Nukkuuko kuollut?

Anonyymi

Voiko sen todistaa että adventismiuskon mukaan Ellen White ei ole kuollut vaan nukkuu obeliskin alla?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Irakilainen valekuollut ei nukkunu, Vihreä Ohitsalo yritti vielä saada omaisille , KAIKILLE, eläkkeen, 2250,-€/kk, suomalaisia Vihreät sylkee silmille

    • Anonyymi

      Ellen Whiten haudan pääpuoleen on tosiaan laitettu painava obeliski. Tämä siksi, koska sisaremme White nukkuu ja kun hän yrittää nousta, hän lyö päänsä aina obeliskiin ja nukahtaa uudestaan.
      Tällä tavoin adventtikirkko estää sen, ettei Ellen White nousisi ylös ja alkaisi muuntelemaan omia näkyjään. Adventtikirkko kun on tiukasti lyönyt lukkoon kaikki Ellen Whiten opinkohdat ja muut näkemykset.

      Pastori T. Wilson jr.

    • Anonyymi

      Käy tarkistamassa ja kerro sitten meille.

    • Anonyymi

      Näissä aloituksissa ei ole päätä eikä häntää.

    • Anonyymi

      Sisar White elää, hän on valomme ja profetian henkemme.

      • Anonyymi

        Kannattaa lukea Ilmestyskirjasta väärän profetan tuomio.
        Väärä profeetta heitetään helvettiin obeliskinsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea Ilmestyskirjasta väärän profetan tuomio.
        Väärä profeetta heitetään helvettiin obeliskinsa kanssa.

        Ellen White ei ole Ilmestyskirjan väärä profeetta.


    • Anonyymi

      Millaisia kiviä sinne haudalle sitten pitää laittaa?
      Meillä on haudoilla kaikenkarvaisia kiviä, on suurta ja pientä?
      Onko ne pyhempiä, joilla on oikein mairee kivi suuri ja paljon tekstiä - syntymä aika ja kuolinaika sekä kehut päälle?
      Hekumoimmeko me? Olisiko parempi, että hautausmaamme olisi kuin tuo sankarivainajien hautarivit, siellä ei koroteta minää.
      Kaivellaanko sitä malkaa täälläkin päin, pässtään asiaan. Kivetkö ratkaisevat?
      Entä temppelikivet - on suurta ja pientä kirkkotemppeliä.
      Jopa kristillisesti on rakennettu kilpailevaan hengenpaikaan suuremmat nurkat, kuin muslimien, onko se sitten pyhempi hökötys?
      Niitäkö te vahtaatte? On siinäkin sinulla aika mennyt, kun obeliksia olet ruvennut joidenkin kanssa vahtaamaan. Eikö aikasi kulkisi paremmin, että ottaisit suunnan rukouskammioon ja seurustelisit Ylimmäisen papin kanssa, ja hoitasit kotiuskontosi tuvanpuolella kuntoon. Nöyryys ehkä tulisi mieleen, eikä niin otsaa löisi toisten kiviin. Käy vaikka pakallisessa hautausmaan kolkassa kopsimassa otsaasi omiin kiviin ja mieti sitä. Se vapauttaa kummasti, kun tulee pahkapää uskovainen.

      • Anonyymi

        Nukkuuko se Elleninne uskonne mukaan vai vaikuttaako henkensä kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuuko se Elleninne uskonne mukaan vai vaikuttaako henkensä kautta?

        No, sinähän se sanoit, ellenisi. Minulle ei ole ellen sitä ja ellen tätä. Mutta, kivenvahtaajille on kaikenkarvaista elleniä jopa niin, että vakuutuslääkäritkin jää toiseksi.
        Joku diaknosoi senkin että kivi otsassa on tehnyt sitä tai tätä.
        Minua huvittaa moinen.


    • Anonyymi

      Tulikiven alla on lämmin levätä.
      Ruumis mätänee, maaksi muuttuu. Ruumisarkkukärpäset käyvät munimassa munansa ja heidän sukunsa jatkuu. Näiden ei muuten tarvitse nousta maan pinnalle. Näin se evoluutio jytistää.

    • Anonyymi

      Ellen G. White on väärä profeetta ja paholaisen kätyri, koska hän on eksyttänyt myös valittuja .

      Ellen Whiten nimestä tulee myös pedon luku.
      https://es.churchpop.com/wp-content/uploads/2016/03/ellen-666.jpg

      Kaikki, jotka yrittävät jollain keinoin naamioida itsensä profeetaksi tai profetian hengeksi ovat itse perkeleestä ja petoja. Jumala ei uudessa liitossaan tarvitse profeettoja.

      • Anonyymi

        salatiittoteoreetikkoja on monelaisia. Oletko vilkassut peiliin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe