Aihe

Rakennan yksityisen tietoverkon

Anonyymi

Tietoverkko toimii uudella kehittämälläni säie tekniikalla ja kykenee +800 Tb/s nopeuteen per säie(mittalaitteen max kapasiteetti on 800Tb/s).
Tietoverkko ei tarvitse siis fyysisiä kaapeleita.

Kuka tahtoo liittyä WWPN world wide private networkkiin?
Ei käyttömaksuja, vain purkin hankintakulut sekä sähkö kulutuksen mukaan.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myydään vain ihmisille, ei yrityksille, hallituksille, organisaatioille tms. instituutioille.
      Täytyyhän ihmisillä yksityisyys olla ilman isoveljen valvontaa.

Täysin salainen ja murtamaton järjestelmä.

• Anonyymi

Jos se ei kaapeleita tarvitse niin sitten sen on pakko toimia radioaaltosignaaleilla, ja joiden laajamittainen käyttö viestintään tarvitsee viranomaisen luvan.

En ymmärrä että mitä uutta tässä nyt muka on?

Olen jo aikoja sitten itse suunnitellut lähes vastaavan, ja edelleen vaan mietin että pitäisikö myydä se rikollisjärjestöille, vai hyödyntää jotenkin muuten....

• Anonyymi

Ei langaton yhteys tarvitse välttämättä radioaaltoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei langaton yhteys tarvitse välttämättä radioaaltoja.

Ei, ei todellakaan tarvitse, ei, mutta ne vaan on helpompia käyttää kuin laser tai mikroaallot, koska nämä joutuu suuntaamaan niin tarkasti niin siitä tulee todella paljon ylimääräisiä kuluja, mikä varmaan on syy siihen miksi AP sanoo että laite ja sähkölaskut tulee maksaa itse, eli idea alkaa hahmottumaan yhä tarkemmin...

Noh, mastojen pysyttäminenkin tarvitsee lupia... Ja ei niitä satelliittejakaan noin vaan avaruuteen laukaista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11600
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      151
      8553
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6798
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      4018
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      176
      2668