Neljäs otto: Talipallokateus

Anonyymi

Palstaa piinaa frouwien taholta talipallokateus. Hankkikaa oma talipallonne ja ripustakaa se pensaaseen jos ukoiltanne kykenette.

15

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näytti iskeneen.

• Anonyymi

Itselläni ainakin on paljon muhkeammat talipallot, kuin yhdelläkään palstan ukkelilla. Mitä tässä siis kadehtimaan?

• Anonyymi

Tästäkin 😂

• Meillä ei ole kuin kissan oksennuspalloja.. 🐖💨

• Anonyymi

Mulla ei ole ukkoa, joten saan laittaa palloni -siis lintujen pallot- mihin lystään.

• Verkkopaita ja talipallot. 😜👍

• Anonyymi

Palstan frouwat ovat itse sellaisia talipalloja etteivät suvaitse muita talipalloja pihapiiriinsä. Jos palstan frouwan ripustaisi oksaan paksukin oksa katkeaisi, ei mitään ruokaa tinteille, palstafrouwa ahmii itse kaiken mums mums mums.

-harmiseikirj-

• Voi olla aika härskin makuinen se tintin talipallo. :D

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Voi olla aika härskin makuinen se tintin talipallo. :D

Viisivuotias poikani halusi maistaa kyseistä tuotetta, mutta muutti nopeasti mielensä haistettuaan sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Viisivuotias poikani halusi maistaa kyseistä tuotetta, mutta muutti nopeasti mielensä haistettuaan sitä.

Ihan varmasti. Tuoksahtaa aika pahalle, ei sitä tee mieli haukata, jos hajuaisti tallella on. :)

Jää sormiinkin aika ikävästi haju, jos paljain käsin kuljettaa ja asentelee oksiin.

• Anonyymi

Harmis ei oo käynyt hetkeen alapesulla ja nyt sillä on aikamoiset talipallit 🤮

• Anonyymi

Harmis on taas haukkumassa erästä pyöreää ystäväänsä, jonka nimeä ei saa sanoa.

• Kohtaus loppui ..🤔

• Anonyymi

No hyvä, että rauhoituit. Sait pallon risuun kiinni?

• Anonyymi

Talipallot ois parempi irrottaa siitä verkosta ja panna sellaiseen rautaverkkotelineeseen, pikkulinnut jalat voi sotkeutuu siihen. Ja koirilla suolitukoksii kun syövät noita. Se on lampaan tai naudan talia, sian läskinhän ihmiset syö ite.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe