Elämmekö todella viimeisiä päiviä?

Anonyymi

Minut todella pysäytti - suorastaan havahduin todellisuuteen silmäni osuessa tämään MTV 3 sivutossa olleeseen uutisotsikkoon ” Onko Yhdysvallat sisällissodan partaalla? Asiantuntija pelkää, että levottomuudet Yhdysvalloissa yltyvät vielä verilöylyksi – vaikutuksia myös Suomeen”.
Tajusin että maailman poliittiset valtaasetelmat ovat kuin paperia. Ne voivat muuttua yhdessä yössä demokratian osoittautuessa voimattomaksi erilaisten ääriliikkeiden puristeessa.
On suorastaan tuskallista miettiä miljoonia ihmisiä kautta maailman heidän pannessa toivon ja luottamuksensa epätäydellisiin ihmisiin ja heidän luomiin poliittisiin järjestelmiin, jotka koskaan eivät voi tuoda ihmisille pysyvää oikeudenmukaisuutta ja tasaarvoa. Valta turmelee lopulta heistä monet.
Raamattu on jo kauan sitten osoittanut ihmisten kykenemättömyyden ratkaista itse rakentamansa maailman ongelmat ennenkaikkea globaalilla tasolla. Siksi Jumalan sanan Raamatun kautta meille välitetty sanoma ”,,,,,vain tämän minä sain selville: Jumala on luonut ihmiset suoriksi, mutta itse he punovat kieroja juonia”, pitää edelleen täysin paikkansa. Eräässä toisessa kohdassa Psalmeissa sanotaan:
”Älkää luottako ruhtinaihin
älkääkä ihmislapseen,
sillä ei hän voi auttaa.
Kun hänen henkensä lähtee hänestä,
niin hän tulee maaksi jälleen;
sinä päivänä hänen hankkeensa raukeavat tyhjiin.”
(Psalmi 146).
Elämme todella kiintoisia aikoja. Kerta kerran päälle Jumalan sanan profetiat toteutuvat hienointa yksityiskohtaa myöten ajassamme. Tämä on todellakin loistoisa hyvä uutinen niille ihmisille, jotka odottavat vapautusta maailman pahuudesta ja ovat etsineet Jumalaa päivittäin.. Suurimmalle osalle ihmiskunnasta sisätäen ns. tapakristityt, joille uskolla jaJeesuksella ei ole mitään muuta merkitystä kuin symbolinen, aikakautemme ennusmerkit ennakoivat tulevia suuria muutoksia, eikä tulevaisuus kaikille tässä mielessä ole valoisa. Nyt kun vielä armosta ihmiskunnalla on etsikkoaikaa jäljellä etsiä suhdetta Jumalaan ja saada häneen henkilökohtainen syvä side, joka voi todellakin pelastaa elämän. Elämästä kaikessa on lopultakin kysymys. Tämä ikuinen totuus olisi hyvin tärkeä sisäistää vakavasti. Meillä jokaisella on yhtäpaljon aikaa annettu vuorokaudessa. Miten sen käytät elämässäsi? Annatko enimmän ajan itsellesi, harrastuksillesi, työlle, ystäville, ja sen pienen vähäisen aikataulusi rippeet annat Jumalalle käymällä ehkä harvakseltaan seurakuntasi Jumalanpalveluksissa tai avaamalla Raamattuasi vielä harvemmin. Ehkä kerran vuodessa saatat avata sen..... jouluna suur siivouksen yhteydessä pyyhkiessäsi pölyjä pois kirjasta ja silloinkin katsot siitä sukusi kuolleet ja elävät, jotka olet kirjoittanut Raamatun kanteen. Toteat sitten, että onpas tässä paljon pölyä. Mitä se kertoo rakkautesi syvyydestä Jumalaa ja Herraa Jeesusta Kristusta kohtaan? Jumala on antanut kaikkensa , ainokaisen Poikansa sinun etestäsi. Mitä sinä annat Jumalalle? Elämä on valintoja.
Miika 6:8
Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?
Kirkkoraamattu 1933/38

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämme aina kuin viimeistä päivää, ennen seuraavaa.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Herättelevä ja puhutteleva. Missä on aarteemme, siellä on sydämemme.

    • Anonyymi

      Tieto on avainasemassa osaatko hankkia tietoa vai toisten propagandaa.

    • Anonyymi

      Kristinusko elää viimeisiä päiviä. Islam tulee tilalle, Euroopassa on jo kirkkoja muutettu moskeijoiksi. Kirkosta etotaan kiihtyvällä vauhdilla, lapsia ei synny enää kuin muslimeille. Opetelkaa arabiaa ja lukekaa koraania.. Itse olen jo niin vanha että ei aiheuta toimenpiteitä eikä pelota.

    • Anonyymi

      Mitä Amerikassa tulee tapahtumaan, voi lukea kirjasta "Suuri taistelu" E.G.W
      Sen voi myös kuunnella netistä. Audiopankki.

    • Anonyymi

      On kyllä todellakin harmi, että demokratia on kuollut ja valta on nyt muutamalla suuryrityksellä, jotka voivat hallita suvereenisti kaikkea. Trump piti vielä yllä jonkinlaista toivoa demokratiasta, mutta nyt kun hän ja hänen kannattajat on vaiennettu, tilanne on todella ikävä.

      Toisaalta, nyt on helppo nähdä se, miten tavallisista ihmisistä voi tulla natseja. Vielä jokin aika sitten ei olisi hyväksytty tuollaista sananvapauden rajoittamista, nyt asia menee mediassa hurraten läpi ja ihmiset ilmeisesti tyytyväisiä uuden totalitaristisen hallinnon alla.

    • Anonyymi

      Eipä tainnut edellinenkin sisällissota Yhdysvalloissa maailmanloppua aiheuttaa. Kaikenlaista kaaosta on maan päällä nähty ennenkin.

      • Anonyymi

        Kaikenlaista kaaosta on maan päällä nähty ennenkin.

        Kuinkas monta sataa vuotta herrasmies tai mikä lienet sitten olet elänyt, kun noin uskallat kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista kaaosta on maan päällä nähty ennenkin.

        Kuinkas monta sataa vuotta herrasmies tai mikä lienet sitten olet elänyt, kun noin uskallat kirjoittaa?

        Tarvitseeko olla omin silmin nähnyt kaikkea, että voi tietää jotain historiasta? Jos mielestäsi tarvitsee, niin yhden ihmisen elinikä on joka tapauksessa sen verran lyhyt otos, että pelkkien omien kokemusten perusteella ei paljoa voi päätellä siitä mitä maaiman historiassa on nähty ja mitä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista kaaosta on maan päällä nähty ennenkin.

        Kuinkas monta sataa vuotta herrasmies tai mikä lienet sitten olet elänyt, kun noin uskallat kirjoittaa?

        Onkos uskovaiset, vai mitä lienevät eläneet yli 2000 vuotta? Siitä päätellen ovat,
        koska niin varmuudella uskaltavat kirjoitella jostain Jeesuksesta.


    • Anonyymi

      Kyllä. Huominen ei ole vielä käsillä

    • Anonyymi

      Mitä sinä annat Jumalalle? Elämä on valintoja. Kenelle on luvattu seuraava henkäys.
      Minua kiinnostaa ja inspiroi anteeksianto mutta ei syyllisten etsiminen.

      • Anonyymi

        Kunnon sota ja maksimaaminen tappaminen vähintään joka toinen sukupolvi vain piristää ja puhdistaa. Jos ihmiskunta on liian pitkään rauhantilassa, kertyy kainenlaista kuonaa kuten nyt länsimaissa, mm. Homojen ym. Pervertikkojen ylistämistä.


    • Anonyymi

      Piru on irti miten se sidotaan.

    • Anonyymi

      Ja ikävä kehitys on käynnissä myös venäjällä, kansan kiihoittaja navalyin myötä. Euroopassa on idässä ja lännessä kautta historian ollut näitä samanlaisia kansankiihoittajia jotka lietsovat epäjärjestystä ja kaaosta ja hakevat pääsyä valtaan. Suomessa nämä öykkärit valitettavan usein saavat media aikaa ainakin yleisradion puolella,YLE.

    • Anonyymi

      Kiitos jeesus kiitos kiitos aamen aamen vai miten se hörhö mantra meni.

      • Anonyymi

        Unohtamatta "sovitusverta."


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1046
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      132
      957
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      847
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      19
      819
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      802
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      729
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      691
    Aihe