Aihe

Imovanen jatkuva käyttö

Anonyymi

Miksei imovanen saa käyttää joka ilta unilääkkeenä?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Imovanen jatkuva käyttö voi johtaa toleranssin ja/tai riippuvuuden muodostumiseen.

• Anonyymi

Koska fysiologinen riippuvuus aineelle kehittyy todella nopeasti ja hetken ajan päästä kärsit niin massiivisesta unettomuudesta ja muusta paskasta. Hermosto myös alkaa rappeutua ajan saatossa sekä kognitiiviset kyvyt, ettei koskaan. Suosittelen siis aivan kaikkea muuta kuin näitä psykotrooppisia huumeita. On paljon tarinoita kuinka lääkkeet vei hautaan tai muuten vain pilas monta elämän osa aluetta jopa koko elämän. Suosittelen tutustumaan ashtonmanuaaliin ennen kuin alat napsimaan uni-ja rauhottavia lääkkeitä.

• Anonyymi

Noh olen syönnyt imovanea lähes 20 vuotta joka ilta ja ei se ole mitenkään muuttanut minua.Paitsi elämänlaatu on parempaa kun saa nukuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh olen syönnyt imovanea lähes 20 vuotta joka ilta ja ei se ole mitenkään muuttanut minua.Paitsi elämänlaatu on parempaa kun saa nukuttua.

Et edes tiedä, miten olisit nukkunut ilman, koska et ole kokeillut. En vaan usko, että yksikään ihminen valvoisi 20 vuotta. Välillä ihminen nukkuu paremmin, välillä huonommin. On turhaa ottaa lääke varmuuden vuoksi, tai siksi, että uskoo sitä tarvitsevansa.

Unilääkkeen kanssa uni ei ole koskaan samanlaista kuin ilman. Et voi itse asiassa tietää, miten 20 vuoden käytännössä psyykenlääkkeen (sitä unilääkkeetkin ovat!) käyttö on sinuun vaikuttanut. Normaali ihminen muuttuu 20 vuodessa, itse kuvittelet ilmeisesti pysyneesi paikallasi. Se on harhaa. Olet vääjäämättä muuttunut ja vanhentunut 20 vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes tiedä, miten olisit nukkunut ilman, koska et ole kokeillut. En vaan usko, että yksikään ihminen valvoisi 20 vuotta. Välillä ihminen nukkuu paremmin, välillä huonommin. On turhaa ottaa lääke varmuuden vuoksi, tai siksi, että uskoo sitä tarvitsevansa.

Unilääkkeen kanssa uni ei ole koskaan samanlaista kuin ilman. Et voi itse asiassa tietää, miten 20 vuoden käytännössä psyykenlääkkeen (sitä unilääkkeetkin ovat!) käyttö on sinuun vaikuttanut. Normaali ihminen muuttuu 20 vuodessa, itse kuvittelet ilmeisesti pysyneesi paikallasi. Se on harhaa. Olet vääjäämättä muuttunut ja vanhentunut 20 vuodessa.

Hoh hoijaa, ihan sama mitä sinä uskot, et todellakaan tiedä mitä on unettomuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      214
      14360
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13351
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      8859
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      39
      6353
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      226
      3672