kutkuttava tunne johti rakkauteen – osa ystävistä paheksui niin, että katkaisi välit
Kun 65-vuotias Pirjo Kiiski palasi lomalta Marokosta vuonna 2014, kyyneleet nousivat hänen silmiinsä. Tosirakkaus oli löytynyt.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007740999.html
ja tällä palstalla kun on väitetty että 30 vuoden ikäero on liikaa ja hyväksikäyttöä
Pirjo, 65, ihastui Marokon-matkalla Noureddineen, 33
51
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Hoh hoijakkaa
- Anonyymi
Kyllä sen tietää kun se oikea tulee vastaan. Se on kemiaa ja kipinää eikä sielulla ole ikää.
- Anonyymi
Köyhistä oloista ne miehetkin tulevat tänne ”lihapatojen ääreen” naisen luokse, vaikka tämä olisikin jo vanha kääkkä. Sama homma suomimiehen ja thaikkunaisen kanssa.
- Anonyymi
Odottelen kyllä niitä hyväksikäyttökommentteja kanssa :).
- Anonyymi
Onhan sillä tädillä fyrkkaa elättää toyboynsa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sillä tädillä fyrkkaa elättää toyboynsa....
lukisit ensin uutisen ja sit tuu huutelee
- Anonyymi
Njaa, elätettävän löysi, päätä pensaaseen!
- Anonyymi
Mies käy kyllä itse töissä
- Anonyymi
Pirjo oli ennen ollut jännämiesten käytössä joten itku tuli kun ulkomailta löytyi mies joka ei hakkaa.
- Anonyymi
Siistejä lampaita kyllä, liekö ihan sisäsiistejä.
- Anonyymi
Kolkytkolmevee ukkeli on eriasia kuin että olisi parikymppinen ja niillä kolkytvee ikäeroa. Siinä on vissi ero.molemmilla jo elämänkokemusta ja suhteita takana.ei enää keltanokkia kummatkaan.💎
Ei siinä mitään. Kummatkin hyötyy. Tosin pojalla voi ykä lentää yhteisen yön jälkeen.
- Anonyymi
Älä sano. Kyllä meitä mummon rakastajiakin on. Meillä on se hyvä puoli että seksielämämme ei koskaan lurpahda :)
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano. Kyllä meitä mummon rakastajiakin on. Meillä on se hyvä puoli että seksielämämme ei koskaan lurpahda :)
Ihannehan se olisi, että kyseessä olisi aito mummon rakastaja. Harmillisesti nuo köyhemmän maan asukit taitavat olla taloudellisen tilanteen vuoksi päätyneet tuohon.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ihannehan se olisi, että kyseessä olisi aito mummon rakastaja. Harmillisesti nuo köyhemmän maan asukit taitavat olla taloudellisen tilanteen vuoksi päätyneet tuohon.
Omalla kohdallani, jos linkissä olevan naisen kanssa alkaisi yhtään paljonpuhuttu "kemia" synkkaamaan, saattaisi olla että jäisi oman ikäisten kanssa yhteydenpito vähiin.
Tällähetkellä olen miehenä omanikäisen naisen kanssa, mutta tämän näköinen itseäni huomattavasti vanhempi nainen veisi kyllä noin sanoaksemme "jalat alta".
Kyllä siis "GILF" naisista pitäviä miehiä on olemassa, ja itse olen aina ollut heikkona "Gilf" naisiin.
https://sexhd.pics/gallery/omahotel/heidi/fun-granny-xxx-photos/heidi-20.jpg
- Anonyymi
Molemmat hyväksikäyttää toisiaan, toinen seksuaalisesti ja toinen taloudellisesti.
Tuo ei tule kauaa kestämään.- Anonyymi
Et kai vaan kuvittele, että jotain muunlaisia suhteita olisi oikeasti olemassa kuin hyväksikäyttösuhteita? Toiset kestää kauemmin ja toiset vähemmän aikaa.
- Anonyymi
onhan se jo 10 vuotta kestänyt
- Anonyymi
Sinulla ei vissiin toi rakkaus kukosta;D
- Anonyymi
Suomalaiset miehet on todella rumia joten niihin ei pirjo voinut rakastua. Pirjo rakastui sitten johonkin ölmiin ulkomailla ja se on siinä , rasistit hävetkää.
- Anonyymi
Mitkä rasistit? ei kenelläkään mitään sitä vastaan ole jos tänne tullaan muuten kuin systeemiä hyväksi käyttämäään.
- Anonyymi
Annan täyden hyväksyntäni heille. Hienoa että on löytäneet toisensa ja elämä on mallillaan.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Anna vaan mutta minäpä en anna :) lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun hyväksyntääsi onneksi kukaan tarvitsekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoo joku 08
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kqikilla omat mielipiteet
- Anonyymi
No, hänellä kävi parempi tuuri kuin toisilla naisilla Marokon matkalla kun pää on leikattu irti raiskauksen jälkeen
https://yle.fi/uutiset/3-10564225- Anonyymi
No, miten hyvin tuuri jatkuu, keskeyttää ei enää voi.
- Anonyymi
Suomalaisnaiset on kansainvälinen naurunaihe.
- Anonyymi
Todella ällöttävää ja vastenmielistä vaikuttaa just joltain homofobiselta perussuomalais muijalta
- Anonyymi
No jaa... Miksi heidän pitäisi toisaalta sinua tai ketään miellyttääkään? Eiköhön jokainen elä elämäänsä niin kuin sanoivat, parhaaksi katsomallaan tavalla. Että yöki vaan ihan rauhassa.
- Anonyymi
Jutun mukaan kuulosti ihan terveeltä suhteelta. Mies käy töissä ja tienaa eikä siis ole elätettävänä, kuten vain otsikon lukeneet olettivat. Opetellut ripeällä tahdilla suomea.
Kaikkea hyvää heille!
xLiner - Anonyymi
Emme hyväksy tuota
- Anonyymi
Palstan naisten kommentti aivan selvästi. Nyt meni palstan naisten mahdollisuus saada
Noureddine 33v miehekseen, voi, voi.... - Anonyymi
Ketkä me? Puhu vain omasta puolestasi. Eikä sen puoleen kukaan hyväksyntääsi tarvitsekaan 😂
- Anonyymi
Kahden aikuisen ihmisen ei tarvitse saada hyväksyntää ulkopuolisilta ihmisiltä.
Rakkaus on hieno asia!- Anonyymi
Kyl heidän tulee ottaa huomioon ulkopuolisten ihmisten hyväksyntä, koska ulkopuoliset ovat osallisia tämänkin nainen ja miehen elämässä, he ovat ns. samaa perhettä ja asuvat heidän luonaan, eikös vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl heidän tulee ottaa huomioon ulkopuolisten ihmisten hyväksyntä, koska ulkopuoliset ovat osallisia tämänkin nainen ja miehen elämässä, he ovat ns. samaa perhettä ja asuvat heidän luonaan, eikös vaan.
Eiköhän se ole niin päin että ne ihmiset saavat elämästä lähteä jotka eivät hyväksy toisen ihmisen rakkautta, varsinkin kun on kunnollinen. Kuka hullu rupeaa muilta kyselemään ketä saan rakastaa, varsinkaan kun mitään syytä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmit ovat ilmaa, joten unohda.
- Anonyymi
Antaa palaa vaan! 👍 Jos ystävät katkaisevat välit tuon johdosta, niin se on voi voi 😉
-palstahessu - Anonyymi
Lisää pökkelöä pönttöuuniin.....
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007742529.html
-Viiden lapsen äiti Titta rakastui 14 vuotta nuorempaan Gökhaniin – nyt puhuvat suomalaiset, joiden rakkautta kaikki eivät hyväksy.
-Titta 48, ja Gökhan 34, odottavat innolla kahdenkeskistä tulevaisuutta.
-Nykyinen mieheni on minua 20 vuotta nuorempi. Olen itse 50-vuotias nainen.
-Mieheni on minua 18 vuotta vanhempi.
-Olen seurustellut pian kolmisen vuotta maailman kauneimman ja ihanimman naisen kanssa, jota isäni ei hyväksy. Nainen on kotoisin Keski-Afrikassa sijaitsevasta Kamerunista, ja isäni mielestä hän on ”väärän värinen”. "
Että näin.....- Anonyymi
Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat höynäytettävissä "suureen rakkauteen", gigolot pääsevät Suomeen nopeasti ,kun on "vaimo" täällä,uskomatonta kuinka aikuinen ihminen on noin hyväuskoinen hömppä.
Vielä parempi jos naisella on hiukankin rahaa,"rakkaus on sitten aidompaa". että silleen-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ylipainoiset naiset ovat höynäytettävissä "suureen rakkauteen", gigolot pääsevät Suomeen nopeasti ,kun on "vaimo" täällä,uskomatonta kuinka aikuinen ihminen on noin hyväuskoinen hömppä.
Vielä parempi jos naisella on hiukankin rahaa,"rakkaus on sitten aidompaa". että silleen-.Ei tarvitse olla ylipanoinen, ei naisen eikä miehen.
Höynäytyksestä lienee kyse, jos suomalainen nainen muuttaa Marokkoon, vaikkei edes tunne miestä. On nähnyt tämän kaksi viikkoa Suomessa.
- Anonyymi
Mitä isompi muna sitä parempi mies.
- Anonyymi
Mitä isompi nainen sitä isompi nainen
- Anonyymi
Hakekaa naiset miehiä ulkomailta. Suomi miehet on paskoja.
- Anonyymi
Mikäs siinä sitten? Tietysti on mahdollista, että Noureddine hakee vain oleskelulupaa Suomeen, kuten aika monet muutkin, sukupuoleen ja ikään katsomatta. Osataan näytellä rakkautta ja olla mieleksi suomalaiselle muutama vuosi. Olisiko neljä vuotta nykyään. Heittämällä menee, jos rahasta kysymys.
- Anonyymi
Tuossa näkyy tulleen jo 6 vuotta täyteen. Ehkäpä tosi kyseessä, ei mikään lume.
- Anonyymi
Kukaan ei ulkopuolelta voi sanoa onko kyse aidosta rakkaudesta vai hyväksikäytöstä. Kuitenkin, keskimäärin, köyhemmän maan kansalainen (Marokko/Gambia/Thaimaa/Venäjä/Itäblokin maat) ”rakastuu” ainakin osittain myös haaveeseen paremmasta elämästä ja mahdollisuudesta uuteen alkuun uudessa maassa. Ja osaan vanhemman osapuolen miehistä/naisista ihastuu komeaan kroppaan, hyvään seksiin, kauneuteen/komeuteen. Näistä maiden välisistä liitoista on aika harvoin kyse kahden yhtä varakkaan tai kahden saman ikäisen liitosta. Silti vaikka parempi elämä motivoi, ei se estä etteikö tunne voisi olla aito.
Itse rakastuin muutama vuosi sitten 32-33v suomalaiseen nuoreen mieheen, suunnittelematta ja arkielämässä. Olen 13 v vanhempi, enkä koskaan olen ollut nuoremman kanssa suhteessa, enkä koskaan ole ajatellut nuorempaa aiemmin vaihtoehtona. Olisin hänetkin ottanut yhtä hyvin keski-ikäisenä keskivartalolihanava. En edes arvosta fyysistä komeutta parisuhdetta ajatellen (hänellä sitä toki on), vaan älykkyys ja sama aaltopituus saa minun sukkani pyörimään. Kesti hetken toipua,, kun näin tietokoneen ruudulta hänen syntymävuotensa (näytti lentolippua ja en voinut olla katsomatta samalla 😆). Silti hetken pohdinnan jälkeen, tajusin, että miten harvinaista on, että rakastuu kovaa (käynyt 2 krt elämässä, eka oli ensirakkaus ja eka poikaystävä 19v). Miten harvinaista on löytää ihminen, jonka kanssa löytyy sama aaltopituus. Miten harvoin löytää ihmisen, jonka pitkä katse silmiin tuntuu intensiteetissään rakastelulle, ja jonka itse antaa katsoa niin syvälle. Miten harvoin löytää ihmisen, jonka arvomaailma kuulostaa arvostettavalta ja oikeita. Ja tunsin myös kipinää ja voimallista halua häntä kohtaan. Pelkkä katse sai minut virittymään. Tiedän, että etten luultavasti enää saa yhtä hyvää osumaa omalle kohdalle. Vaikka hän on nuorempi, hän on silti henkisesti aikuinen. Jos meistä tulisi/olisi tullut pari, on ikä loppujen merkityksetön kaiken muun paljon tärkeämmän rinnalla. Tiedän siis omasta kokemuksesta, että joskus vaan käy niin ettei rakkaus katso ikää eikä elämäntilanteita.Juu ei sitä voi aina ulkopuolinen tietää.
Mun kaverikin meni intialaisen naisen kanssa naimisiin (en osaa sanoa minkäikäinen nainen oli kyseessä vaikka olen sen kanssa saunassakin ollut), ja heillä sattumalta se nainen oli se varakkaampi. Mut tuskin rahalla heidän suhteessaan mitään ihmeempää osuutta oli, paitsi että molemmilla oli kuitenkin varaa reissata eikä sitä tarvinnut tehdä pelkästään toisin kustannuksella.
Puolet ajasta suurinpiirtein olivat Suomessa ja puolet Intiassa.
- Anonyymi
Sehän mukavaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251607Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041