Maskit sairastuttaa

Anonyymi

Käytät maskia, hapensaanti heikkenee. Mitä tapahtuu? Elimistö ei toimi normaalisti, immuunipuolustus heikkenee. Aivot ei saa happea, tulee aivovaurioita. Keuhkot ei saa happea, ne vaurioituu. Lisäksi hengität maskeissa olevia kemikaaleja.
Ja nyt ilmeisesti jo ala-astelaisille maskisuositus... just.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauheeta soopaa kirjoittelet. Onko sulla vamma jo ennestään ?

• Anonyymi

Jos on niin todistaako se väitteeni todeksi?

• Anonyymi

Pulssioksimetrejä saa ostettua muutamalla kympillä. Hanki sellainen, niin saat varmistettua väitteesi.

Tämä oli jo vähintään toinen maskivastainen aloituksesi. Mikä sinua vaivaa, oikeasti?

• Anonyymi

En pysy laskuissa mukana, mutta tosiaan vähintään toinen. Lisää voi tulla vielä jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Sittenhän jokainen terveysalalla työskentelevä on aivovaurioinen kun on joutunut käyttämään maskia, enimmillään lähes koko työpäivän.

Järki hoi - älä jätä!

• Anonyymi

Olen käynyt kk aikana 2 x terveyskeskuksessa,kukaan ei käyttänyt maskia,ei hoitajat ei lääkärit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käynyt kk aikana 2 x terveyskeskuksessa,kukaan ei käyttänyt maskia,ei hoitajat ei lääkärit ?

Puppua tai sitten se on jokin peräkylän terkkari, johon ei kannata mennä, koska henkilökunta ei ole tehtäviensä tasalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puppua tai sitten se on jokin peräkylän terkkari, johon ei kannata mennä, koska henkilökunta ei ole tehtäviensä tasalla.

Tai sitten tyyppi ei ole känyt korona-aikana vaan joskus vuosia sitten.

Eikä tuo tyyppi ajattele että kirurgista suojaa on aina käytetty leikkauksissa ja vastaavissa toimenpiteissä.

• Anonyymi

Ap on luultavasti 60 mies. Tulee paniikki kohtaus jos laittaa maskin. Ei hyväksy muidenkaan käyttävän, kyseenalaistaa sen suojan, kemikaalit ja oikein käytön. Käy huolettomasti oluella jne kiroaa yhteiskunnan nykysääntöjä tyyliin--minua ei kukaan määrää, ei ole ennenkään määrännyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe