Neljäs otto: Talipallokateus

Anonyymi

Palstaa piinaa frouwien taholta talipallokateus. Hankkikaa oma talipallonne ja ripustakaa se pensaaseen jos ukoiltanne kykenette.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näytti iskeneen.

    • Anonyymi

      Itselläni ainakin on paljon muhkeammat talipallot, kuin yhdelläkään palstan ukkelilla. Mitä tässä siis kadehtimaan?

    • Anonyymi

      Tästäkin 😂

    • Meillä ei ole kuin kissan oksennuspalloja.. 🐖💨

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ukkoa, joten saan laittaa palloni -siis lintujen pallot- mihin lystään.

    • Verkkopaita ja talipallot. 😜👍

    • Anonyymi

      Palstan frouwat ovat itse sellaisia talipalloja etteivät suvaitse muita talipalloja pihapiiriinsä. Jos palstan frouwan ripustaisi oksaan paksukin oksa katkeaisi, ei mitään ruokaa tinteille, palstafrouwa ahmii itse kaiken mums mums mums.

      -harmiseikirj-

      • Voi olla aika härskin makuinen se tintin talipallo. :D


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Voi olla aika härskin makuinen se tintin talipallo. :D

        Viisivuotias poikani halusi maistaa kyseistä tuotetta, mutta muutti nopeasti mielensä haistettuaan sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisivuotias poikani halusi maistaa kyseistä tuotetta, mutta muutti nopeasti mielensä haistettuaan sitä.

        Ihan varmasti. Tuoksahtaa aika pahalle, ei sitä tee mieli haukata, jos hajuaisti tallella on. :)

        Jää sormiinkin aika ikävästi haju, jos paljain käsin kuljettaa ja asentelee oksiin.


      • Anonyymi

        Harmis ei oo käynyt hetkeen alapesulla ja nyt sillä on aikamoiset talipallit 🤮


      • Anonyymi

        Harmis on taas haukkumassa erästä pyöreää ystäväänsä, jonka nimeä ei saa sanoa.


    • Kohtaus loppui ..🤔

      • Anonyymi

        No hyvä, että rauhoituit. Sait pallon risuun kiinni?


    • Anonyymi

      Talipallot ois parempi irrottaa siitä verkosta ja panna sellaiseen rautaverkkotelineeseen, pikkulinnut jalat voi sotkeutuu siihen. Ja koirilla suolitukoksii kun syövät noita. Se on lampaan tai naudan talia, sian läskinhän ihmiset syö ite.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe