Vaikka sen pääidoli Israel on kärsinyt koronasta mutta tutkinut ja parantanut koronaa. Eikö tässä ole nyt riita?
Miksi Patmos suhtautuu nihkeästi koronarokotuksiin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007742103.html
THL antoi kunnille lähtökäskyn: Massarokotukset alkamassa viikolla 6
– ”Iso rekka, lastattuna rokotteilla, seisoisi tässä”
Suomeen odotetaan satojatuhansia annoksia AstraZenecan rokotetta viikolla 6.
15.1. 14:07
LÄÄKEYHTIÖ AstraZenecan koronarokotetta odotetaan saapuvaksi Suomeen useita satojatuhansia annoksia ennen helmikuun puoltaväliä.
EU:n lääkevirasto ja EU-komissio antanevat rokotteelle myyntiluvan tammikuun lopussa viikolla neljä. Jos aikataulu pitää, ensimmäisen erän pitäisi saapua Suomeen viikolla 6.
– Koska heillä on paljon rokotteita varastossa, niitä pitäisi tulla satojatuhansia, THL:n erityisasiantuntija Mia Kontio sanoo.
AstraZeneca on kertonut, että sillä on suuri määrä rokotteita varastossa ja niitä ollaan valmiita jakelemaan heti myyntiluvan tultua. Rokotetta on tilattu Suomeen 3,7 miljoonaa kappaletta osana EU:n yhteishankintaa.
THL on ohjeistanut kuntia varautumaan joukkorokotusten aloittamiseen viikon 6 alkuun eli helmikuun 8. päivään mennessä.- Anonyymi
Otetaan esimerkkiä Israelista.
Patmoksessa johdossa on nyt kapinahenki rokotetta vastaan.
Pekka Reinikainen laittoi Patmosen johtajat ruotuun muutama viikko sitten, mutta nyt on ote taas muuttunut.- Anonyymi
Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6
- Anonyymi
Reinikainen ulalla koko fossiili äijä
- Anonyymi
Jer.4:22-23 Sillä minun kansani on hullu; eivät he tunne minua. He ovat tyhmiä lapsia eivätkä ymmärtäväisiä; he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta tehdä hyvää he eivät taida. Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut.
- Anonyymi
Jes.5:30 Se ärjyy sille sinä päivänä, niiinkuin meri ärjyy. Silloin tähyillään maata, mutta katso, on pimeys, ja ahdistus, ja valo on pimennyt synkeyteen. Jes.50:3 Minä puetan taivaan mustiin ja panen murhepuvun niiden verhoksi. Ilm.6:12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430