Moniko on sinkku?

Anonyymi

Monet immeiset ovat tällä palstalla jo parisuhteessa. Hyvä niin, mutta tuntuu, että sinkut ovat jotenkin luovuttaneet tai edes eivät halua parisuhdetta.

Onko siis näilläkään foorumeilla tällä hetkellä yhtään oikeasti sinkkua, joka etsii vastakappalettansa?

Itsehän en etsi vaan katson, mitä elämä tuo tullessaan. Ullalle muuten terkkuja. Oli tosiaan etelämpänä, mitä ensin luulin. 🙂

>Simiti<

25

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ullan pullat saa Pirjon pakarista.

    • "Itsehän en etsi vaan katson, mitä elämä tuo tullessaan."

      Eli teknisesti ottaen et ole parisuhteessa, mutta haluaisit sellaisen, jos sopiva ihmisen osuu kohdille = etsit vastakappalettasi vaikkakin ehkä hyvin kiihkottomasti.

      Eiköhän useimmat ole samassa lokerossa, kumppani kelpaisi, jos sopiva ihminen tulee kohdalle, mutta etsimällä mitään etsitä. Eikä siitä tietoisesti etsimällä etsien mitään tulekaan, joko ei löydy tai löytyy liiallisessa tarvitsevuudessa aivan väärä ihminen.

      Eli on näilläkin foorumeilla oikeasti sinkkuja, katselemassa mitä elämä tuo tullessaan. Suhdeasioista äänessä ehkä yleensä ovat ääripäät, ne joilla on eniten todistettavaa, joko itse valitun autuaan ikisinkkuuden tai ihanan parisuhteen vuoksi. Kuten missä vain, ne joiden tilanne käsiteltävän asian osalta on stabiili, ovat eniten äänessä.

      Sinkku olen, juuri nyt en etsi, en katsele enkä kaipaa suhdetta. Kun haavat on nuoltu, tilanne muuttuu, tiedän haluavani kumppanin. Tosin en etsimällä etsi, vaan kohtaan ihmisiä ja ehkä jonain päivänä heistä jonkun kanssa kipinöi. Aika näyttää.

      • Anonyymi

        Vuosiin en ole nähnyt yhtä järkevää kirjoitusta, mitä sinä laitoit. Komppaan sinua.

        >Simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosiin en ole nähnyt yhtä järkevää kirjoitusta, mitä sinä laitoit. Komppaan sinua.

        >Simiti<

        Kiitos :)
        Surullista, jos et ole kokenut hyviä kirjoituksia aikoihin, mutta hyvä jos välillä tulee joku sellainen vastaan, siis toivoa paremmasta palstasta on :)
        Tosin minähän sitä en tee, koska olen häiriintynyt, neuroottinen sosiopaatti joka ylianalysoi minkä tahansa mitä eteen laitetaan, mutta ylianalysoin vain omasta näkökulmastani, saadakseni itselleni mieluisan lopputuloksen.


      • Hyvin kirjoitettu.Samalla periaatteella olen itsekin "liikkeellä". En etsimällä etsi parisuhdetta, mut jos sattuu tulemaan sellainen henkilö vastaan joka kolahtaa kunnolla, niin en aio itseäni estellä.

        Silloin kyllä kumppanin pitää ymmärtää se, etten kuitenkaan samanlaiseen suhteeseen pysty, mitä fyysisesti terve pystyy. Siis että touhutaan kaiken näköisiä aktiviteettejä yhdessä, ja tehdään jotain reissuja extempore.

        En kuitenkaan halua olla kenellekään riippakivi, joka estää toista elämään sellaista elämää aktiviteetteineen kuin tämä haluaa.


      • Lauruska kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu.Samalla periaatteella olen itsekin "liikkeellä". En etsimällä etsi parisuhdetta, mut jos sattuu tulemaan sellainen henkilö vastaan joka kolahtaa kunnolla, niin en aio itseäni estellä.

        Silloin kyllä kumppanin pitää ymmärtää se, etten kuitenkaan samanlaiseen suhteeseen pysty, mitä fyysisesti terve pystyy. Siis että touhutaan kaiken näköisiä aktiviteettejä yhdessä, ja tehdään jotain reissuja extempore.

        En kuitenkaan halua olla kenellekään riippakivi, joka estää toista elämään sellaista elämää aktiviteetteineen kuin tämä haluaa.

        Kiitos :)

        Kun kohtaat itsellesi sopivan tuntuisen ihmisen, niin sopivuudessaan hän varmasti osaa myös huomioida mahdolliset rajoitteet molemmin puolin, jotta voitte yhdessä kokea kaikenlaista. Ja silloin et luonnollisestikaan ole riippakivi, vaan mahdollistaja :)

        Kaikki eivät kuitenkaan halua niin kovin hurjia aktiviteetteja elämäänsä tai ainakin monet osaavat jakaa itseään eri tavoin eri tahoille, jotta tasapaino säilyy. Kypsyyttä ehkäpä, osata olla itselleen ja toiselle, siten ettei kumpikaan ole tyytymätön :)


    • Anonyymi

      Jos ei halua olla sinkku, pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa ja bileissä ryyppäämässä. Kun käy yökerhossa juomassa, voi olla mukana porukoissa ja hurmata naisia bailaustaidoillaan. Kun juo viinaa, pian ei enää olekaan sinkku.

      Raitis mies vain haaveilee vuodesta toiseen löytävänsä naisen jostain harrastuksista ilman että pitäisi juoda viinaa. Hän pysyy sinkkuna ja lukee tätä palstaa.

      t. viinamies

      • Lukeehan viinamies itsekin tätä palstaa.. 😉


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Lukeehan viinamies itsekin tätä palstaa.. 😉

        Viinamies on palstalla vain hyvää hyvyyttään auttaakseen muita. Kun ihmiset lopettaisivat kuvittelemasta että kumppanin voisi löytää muutoin kuin juomalla viinaa yökerhossa, alkaisivat hekin juomaan ja löytäisivät nopeasti kumppanin.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Täällä nyt tulee käytyä purkamassa mieltä.
      Seuraa täältä ei löydä eikä tarvikaan.
      Sinkkuna on hyvä elää. Ei tarvi stressata että kelpaako toiselle sellaisena kuin on.

      • Anonyymi

        Harmi vain, kun sitä pillua tunkee ovista ja ikkunoista, kun erehtyy ATK:n maailmaan kirjoittamaan.

        Ei vissiin kaikille käy niin?

        >Simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vain, kun sitä pillua tunkee ovista ja ikkunoista, kun erehtyy ATK:n maailmaan kirjoittamaan.

        Ei vissiin kaikille käy niin?

        >Simiti<

        Mä oon nainen 😂
        En niin tuosta pimpukasta välitä. 😂

        Sä oot sit hyvin suosittu naisten keskuudessa. 😆


    • Anonyymi

      En tiedä, mut subilla on Predator menossa.

    • Anonyymi

      Haluaisin kyllä naisen mutta en kelpaa naiselle näillä ominaisuuksilla. On diagnooseja masennusta kaverittomuutta ja työttömyyttä.

      • Anonyymi

        Samojen asioiden äärellä on moni muukin. Ihmiseen pitää aina ensin tutustua ennenkuin tekee suurempia päätelmiä.
        Ei nuo asiat tee susta huonompaa.


    • Anonyymi

      Luovuta sinäkin, niin pääset helpommalla. Monilla sinkkuus aiheuttaa muistamattomuutta. Ei enää muisteta kuinka kauheaa parisuhteessa olikaan.

      • Anonyymi

        Herran jumala! Onneksi muistutit, miksi aikoinaan poistuin laastarisuhteesta edesmenneen puolison jälkeen.

        >Simiti<


    • Anonyymi

      En ole "palstalainen" mutta käyn välillä katsomassa mistä täällä nyt kohutaan.
      Ja tämä sama jauhaminen ja veivaaminen näyttää kiinnostavan loputttomiin!
      "Miksi olet sinkku, onko kiva olla sinkku, kaipaatko parsiuhdetta, miksi et ole parisuhteessa, etkö saa ketään" jne jne jne loputtomiin.
      Varmasti täällä jotkut on luovuttaneet ja jotkut etsii aktiivisesti sitä partneria.
      Ja sitten jotkut, kuten minä, ei halua sitoutua eikä halua parisuhdetta.
      Tämä on niin ikuisuuskysymys; oletetaan että ihmisellä PITÄÄ olla kumppani ja jos ei ole on onneton ja luuseri!
      Itselleni ollaan tätä kysymystä esittämässä varsinkin miesten puolelta ja ihmetellään kun sanon että EN halua miestä elämääni.
      En tajua mikä oka ihmisten lihassa on ihminen joka haluaa olla vapaa? Joka viihtyy ja on onnellinen omassa elämässään ilman kumppania? Voisiko joku kertoa?
      En vihaa miehiä, minulla on kolme veljeä ja miespuolisia kavereita ja työkavereita siinä kuin naispuolisiakin. En vain kaipaa, halua enkä tarvitse miestä olemaan elämääni ja huusholliini.
      Koetaanko yksin elävä vapaa nainen uhkana? Mistä on kysymys?

    • Anonyymi

      Njaa, keski ikäisenä sinkkuna 5 vuotta takana, parisuhde olisi liian paljon rajoittava. 30v tuli kyllä oltua parisuhteessa mutta ei se oikein ole minun juttu.

    • Anonyymi

      Perkele olkaa naiset yksin sitten.

    • Anonyymi

      Minä halunnut jo kauan parisuhdetta. Siis mikä naisia vaivaa kun viihtyvät yksin
      En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Siis eikö ihminen joka viihtyy ja haluaa olla sinkku, ole "oikea" sinkku?
      Mitä nimitystä pitäisi sitten käyttää?
      Itse miellän itseni kyllä vahvasti sinkuksi.
      Vai vaikuttaako siihen se, että tapailusuhteita ja lyhytaikaisia tuttavuuksi kyllä on kun sille tuntuu? Olisi mielenkiintoista kuulla miksikä minut "luokitellaan", vaikka sillä nyt ei minulle itselleni ole mitään merkitystä. Olen vapaaehtoisesti yksin elävä nainen,
      Saatte sitten rauhassa pohtia mihin kategoriaan kuulun.

    • Anonyymi

      Jos moni on sinkku se on monikko.

      Monet ihmiset ovat nykyään aina tunneittainkin vaihtelevat omaa käsitystään siitä milloin itse on sinkku ja millä minuutilla ei.

    • Olen sinkku, ollut jo 7 vuotta. Eikä se edellinen suhdekaan kovin kauaa kestänyt.

    • Anonyymi

      Joudun töissä niin paljon puhumaan ja kuuntelemaan,että on hyvä,kun kotona ei ole ketään aikuista 🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe