Pirjo, 65, ihastui Marokon-matkalla Noureddineen, 33

Anonyymi

kutkuttava tunne johti rakkauteen – osa ystävistä paheksui niin, että katkaisi välit
Kun 65-vuotias Pirjo Kiiski palasi lomalta Marokosta vuonna 2014, kyyneleet nousivat hänen silmiinsä. Tosirakkaus oli löytynyt.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007740999.html

ja tällä palstalla kun on väitetty että 30 vuoden ikäero on liikaa ja hyväksikäyttöä

51

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoh hoijakkaa

    • Anonyymi

      Kyllä sen tietää kun se oikea tulee vastaan. Se on kemiaa ja kipinää eikä sielulla ole ikää.

    • Anonyymi

      Köyhistä oloista ne miehetkin tulevat tänne ”lihapatojen ääreen” naisen luokse, vaikka tämä olisikin jo vanha kääkkä. Sama homma suomimiehen ja thaikkunaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Odottelen kyllä niitä hyväksikäyttökommentteja kanssa :).

      • Anonyymi

        Onhan sillä tädillä fyrkkaa elättää toyboynsa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä tädillä fyrkkaa elättää toyboynsa....

        lukisit ensin uutisen ja sit tuu huutelee


    • Anonyymi

      Njaa, elätettävän löysi, päätä pensaaseen!

      • Anonyymi

        Mies käy kyllä itse töissä


    • Anonyymi

      Pirjo oli ennen ollut jännämiesten käytössä joten itku tuli kun ulkomailta löytyi mies joka ei hakkaa.

    • Anonyymi

      Siistejä lampaita kyllä, liekö ihan sisäsiistejä.

    • Anonyymi

      Kolkytkolmevee ukkeli on eriasia kuin että olisi parikymppinen ja niillä kolkytvee ikäeroa. Siinä on vissi ero.molemmilla jo elämänkokemusta ja suhteita takana.ei enää keltanokkia kummatkaan.💎

    • Ei siinä mitään. Kummatkin hyötyy. Tosin pojalla voi ykä lentää yhteisen yön jälkeen.

      • Anonyymi

        Älä sano. Kyllä meitä mummon rakastajiakin on. Meillä on se hyvä puoli että seksielämämme ei koskaan lurpahda :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano. Kyllä meitä mummon rakastajiakin on. Meillä on se hyvä puoli että seksielämämme ei koskaan lurpahda :)

        Ihannehan se olisi, että kyseessä olisi aito mummon rakastaja. Harmillisesti nuo köyhemmän maan asukit taitavat olla taloudellisen tilanteen vuoksi päätyneet tuohon.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ihannehan se olisi, että kyseessä olisi aito mummon rakastaja. Harmillisesti nuo köyhemmän maan asukit taitavat olla taloudellisen tilanteen vuoksi päätyneet tuohon.

        Omalla kohdallani, jos linkissä olevan naisen kanssa alkaisi yhtään paljonpuhuttu "kemia" synkkaamaan, saattaisi olla että jäisi oman ikäisten kanssa yhteydenpito vähiin.
        Tällähetkellä olen miehenä omanikäisen naisen kanssa, mutta tämän näköinen itseäni huomattavasti vanhempi nainen veisi kyllä noin sanoaksemme "jalat alta".
        Kyllä siis "GILF" naisista pitäviä miehiä on olemassa, ja itse olen aina ollut heikkona "Gilf" naisiin.

        https://sexhd.pics/gallery/omahotel/heidi/fun-granny-xxx-photos/heidi-20.jpg


    • Anonyymi

      Molemmat hyväksikäyttää toisiaan, toinen seksuaalisesti ja toinen taloudellisesti.

      Tuo ei tule kauaa kestämään.

      • Anonyymi

        Et kai vaan kuvittele, että jotain muunlaisia suhteita olisi oikeasti olemassa kuin hyväksikäyttösuhteita? Toiset kestää kauemmin ja toiset vähemmän aikaa.


      • Anonyymi

        onhan se jo 10 vuotta kestänyt


      • Anonyymi

        Sinulla ei vissiin toi rakkaus kukosta;D


    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet on todella rumia joten niihin ei pirjo voinut rakastua. Pirjo rakastui sitten johonkin ölmiin ulkomailla ja se on siinä , rasistit hävetkää.

      • Anonyymi

        Mitkä rasistit? ei kenelläkään mitään sitä vastaan ole jos tänne tullaan muuten kuin systeemiä hyväksi käyttämäään.


