Ohisalo yrittää

Anonyymi

kaikin keinoin joka mediassa mustamakkara Halla-ahon, koska Jussi jauhotti tyhmän vihreän täydellisesti. Ohisalo on verbaalisesti täysin lahjaton ja yrittää nyt alhaisilla keinoilla solvata mestaria. Raukkamaista!

25

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta kuin vihreä lippalakki ja samanlainen asu kaikille ja tietysti polkupyörä. Sitten ollaan kuin Maon Kiinassa.

      • Anonyymi

        Ja huumesätkä suuhun, ollaan niin vihreitä, niin vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huumesätkä suuhun, ollaan niin vihreitä, niin vihreitä.

        Ohikka käyttää huumepiippua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohikka käyttää huumepiippua

        Vaalit lähestyy ja Ohisalo suu vaahdossa huutaa USA asioista, kunnallis asiat ois kiinnostavampia, mutta Ohisloa ei Suomen kansan asiat kiinnosta


    • Anonyymi

      Ohisalo rakentaa vastakkainasettelua ja vähättelyä toisia puolueita ja poliitikkoja kohtaan valheiden ja nimittelyn avulla.

    • Anonyymi

      Oikeassahan Ohisalo oli. Persut hekumoi väkivaltaa ja räkä lentää.
      Mitä ne katupojat ja kiljukutsuliikkeen jäsenet osaavat.

      • Anonyymi

        Mitä vihreät tekee? Rikkoo lakia ja suosivat rikollisjärjestöjä avoimesti, antifa, Blm, elokapina


      • Anonyymi

        Mistä puolueesta ne perusuomalaisen pahoinpitelijät olikaan. Aateveljiä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä puolueesta ne perusuomalaisen pahoinpitelijät olikaan. Aateveljiä vai?

        Taitavat olla jo Sinimustat-rikollisjärjestössä. Sinne ei pääse kuin rikostaustalla.


      • Anonyymi

        No voi voi, Ohisalon oli IS tentissä todella vaikea vastata kysymykseen Greenpeacen hyökkäyksestä eduskuntatalolle, muistattehan kun ne kiipeilivät pylväikössä banderolleineen?

        Otti lujille kun Timo Haapala ei luopunut kysymyksestä, ennenkuin Hutisalo luovutti ja vastasi naama nutturalla, että tuomitsee kaikki hyökkäykset järjestäytyneitä instituutioita vastaan, niin, että joutuihan koukussa olevaa matoa muistuttanut sisäministeri lopulta mökeltämään asiaa ;)


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat suurisydämisiä, vaikka eivät aina sano asioita ääneen.

    • Anonyymi

      Hän syyttää Jussia valehtelijaksi ilman mitään konkreettista perustelua. Nyt kannattaisi nosta syyte kunnianloukkauksista. Saataisiin tuomio tuolle vihernoidalle.

      • Anonyymi

        Ohisalo on maltillinen ja fiksu ihminen.


    • Anonyymi

      Jos kansalla on järkeä niin Ohisalo on seuraavien vaalien jälkeen muisto vain.

    • Anonyymi

      mikä ihmeen "musta-makkara"??

      • Anonyymi

        Automaattinen teksti syöttö, mustamaalata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattinen teksti syöttö, mustamaalata.

        ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattinen teksti syöttö, mustamaalata.

        Näin arvelinkin kun näin tekstin.


    • Anonyymi

      Minusta tämä on Ohisalolta selvää Trumpismia. Ja kaikki puolueet käyttäytyvät perussuomalaisia kohtaan kuin pahimmat koulukiusaajat. Hätä puolueissa täytyy olla todella kova, kun tällaiseen on kautta linjan ryhdytty ja Halla-ahon kova vastustaja.

      • Anonyymi

        Mikähän puolue se aloittikaan tuon haukkumisen alunperin? Persut ovat ryvettäneet koko politiikan.


    • Anonyymi

      Hillo-aho: "Väkivalta on aliarvioitu ratkaisukeino".

      • Anonyymi

        Sota on diplomatian jatkamista toisin keinoin. Joku on sanonut. Halla-aho viittasi samaan asiaan.


    • Anonyymi

      Halla-Ahon kutsumanimi on nykyään mustamakkara.
      Mitenkäs tuo sopii hänelle?

      • Anonyymi

        Eikös vihreät ennemmin ansaitse mustan lampaan leiman, sitähän tämä erittäin intersektionaalisen feministinen ja Suomea ja suomalaisia pettävä puolue on.

        Ja samalla koko nykyhallitus, vai väittääkö joku tervejärkinen jotain muuta?


    • Anonyymi

      Ohisalolla viiraa ja pahasti. Kun perussuomalainen poliitikko yritettiin tappaa, Ohisalolta ei kommenttia, kun hallituskumppani keskustan Sipilää hieman töytäistiin, on se merkki vakavasta väkivallan levimisestä koko suomeen ja maahanmuuttajiin.

      Miksi tuo saa puhua?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe