VW Amarok vai Toyota Hilux?

Anonyymi

Kumpi vähän käytettynä noista? Amarok on parempi ajaa ja ripeä V6 diiselillään, Hilux ehkä vahvempi ajan mittaan ja taitaa edetä pahoissa paikoissa paremmin, mutta epämukava ja laiska?

10

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se aika kun Toyotan Hilux oli kestävä on mennyttä maailmaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitähän ihmettä sinäkin teet maasturipalstalla jos tuollaiset asiat on ensimmäisenä mielessä kun hankit maasturia? Hametta päälle!

        Toyota tietää miten jousitus rakennetaan oikein niin hiluxiin kun celicaankin mutta trans-hybridi-miehien takia 70-seriestä ei saa suomeen enää kirveelläkään!

        Ainiin. Itsellä oli tuo videon isuzu mutta aikansa ylivoimaisen vetokyvyn takia, eikä suinkaan siksi että lähtisin sillä ovaaliradalle pyörimään sekunttikellon kanssa.

        Tässä aloittajalle vähän oikeita argumentteja silmälläpidettäväksi. Isuzun laturi täyttyy mudasta, Fordista katkeaa raidetanko, Toyotoissa ei ole mitään mutta volkkari ei pääse edes trackille mukaan ja siihen on hyvät syyt:

        https://www.youtube.com/watch?v=uR3Nzs1-lFA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä sinäkin teet maasturipalstalla jos tuollaiset asiat on ensimmäisenä mielessä kun hankit maasturia? Hametta päälle!

        Toyota tietää miten jousitus rakennetaan oikein niin hiluxiin kun celicaankin mutta trans-hybridi-miehien takia 70-seriestä ei saa suomeen enää kirveelläkään!

        Ainiin. Itsellä oli tuo videon isuzu mutta aikansa ylivoimaisen vetokyvyn takia, eikä suinkaan siksi että lähtisin sillä ovaaliradalle pyörimään sekunttikellon kanssa.

        Tässä aloittajalle vähän oikeita argumentteja silmälläpidettäväksi. Isuzun laturi täyttyy mudasta, Fordista katkeaa raidetanko, Toyotoissa ei ole mitään mutta volkkari ei pääse edes trackille mukaan ja siihen on hyvät syyt:

        https://www.youtube.com/watch?v=uR3Nzs1-lFA

        No just! Tuo sinun videosiko todistaa hyvin kuinka Toyota EI ole vähällä kaatua Teknikens Världin hirvenväistökokeessa?
        Toyotalla Hiluxin on parempi pysyäkin siellä metsähallituksen puolella, eikä tulla pikiteille hoippumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä sinäkin teet maasturipalstalla jos tuollaiset asiat on ensimmäisenä mielessä kun hankit maasturia? Hametta päälle!

        Toyota tietää miten jousitus rakennetaan oikein niin hiluxiin kun celicaankin mutta trans-hybridi-miehien takia 70-seriestä ei saa suomeen enää kirveelläkään!

        Ainiin. Itsellä oli tuo videon isuzu mutta aikansa ylivoimaisen vetokyvyn takia, eikä suinkaan siksi että lähtisin sillä ovaaliradalle pyörimään sekunttikellon kanssa.

        Tässä aloittajalle vähän oikeita argumentteja silmälläpidettäväksi. Isuzun laturi täyttyy mudasta, Fordista katkeaa raidetanko, Toyotoissa ei ole mitään mutta volkkari ei pääse edes trackille mukaan ja siihen on hyvät syyt:

        https://www.youtube.com/watch?v=uR3Nzs1-lFA

        Amatöörien tekemä video jossa ei vertaitu mitään vaan kohellettin maastossa autoilla jotka tuunattu offroad varusteilla, pakoputket vedetty korkealle jne.. Perus hiluxi vakiorenkailla ja alustalla olis hyytynyt mutaan heti ensi metreillä.

        Tuossa on jonkunlainen vertailu hiluxi vs amarok vs ford range.
        https://www.youtube.com/watch?v=FmJCivH9KIM
        Melko tasaväkisiä ovat kaikki pickupit, mutta Vw voittaa ainakin ensimmäisen ylämäki kiihdytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just! Tuo sinun videosiko todistaa hyvin kuinka Toyota EI ole vähällä kaatua Teknikens Världin hirvenväistökokeessa?
        Toyotalla Hiluxin on parempi pysyäkin siellä metsähallituksen puolella, eikä tulla pikiteille hoippumaan.

        Juuri näin! Maasturit metsään ja kilpurit ahveniston radalle. Vielä kun saataisiin autojen omistajat oikeille palstoilleen ja tuo Teknikens Världin porukka testaamaan formuloilla Laatokan kiertoa kuinka onnistuu.

        Jos tuossa samassa testissä olisi vielä ollut 70 series niin se olisi pyörinyt kolme kertaa katon kautta puolet pienemmällä nopeudella kun alusta on parhaimmillaan jossain ihan muualla kun pikitiellä hoippumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amatöörien tekemä video jossa ei vertaitu mitään vaan kohellettin maastossa autoilla jotka tuunattu offroad varusteilla, pakoputket vedetty korkealle jne.. Perus hiluxi vakiorenkailla ja alustalla olis hyytynyt mutaan heti ensi metreillä.

        Tuossa on jonkunlainen vertailu hiluxi vs amarok vs ford range.
        https://www.youtube.com/watch?v=FmJCivH9KIM
        Melko tasaväkisiä ovat kaikki pickupit, mutta Vw voittaa ainakin ensimmäisen ylämäki kiihdytyksen.

        En sanoisi amatööreiksi mutta hyvin kaupallista propagandaa on kyllä tuon porukan videot, se tiedetään. Ja se muuten ei ole pakoputki vaan ilmanotto, ettei moottori hörppää vettä.

        Jos katsotaan sinun videotasi niin hiluxin parhaiten toimiva alusta tulee esiin tuossa 8min kohdalla.

        Jos metsään tahtoo mennä niin vähintään vinssi, renkaat, snorkkeli, tunkki ja taittopyörä pitää olla autossa varusteena. Ennen kaikkeaan auton luotettavuus joka sielä yleisestiottaen pysyy parhaiten toimintakuntoisena.

        Esimerkiksi tuo rangerin katkennut raidetanko on aika surkea tilanne tekniikan osalta. Toki siihen oli syynä liian isokokoiset renkaat mutta toyotassa on paljon järeämmin mitoietut osat alustassa ja voimansiirrossa ja massa näkyy sitten mm. väistökokeissa joihin sitä ei ole suunniteltu.


    • Anonyymi

      Volkkarit yleensäkkin on vaan paskaa, varsinkin v6 koneella.

      • Anonyymi

        et tero tiedä mitään ja kateellisena raapustelet vuokrayksiössäsi tekstiä kun V6 amarokki vetäs sun corollasta ohi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      157
      3986
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      379
      2937
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2249
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      50
      2150
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      16
      1854
    6. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1745
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      165
      1383
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1263
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

      "Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      2
      1246
    10. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      93
      1110
    Aihe