    • Anonyymi

      Annan täyden hyväksyntäni heille. Hienoa että on löytäneet toisensa ja elämä on mallillaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Anna vaan mutta minäpä en anna :) lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vaan mutta minäpä en anna :) lol

        Ei sinun hyväksyntääsi onneksi kukaan tarvitsekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vaan mutta minäpä en anna :) lol

        sanoo joku 08


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vaan mutta minäpä en anna :) lol

        Kqikilla omat mielipiteet


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No, miten hyvin tuuri jatkuu, keskeyttää ei enää voi.


    • Anonyymi

      Suomalaisnaiset on kansainvälinen naurunaihe.

    • Anonyymi

      Todella ällöttävää ja vastenmielistä vaikuttaa just joltain homofobiselta perussuomalais muijalta

      • Anonyymi

        No jaa... Miksi heidän pitäisi toisaalta sinua tai ketään miellyttääkään? Eiköhön jokainen elä elämäänsä niin kuin sanoivat, parhaaksi katsomallaan tavalla. Että yöki vaan ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Jutun mukaan kuulosti ihan terveeltä suhteelta. Mies käy töissä ja tienaa eikä siis ole elätettävänä, kuten vain otsikon lukeneet olettivat. Opetellut ripeällä tahdilla suomea.
      Kaikkea hyvää heille!

      xLiner

    • Anonyymi

      Emme hyväksy tuota

      • Anonyymi

        Palstan naisten kommentti aivan selvästi. Nyt meni palstan naisten mahdollisuus saada
        Noureddine 33v miehekseen, voi, voi....


      • Anonyymi

        Ketkä me? Puhu vain omasta puolestasi. Eikä sen puoleen kukaan hyväksyntääsi tarvitsekaan 😂


    • Anonyymi

      Kahden aikuisen ihmisen ei tarvitse saada hyväksyntää ulkopuolisilta ihmisiltä.
      Rakkaus on hieno asia!

      • Anonyymi

        Kyl heidän tulee ottaa huomioon ulkopuolisten ihmisten hyväksyntä, koska ulkopuoliset ovat osallisia tämänkin nainen ja miehen elämässä, he ovat ns. samaa perhettä ja asuvat heidän luonaan, eikös vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl heidän tulee ottaa huomioon ulkopuolisten ihmisten hyväksyntä, koska ulkopuoliset ovat osallisia tämänkin nainen ja miehen elämässä, he ovat ns. samaa perhettä ja asuvat heidän luonaan, eikös vaan.

        Eiköhän se ole niin päin että ne ihmiset saavat elämästä lähteä jotka eivät hyväksy toisen ihmisen rakkautta, varsinkin kun on kunnollinen. Kuka hullu rupeaa muilta kyselemään ketä saan rakastaa, varsinkaan kun mitään syytä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl heidän tulee ottaa huomioon ulkopuolisten ihmisten hyväksyntä, koska ulkopuoliset ovat osallisia tämänkin nainen ja miehen elämässä, he ovat ns. samaa perhettä ja asuvat heidän luonaan, eikös vaan.

        Ätmit ovat ilmaa, joten unohda.


    • Anonyymi

      Antaa palaa vaan! 👍 Jos ystävät katkaisevat välit tuon johdosta, niin se on voi voi 😉

      -palstahessu

    • Anonyymi

      Lisää pökkelöä pönttöuuniin.....

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007742529.html

      -Viiden lapsen äiti Titta rakastui 14 vuotta nuorempaan Gökhaniin – nyt puhuvat suomalaiset, joiden rakkautta kaikki eivät hyväksy.
      -Titta 48, ja Gökhan 34, odottavat innolla kahdenkeskistä tulevaisuutta.

      -Nykyinen mieheni on minua 20 vuotta nuorempi. Olen itse 50-vuotias nainen.
      -Mieheni on minua 18 vuotta vanhempi.
      -Olen seurustellut pian kolmisen vuotta maailman kauneimman ja ihanimman naisen kanssa, jota isäni ei hyväksy. Nainen on kotoisin Keski-Afrikassa sijaitsevasta Kamerunista, ja isäni mielestä hän on ”väärän värinen”. "

      Että näin.....

      • Anonyymi

        Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat höynäytettävissä "suureen rakkauteen", gigolot pääsevät Suomeen nopeasti ,kun on "vaimo" täällä,uskomatonta kuinka aikuinen ihminen on noin hyväuskoinen hömppä.
        Vielä parempi jos naisella on hiukankin rahaa,"rakkaus on sitten aidompaa". että silleen-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat höynäytettävissä "suureen rakkauteen", gigolot pääsevät Suomeen nopeasti ,kun on "vaimo" täällä,uskomatonta kuinka aikuinen ihminen on noin hyväuskoinen hömppä.
        Vielä parempi jos naisella on hiukankin rahaa,"rakkaus on sitten aidompaa". että silleen-.

        Ei tarvitse olla ylipanoinen, ei naisen eikä miehen.

        Höynäytyksestä lienee kyse, jos suomalainen nainen muuttaa Marokkoon, vaikkei edes tunne miestä. On nähnyt tämän kaksi viikkoa Suomessa.


    • Anonyymi

      Mitä isompi muna sitä parempi mies.

      • Anonyymi

        Mitä isompi nainen sitä isompi nainen


    • Anonyymi

      Hakekaa naiset miehiä ulkomailta. Suomi miehet on paskoja.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä sitten? Tietysti on mahdollista, että Noureddine hakee vain oleskelulupaa Suomeen, kuten aika monet muutkin, sukupuoleen ja ikään katsomatta. Osataan näytellä rakkautta ja olla mieleksi suomalaiselle muutama vuosi. Olisiko neljä vuotta nykyään. Heittämällä menee, jos rahasta kysymys.

      • Anonyymi

        Tuossa näkyy tulleen jo 6 vuotta täyteen. Ehkäpä tosi kyseessä, ei mikään lume.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ulkopuolelta voi sanoa onko kyse aidosta rakkaudesta vai hyväksikäytöstä. Kuitenkin, keskimäärin, köyhemmän maan kansalainen (Marokko/Gambia/Thaimaa/Venäjä/Itäblokin maat) ”rakastuu” ainakin osittain myös haaveeseen paremmasta elämästä ja mahdollisuudesta uuteen alkuun uudessa maassa. Ja osaan vanhemman osapuolen miehistä/naisista ihastuu komeaan kroppaan, hyvään seksiin, kauneuteen/komeuteen. Näistä maiden välisistä liitoista on aika harvoin kyse kahden yhtä varakkaan tai kahden saman ikäisen liitosta. Silti vaikka parempi elämä motivoi, ei se estä etteikö tunne voisi olla aito.

      Itse rakastuin muutama vuosi sitten 32-33v suomalaiseen nuoreen mieheen, suunnittelematta ja arkielämässä. Olen 13 v vanhempi, enkä koskaan olen ollut nuoremman kanssa suhteessa, enkä koskaan ole ajatellut nuorempaa aiemmin vaihtoehtona. Olisin hänetkin ottanut yhtä hyvin keski-ikäisenä keskivartalolihanava. En edes arvosta fyysistä komeutta parisuhdetta ajatellen (hänellä sitä toki on), vaan älykkyys ja sama aaltopituus saa minun sukkani pyörimään. Kesti hetken toipua,, kun näin tietokoneen ruudulta hänen syntymävuotensa (näytti lentolippua ja en voinut olla katsomatta samalla 😆). Silti hetken pohdinnan jälkeen, tajusin, että miten harvinaista on, että rakastuu kovaa (käynyt 2 krt elämässä, eka oli ensirakkaus ja eka poikaystävä 19v). Miten harvinaista on löytää ihminen, jonka kanssa löytyy sama aaltopituus. Miten harvoin löytää ihmisen, jonka pitkä katse silmiin tuntuu intensiteetissään rakastelulle, ja jonka itse antaa katsoa niin syvälle. Miten harvoin löytää ihmisen, jonka arvomaailma kuulostaa arvostettavalta ja oikeita. Ja tunsin myös kipinää ja voimallista halua häntä kohtaan. Pelkkä katse sai minut virittymään. Tiedän, että etten luultavasti enää saa yhtä hyvää osumaa omalle kohdalle. Vaikka hän on nuorempi, hän on silti henkisesti aikuinen. Jos meistä tulisi/olisi tullut pari, on ikä loppujen merkityksetön kaiken muun paljon tärkeämmän rinnalla. Tiedän siis omasta kokemuksesta, että joskus vaan käy niin ettei rakkaus katso ikää eikä elämäntilanteita.

      • Juu ei sitä voi aina ulkopuolinen tietää.

        Mun kaverikin meni intialaisen naisen kanssa naimisiin (en osaa sanoa minkäikäinen nainen oli kyseessä vaikka olen sen kanssa saunassakin ollut), ja heillä sattumalta se nainen oli se varakkaampi. Mut tuskin rahalla heidän suhteessaan mitään ihmeempää osuutta oli, paitsi että molemmilla oli kuitenkin varaa reissata eikä sitä tarvinnut tehdä pelkästään toisin kustannuksella.

        Puolet ajasta suurinpiirtein olivat Suomessa ja puolet Intiassa.


    • Anonyymi

      Sehän mukavaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe