Helsingin seudulle ei kenenkään kannata hommata matalaa kaksivetokaaraa. Vain nelivetoinen katumaasturi tai vielä parempi maastoauto (Land rover defender, Mersun G tai Toyota Landcruiser). Nyt tuli kerralla 55 cm lunta ja muut ei pääse liikkeelle. Etelään tulee samanlainen lumihelvetti kuin on ollut kautta aikain Pohjois-Norjassa.
Nelivetokatumaasturi Helsingin lumessa ykkönen
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Nelivetomaasturilla ajetaan keskimäärin useimmin edellä menevän perään ja aiheutetaan ketjukolareita.
- Anonyymi
ahaa, kommentti tuli vm 1991 Opel Kadettin omistajalta joten emme noteeraa...
- Anonyymi
Eikös siellä pääkaupungissa pitänyt pärjätä vaikka kesärenkaalla kun muistaa ennakoida?
- Anonyymi
Maasturia tarvitsevat ne, joiden pitää välttämättä asua Helsingissä, mutta jotka eivät kykene maksamaan hallipaikasta. Joten tyytyminen on kadunvarsiparkkiin.
Silloin harvoin, kun lunta tulee, vapaat parkkipaikat ovat kortilla. Yleensä tarjolla on vain reipasta lumikasaa kadun varrella. Tavallisen auton 12-13 cm maavaralla on turha moiseen parkkiin edes yrittää.
- Anonyymi
Minä ostin telaketjuilla varustetun Hummerin. Pitäähän se kauppaan päästä täällä Helsingin seudulla.
En tiedä mihin niistä kolmestatoista kaupasta menisi mitkä tässä parin kilometrin säteellä on, mutta nou propleemo, telaketjuilla pääsee. - Anonyymi
Cross over ja yli paksujen nietosten, neliveto on plussaa!!🇨🇦🇨🇦
Poliitikkojen puolesta sähköpotkulauta, kelin puolesta Lada Niva tai Suzuki Jimny. Niva on tosin kapeilla kaduilla vähän kankea, jostain Land Cruiserista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Kyllähän Helsingissä on ihan hyvin pärjännyt etuvetoisellakin autolla näillä keleillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Helsingissä on ihan hyvin pärjännyt etuvetoisellakin autolla näillä keleillä.
Oho, eikö etuvetoisia ole vielä kielletty. Häiritsee työmatkaliikennettä, rapa lentää kun ruopii risteyksissä. Saattaa kurata mun hiilivoimalla toimivan teslan.
- Anonyymi
Todella huonolla kelillä tosimies ottaa tallista nelivetotraktorin. Ja hinausköyden, jotta voi kiskaista juuttuneet katumaasturi ym. autoilijat liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206