Vapaata energiaa joka pojan käyttöön!

57

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö, höpö magneetit!

      • Anonyymi

        Jotkut sanovat että magneettien kestoikä on rajallinen.
        Tiedä häntä mutta eivät jääkaappimagneettini vielä ole pudonneet; ovat tosin olleet siinä vasta parikymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut sanovat että magneettien kestoikä on rajallinen.
        Tiedä häntä mutta eivät jääkaappimagneettini vielä ole pudonneet; ovat tosin olleet siinä vasta parikymmentä vuotta.

        Näin on, meilläkin ne tuottavat jääkaappiin ihan ilmaista virtaa niin paljon että se pysyy kylmänä. Sen johto on seinässä pelkästään siksi ettei se ylimääräisellä energiallaan karkaa rymsteeraamaan muita huonekaluja uuteen järjestykseen.


    • Anonyymi

      Kätsy magneetti mistä noita saa ostaa tusinan?

    • Anonyymi

      Teepäs nyt sama sitten käytännössä!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Amatööritaikurien silmänkääntötemppuja. Tyhmimmät tietysti syövät moisen soopan koukkuineen, siimoineen päivineen...


    • Anonyymi

      No mutta tuohan on silkkaa kommunismia ja kollektivointia. Elintärkeän infran vastaista terrorismia.

      Trumpin suvussa tietoa. John G. Trump oli lähes 40 v MIT:n professorina ja oli tutkinut Teslan muistiinpanoja. Donald ei taida olla kovin kiinnostunut. Hänen puheissaan havaittavissa salaseurojen käsimerkkejä.

    • Anonyymi

      Vankassa on Viktorin usko kaikkeen mahdolliseen hölynpölyyn.

    • Anonyymi

      Rakenna meille tuollainen laite ja näytä miten se toimii.

      Ei kai ole vaikeaa?

    • Anonyymi

      Spede Pasanenkin esitteli ohjelmassaan ikiliikkujan piirustukset ja lupasi esitellä toimivan prototyypin seuraavassa ohjelmassa. Eipä ole sen koommin kuulunut. Spede tykkäsi kaikenlaisista härveleistä mutta ei ollut opiskellut sen vertaa tekniikkaa että olisi tiennyt ettei energiaa voi luoda tyhjästä.

      • Anonyymi

        Esitteli hän sen laitteen, jossa oli kuulia, mutta se toimi vain 2 sekunttia.


    • Anonyymi

      Sähköautoissa ei tarviis olla kuin joku minimaalinen vara-akku, mutta muutoin vaan tuommoinen jättimagneetti ja kuparilankaa ympäriinsä ja sillä voi ajella ilman latinkia sitten... mutta eihän se ole sallittua (vaikka toimisi)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sveitsissä on kylä, johon itse tekivät sahkölinjat, kun on niin syrjässä. Generaattoria pyörittää magneettimoottorit. Kas kummaa, kun siitä ei ole tehty mitään juttua mihinkään mediaan ? Ollut toiminnassa jo vuosia.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole tehty juttua olemattomasta viritelmästä joka on parhaimmillaan huijaus jolla kupataan rahaa tietämättömiltä.


    • Anonyymi

      Vastaavia videoita on youtube täynnä. Yksikään niistä ei valitettavasti ole totta. Surkeimmissa tapauksissa akku on piilotettu käteen josta näkyy kun piuhat tulee hihasta 😂

    • Anonyymi

      Magneettimoottorit ovat täyttä totta.
      Jokainen voi sellaisen pienen rakentaa aivan itse. Niillä pyörittää porakonetta ja pitää lamppuja palamassa.

    • Anonyymi

      Kerropa miksi tuo "vapaaenergia" ei tuota massiivista räjähdystä kun tuollaisia virkaheiton sähkömiehen leikkiviritelmiä seuraa? Miksi noiden kytkentäkaavioita ei koskaan näytetä?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kyse on taikatempusta. Vastaava video jossa piuhat piilotettu maton alle:

        https://youtu.be/EQCZQmgSCZA

        Paitsi ainakin tuossa Suomiversiossa (linkki aloituksessa) koko jatkoroikkarasio on ilmassa, ei ole mitään piuhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ainakin tuossa Suomiversiossa (linkki aloituksessa) koko jatkoroikkarasio on ilmassa, ei ole mitään piuhoja?

        Suomiversiossa taitaa olla kyse videoeditoinnista. Helppoa kun tietää mitä tekee ja mies vaikuttaa muiden videoidensa perusteella olevan jollain tavalla viihdealalla, joten helppo koijata tietämättömiä jonkun parin pakollisen videokurssin tietotaidoilla. Voithan toki koittaa sitä magneettia itse ja olen ihan täysin varma että tarpeeksi kauan testailtuasi tajuat, että sinua höynäytettiin...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äijät raivoaa vaan miksi?
      Ostakaa se magneetti ja testatkaa itse. Tosi simppeliä vaan teistä ei ole kuin räkyttämään.

      • Anonyymi

        Joo nämä ovat ammattiräkyttäjiä, eikä osaa itse yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Testattu. Ei toimi, Huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nämä ovat ammattiräkyttäjiä, eikä osaa itse yhtään mitään.

        Kerropa miksi salailevat energiafirmat eivät ole itse varastaneet noita vapaaenergialaitteita? Mielipuoli musta narkkari on helppo palkata aseen kanssa ilmastoimaan kysinen keksijä ja kas kummaa - nyt iso energiayhtiö keksi vapaaenergian.


      • Anonyymi

        En osta enkä laita rahaa nigerialaiselle prinssillekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testattu. Ei toimi, Huijaus.

        Testattu. Toimii takuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testattu. Toimii takuulla.

        Siitä vain patenttia hakemaan. Ja fysiikan Nobelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osta enkä laita rahaa nigerialaiselle prinssillekkään.

        Ostakaa nyt se helevetin magneetti ja rakentakaa itse.
        Takaan että lamppu palaa äläkääkä vinkuko saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakaa nyt se helevetin magneetti ja rakentakaa itse.
        Takaan että lamppu palaa äläkääkä vinkuko saatana.

        Se on sinun tehtäväsi osoittaa että ikiliikkuja toimii vastoin kaikkia luonnonlakeja. On tässä parempaakin tekemistä kuin rakentaa hökötyksiä jotka 100 % varmuudella tietää toimimattomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakaa nyt se helevetin magneetti ja rakentakaa itse.
        Takaan että lamppu palaa äläkääkä vinkuko saatana.

        Rakensin. Ei toiminut. Haaskasin aikaa vartin. Kerropa nimesi ja osoitteesi jotta voin tulla vinkumaan sinulle henkilökohtaisesti.


    • Anonyymi

      No, joko Marttanasunatsilla hyrrää magneettivoimala kotona?

    • Anonyymi

      Magneetti pyörimään ja siitä sitä sähköä saa kyllä. Mutta millä pyörität, siinäpä se kysymys.

    • Anonyymi

      Alakoulu jäänyt taas kesken monella kommenteista päätellen. 😂

    • Anonyymi

      Täällä tietenkin kaikki hyväuskoiset, kuten martta98 ja youtuben puolella aina tännekin linkittämänsä "Vapauttava totuus" heti uskomassa tähänkin humpuukiin

      https://i.imgur.com/i8Hhg6T.png

      Onneksi Sami Ehrukainen on kyllä näyttelijä, mutta ei huijari, niinpä hän selitti miten teki jutun, niin ei tarvitse tätäkään arvuutella ja te saatte itse tekijältä todisteen hyväuskoisuudestanne. Ehkä olisi aika nyt samalla lopettaa muihin samantapaisiin huijauksiin, kuten litteä maa -uskominen?

      https://i.imgur.com/luArbpC.png

      • Anonyymi

        Yllättäen youtuben puolella Arto Lauri tuntui tajuavan parhaiten millaisesta kikasta näissä videossa on kyse.


      • Anonyymi

        Ja nasu heti uskoi tuohon, 😂🤦‍♂️💩


    • Anonyymi

      Oli viimein pakko katsoa aloituksessa ollut video, ja kyllähän siinä ne leikkauskohdat huomaa kun nyt osaa katsoa.

      Hieno temppu.

      Nasu, miltä tuntuu mennä halpaan? Vai joko olet niin turta siitä että olet aina väärässä ettet edes huomaa?

      • Anonyymi

        Eiköhän heidän tavoitteenaan ole vain unohtaa tämän ketjun olemassaolo ja sitten ehkä vuoden päästä linkataan sama tai vastaava video uusiksi "tämän eliitti haluaa teiltä salata" ja sitten siellä on joku vastaava hölmö huijaus. Näin nämä salaliittojutut toimii.


    • Anonyymi

      Ottakaa pesukoneen moottori, laittakaa siihen propelli, ja pultatkaa katolle tai puuhun, niin saatte tuulienergiaa.

      Tai sitten laittakaa siihen siipiratas ja heittäkää jokeen, niin saatte vesivoimaa.

    • Avaukseni herätti runsaasti mielenkiintoa ja keskustelua kuten ennalta arvasin.
      Kiitän taasen lämpimästi kaikkia osallistuneita.

      Ketjusta ei ole poistettu yhtään viestiä mikä lienee harvinaista.

      • Anonyymi

        Onko hauskaa olla aina väärässä?


      • Anonyymi

        Lähinnä sinulle naurettiin kun uskoit videon todeksi 🤣
        Ei ihme että uskot litteään maahan 🤦‍♂️


      • Anonyymi

        Se on se huomionkipeys, Viktor.
        Huomionkipeys,
        Lapsuudessa lienet jäänyt jotain hellää hoivaa vaille.


    • Anonyymi

      Youtube on täynnä feikki videoita vapaasta energiasta, sen tarkoitus on viedä
      katsojien aikaa turhiin testeihin. Mahtaako saada jotain palkkaa nämä tubettajat näistä huijauksista?

      • Anonyymi

        Tämä taisi huumorilla tehdä videonsa, mutta esimerkiksi salaliittoteorioita keksitään usein ihan kaupallisista syistä. Esimerkiksi litteä maa järjestöihin voi liittyä ja ruveta maksamaan jäsenmaksuja, tai mennä tapahtumiin.

        On paljon ihmisiä jotka maksavat siitä että tulevat höynäytetyksi. Ostavat kirjoja ja paitoja ja ties mitä nämä keksivät heille myydä.


      • Anonyymi

        Tubettajat saa tuloa mainosbannereista, ja kun tilaajia on tarpeeksi niin bannerituotot kaiketi kasvaa.

        Ihan mukavaa elämää monet Tubettajat elää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tubettajat saa tuloa mainosbannereista, ja kun tilaajia on tarpeeksi niin bannerituotot kaiketi kasvaa.

        Ihan mukavaa elämää monet Tubettajat elää.

        Tosiasiassa pitäisi olla hyvinkin ahkera että eläisi tubetuksella ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ostin tehokkaita magneetteja, kuparilankaa, 5 kpl pieniä sähkömoottoria tilasin Kiinasta ja led-lamppuja. Epäilen suuresti että tämä homma ei toimi (halutulla tavalla), mutta pakko testailla =D

      • Anonyymi

        Sitten alan tekemään myös youtubeen "Free energy" videoita, hahah! Laudan alle piilotan patterin, poraan pari ruuvia yläpuolelle, jotka osuu suoraan patterin johtimiin ja voila -- free energiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      875
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      50
      858
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      230
      830
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      780
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe