Kaksi sukupuolta

Anonyymi

On olemassa vain kaksi sukupuolta, koska minä en pidä että niitä on enemmän ja siksi niitä tulisi olla vain kaksi. Mitä mieltä muut on?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siis mä en oo mikään expertti enkä jaksa tässä alkaa selitellä sukupuolta ja sen biologista puolta, mutta sen mä tiedän että se että sä et pidä jostain ei tarkota sitä että sen asian pitäis olla silleen miten sä haluut. Tässä maailmassa pitää oppia olla avoinmielinen että ei vahingoita muita tai itteään omalla tyhmyydellä ja vihalla random turhia asioita kohtaan.

      • Anonyymi

        Tieteenvastainen huuhaa on kai sitten yleisemminkin hyväksyttävä.


    • Anonyymi

      Suvullisesti lisääntyvillä lajeilla on kaksi sukupuolta.

    • Anonyymi

      Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Ja mitään ette voi...

      • Anonyymi

        Mutta kun tuosta 'Hänestä' ei ole mitään näyttöä! Ihan silkkaa tyhjää puhetta ja epämääräistä kirjoittelua. Mutta saahan sellaiseenkin uskoa, jos muuhun ei kykene.

        Satuitko muuten tietämään, ettei se 'kristinuskon jumala' väitä (väittänyt) etteikö muitakin jumalia olisi olemassa?

        Tuota eivät papit taida tuoda esille;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuosta 'Hänestä' ei ole mitään näyttöä! Ihan silkkaa tyhjää puhetta ja epämääräistä kirjoittelua. Mutta saahan sellaiseenkin uskoa, jos muuhun ei kykene.

        Satuitko muuten tietämään, ettei se 'kristinuskon jumala' väitä (väittänyt) etteikö muitakin jumalia olisi olemassa?

        Tuota eivät papit taida tuoda esille;-D

        Ja Jumala puhui kaikki nämät sanat, sanoen:
        2. (1) Minä (olen) Herra sinun Jumalas*; joka sinun Egyptin maalta orjuuden huoneesta ulos vienyt olen .
        3. Ei sinun pidä muita jumalia pitämän minun edessäni.
        4. Ei sinun pidä tekemän sinulles kuvaa eikä jonkun muotoa, niiden jotka ylhäällä taivaassa ovat, eli niiden, jotka alhaalla ovat maan päällä, eikä niiden, jotka vesissä maan alla ovat.


    • Anonyymi

      Mikäli uskomme satukirjaan, raamattuun, pitää hyväksyä kaikki mahdolliset variaatiot. Näin Jeesus olisi tehnyt.

    • Anonyymi

      Uskot mihin haluat, ja sen uskon kanssa kerran tuomiolla seisot.. Mutta mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Ja mitään et voi...

    • Anonyymi

      Mikä pahinta, lapsille aletaan opettaa, että ei poika ole poika vain siksi, että keho näyttää pojalta, eikä tyttökään ole tyttö vain siksi, että keho näyttää tytöltä. Pitää itse valita kumpi on ja sitten mennä tarvittaessa leikkaukseen vaihtamaan sukupuolta. Tuohon malliin kun opetetaan, saadaan lapset epävarmoiksi ja sekopäisiksi. Eikä sitä sukupuolta voi edes vaihtaa leikkauksella.

    • Anonyymi

      Biologisesti löytyy 3 sukupuolta eli uros,naaras ja kaksineuvoiset madot esim. Ihmisissäkin on näitä mutaatioita joilla on kumpikin tavara ja kohtukin.

      • Anonyymi

        Nyt puhuttiin ihmisistä. Ei madoista. Mutta on kyllä ihmiselläkin joskus jostakin syystä syntyessään jokin vamma tai poikkeavuus. Yhdellä kehitysvammaisuus, yksi on sokea ja yksi on kuuro, jollakin on sukupuolielimissä jokin häriö ym. Näitä on onneksi hyvin pieni prosentti ihmisistä.
        Ei se tarkoita sitä että tervettä ihmistä pitäisi yrittää muuksi muuttaa. En ihmettele lainkaan että mt-ongelmat kasvavat nuorilla. Joskus uhrattiin lapsia epäjumalille ja nyt tuntuu että sama meno jatkuu tänäkin päivänä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe