Tutinapunikit kävivät kuumana jo silloin kun Sipilä ajoi läpi kiky-sopimuksen, kun hän lyhensi ansiosidonnaisen kestoa ja leikkasi koulutuksesta,
Nyt joku ääripunikki kävi nyrkein Sipilän kimppuun. Vihreät ja Vasemmistoliitto tulee lakkauttaa terroristijärjestöinä elleivät Marin, Ohisalo ja Anderson irtisanoudu tällaisesta poliittisesta väkivallsta.
Tutinapunikkien poliittinen väkivalta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli selvästi punikkien tekosia. Tämä rikos tulee selvittää juuria myöten. Epäilen tekijää Antifan terroristiksi.
- Anonyymi
Joku Antifan terroristisolu lienee organisoinut iskun. Äärivasemmiston parempaa väkivaltaa.
- Anonyymi
Se että punikkimedia on hiljaa pahoinpitelijan taustoista kertoo, että tekijä oli äärivasemmistolainen tyhjäpää. Sipilä ei ansaitse tällaista kohtelua. On se kumma ettei vihervasemmisto saa ääriaineksiaan kuriin.
- Anonyymi
En yhtään ihmettele tätä äärivasemmiston iskua. Punikkilehdistö yllytti väkivaltaan koko Sipilän hallituskauden ajan, jopa niin, että Sipilä joutui lähettämään YLE:lle kärttyisiä myllykirjeitä Talvivaaraa ja hänen vakuutuskuoria koskevista uutisoinneista.
- Anonyymi
Viherpunikit olivat kauhuissaan koska pelkäsivät että pitää mennä töihin.
- Anonyymi
Suurempi pelko taisi olla tukien menettäminen, jos ei ollut aktiivinen työnhaussa. Käytännössä liki kaikki tuntemani viherpunikit ovat työvoiman ulkopuolella.
- Anonyymi
Mistä näitä väkivaltaisia punikkeja sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837