Miksei imovanen saa käyttää joka ilta unilääkkeenä?
Imovanen jatkuva käyttö
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
Imovanen jatkuva käyttö voi johtaa toleranssin ja/tai riippuvuuden muodostumiseen.
- Anonyymi
Koska fysiologinen riippuvuus aineelle kehittyy todella nopeasti ja hetken ajan päästä kärsit niin massiivisesta unettomuudesta ja muusta paskasta. Hermosto myös alkaa rappeutua ajan saatossa sekä kognitiiviset kyvyt, ettei koskaan. Suosittelen siis aivan kaikkea muuta kuin näitä psykotrooppisia huumeita. On paljon tarinoita kuinka lääkkeet vei hautaan tai muuten vain pilas monta elämän osa aluetta jopa koko elämän. Suosittelen tutustumaan ashtonmanuaaliin ennen kuin alat napsimaan uni-ja rauhottavia lääkkeitä.
- Anonyymi
Noh olen syönnyt imovanea lähes 20 vuotta joka ilta ja ei se ole mitenkään muuttanut minua.Paitsi elämänlaatu on parempaa kun saa nukuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh olen syönnyt imovanea lähes 20 vuotta joka ilta ja ei se ole mitenkään muuttanut minua.Paitsi elämänlaatu on parempaa kun saa nukuttua.
Et edes tiedä, miten olisit nukkunut ilman, koska et ole kokeillut. En vaan usko, että yksikään ihminen valvoisi 20 vuotta. Välillä ihminen nukkuu paremmin, välillä huonommin. On turhaa ottaa lääke varmuuden vuoksi, tai siksi, että uskoo sitä tarvitsevansa.
Unilääkkeen kanssa uni ei ole koskaan samanlaista kuin ilman. Et voi itse asiassa tietää, miten 20 vuoden käytännössä psyykenlääkkeen (sitä unilääkkeetkin ovat!) käyttö on sinuun vaikuttanut. Normaali ihminen muuttuu 20 vuodessa, itse kuvittelet ilmeisesti pysyneesi paikallasi. Se on harhaa. Olet vääjäämättä muuttunut ja vanhentunut 20 vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä, miten olisit nukkunut ilman, koska et ole kokeillut. En vaan usko, että yksikään ihminen valvoisi 20 vuotta. Välillä ihminen nukkuu paremmin, välillä huonommin. On turhaa ottaa lääke varmuuden vuoksi, tai siksi, että uskoo sitä tarvitsevansa.
Unilääkkeen kanssa uni ei ole koskaan samanlaista kuin ilman. Et voi itse asiassa tietää, miten 20 vuoden käytännössä psyykenlääkkeen (sitä unilääkkeetkin ovat!) käyttö on sinuun vaikuttanut. Normaali ihminen muuttuu 20 vuodessa, itse kuvittelet ilmeisesti pysyneesi paikallasi. Se on harhaa. Olet vääjäämättä muuttunut ja vanhentunut 20 vuodessa.Hoh hoijaa, ihan sama mitä sinä uskot, et todellakaan tiedä mitä on unettomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilääkkeen kanssa uni ei ole koskaan samanlaista kuin ilman. Et voi itse asiassa tietää, miten 20 vuoden käytännössä psyykenlääkkeen (sitä unilääkkeetkin ovat!) käyttö on sinuun vaikuttanut. Normaali ihminen muuttuu 20 vuodessa, itse kuvittelet ilmeisesti pysyneesi paikallasi. Se on harhaa. Olet vääjäämättä muuttunut ja vanhentunut 20 vuodessa.Eikö tuo Imovane ole enemmänkin nukahtamislääke kuin unilääke? Jollain ihmisellä voi olla sellainen fyysisenkin vaiva ja kipuja, jotka vaikeuttavat nukahtamista merkittävästi ja sen vuoksi Imovanea voi joutua käyttämään pitkään. ”Tavallinen ihminen” sen sijaan ei tuota yleensä kovin pitkään käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo Imovane ole enemmänkin nukahtamislääke kuin unilääke? Jollain ihmisellä voi olla sellainen fyysisenkin vaiva ja kipuja, jotka vaikeuttavat nukahtamista merkittävästi ja sen vuoksi Imovanea voi joutua käyttämään pitkään. ”Tavallinen ihminen” sen sijaan ei tuota yleensä kovin pitkään käytä.
Onneksi meitä epätavallisia, siis sinun mielestäsi, on tosi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716