niin hädissään ettei meinannut pysyä tuolillaan eikä sanojakaan meinannu löytyä, kyllä Jussin edessä ollaan hätää kärsimässä.

• Anonyymi

Muut puhuvat asiaa, persut mölyävät somessa.

• Anonyymi

Vihreiden likainen politiikka tekee siitä järjestöstä terroristisen ääriliikkeen!

• Anonyymi

Jussukkaa on helppo vedättää.

• Anonyymi

Eikö ohisalo tiedä edes oman puljunsa moraalittomia ja idioottimaisia tekoja, kun änkyttää Halla-ahon päivänselviä totuuksia vastaan.
      Että pitää olla kaksinaamaista porukkaa ja tosi pöljiä, nuo vihreät.

• Anonyymi

Vihreät OVAT ääriliike joka solullaan. Se jos persuissa on muutama natsi, ei tee siitä ääriliikettä.
      Enkä muutenkaan ymmärrä tuota vihreää näkemydtä: eikö Suomessa olekaan yhdistymisvapautta? Onko se vihreät jotka saavat määrätä kuka saa kuulua mihinkin yhdistykseen?

• Anonyymi

Kuntavaaleissa kiinnosta, että vihreät toi kuntiin hallituspuolueiden tuella ISIS-terroristeja.

• Anonyymi

Puhumattakaan persujen tuomista 35000 katutaistelijasta 2015 voitaisi välillä puhua niistä.

• Anonyymi

Sinähän puhut siitä koko ajan. Puheittesi mukaan vuonna 2015 eduskunnassa ei ollut muota puolueita, kuin Perussuomalaiset ja he yksin hakivat Suomeen 35 000 pakolaista, eli sanojesi mukaan katutaistelijoita..
        Jaa tietojasi vaikkapa eduskunnassa, niin kansanedustajat ja ministerit saavat edes hiukan tietoa sinulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän puhut siitä koko ajan. Puheittesi mukaan vuonna 2015 eduskunnassa ei ollut muota puolueita, kuin Perussuomalaiset ja he yksin hakivat Suomeen 35 000 pakolaista, eli sanojesi mukaan katutaistelijoita..
        Jaa tietojasi vaikkapa eduskunnassa, niin kansanedustajat ja ministerit saavat edes hiukan tietoa sinulta.

Mutta persut oli 2015 hallituksessa viiden ministerin voimin! Voi persujen tyhmyyttä?

• Anonyymi

Missä Halla-Aho on leimannut vihreät ääriliikkeeksi? Toisaalta ääriliikettä nvihreät edustaa Koijärvi-liike oli se alkuunpaneva voima joten.. Ohisalo?

• Anonyymi

Persuthan on periaatteessa äärikeskustalainen porukka.

• Anonyymi

Persut on ääriliike monessa suhteessa. Myös ovat äärimmäisen tyhmiä!

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=qtb09JYcYjw

Vihreät on puolue joka perustettiin ns. vihreille arvoille. Viime aikoina kuitenkin Vihreät Maria Ohisalon ja Pekka Haaviston johdolla ovat muuttuneet sellaisiksi, joita perustajat eivät tunnistaisi. Mitä tapahtui? Anni Koponen puhuu, että Virheät muuttuivat pikkuhiljaa ja hän ei nähnyt Vihreitä sellaisena puolueena, jota hän voisi kannattaa. Anni Koposen kasvatus oli vasemmistolainen. Luonnonsuojelu ja eläinten oikeudet alkoivat kiinnostaa häntä. Kuitenkin puolueessa olon jälkeen hän päätti mennä pois. Onko Vihreät ja Vasemmistoliitto luopuneet omista ajatusmaailmasta. Onko Pekka Haavisto ja Maria Ohisalo ajaneet sitä, mistä Vihreät ja pääkaupunkiseudulla asuvat Helsinkiläiset ovat kiinnostuneet?

Dosentti Arto Luukkanen toimii Venäjän ja Itä-Euroopan yliopistolehtorina Helsingin yliopiston Renvall-instituutissa. Hän toimii haastattelijana ohjelmassa "Dosentti"
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8088
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3882
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1360
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1193
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1099
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      925
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      787
    Aihe