Aihe

Nälkäiset isot bensakoneiset

Anonyymi

Tuli tuossa ajeltua 4 vetoisella audi quatrolla jossa tehokas iso bensakone. Ei paljon 20-30euron tankkauksilla ajella suomen ilmastossa. Eikä kovin herkästi kulje

Speksattu kulutus kauan sitten 19.5L / 100km kaupunki, n 10L / matka.

Vie sen reilut 10L enemmän sataselle kuin oma peltihevonen pätkäajossa talvella.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhän ei pidä sekaantua rikkaiden ihmisten ajopeleihin.

• Anonyymi

Tuollainen audi on aika halpa, kysyntää vähän paljon kuluttavilla. Järki kun päässä niin autoon ja sen käyttöön ei viitsi tuhlata turhaan.

Jätän rahat mieluummin pankkiin.

Köyhätkin ja keskituloiset vaurastuisi jos tälläiset audit jätetään hankkimatta tai uudet autot joita maksellaan vuosia isoja summia ja toisesta päästä sulaa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen audi on aika halpa, kysyntää vähän paljon kuluttavilla. Järki kun päässä niin autoon ja sen käyttöön ei viitsi tuhlata turhaan.

Jätän rahat mieluummin pankkiin.

Köyhätkin ja keskituloiset vaurastuisi jos tälläiset audit jätetään hankkimatta tai uudet autot joita maksellaan vuosia isoja summia ja toisesta päästä sulaa pois.

No ei ne rahat siellä pankissa paljoa elämää ilahduta. Käytettäväksi ne on tarkoitettu. Täysin typeräähän tuo on.

• Anonyymi

Joo ei kun tankki täyteen vaan eikä mitään parin kympin lirutteluja.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, aina tankki täyteen maksoi mitä maksoi. Mutta onhan noita tyhjätaskuja jotka tankkaa aina kahdenkympin setelillä automaatista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, aina tankki täyteen maksoi mitä maksoi. Mutta onhan noita tyhjätaskuja jotka tankkaa aina kahdenkympin setelillä automaatista.

"Ei se bensa mitään ole kallistunut! Aina olen kahdellakympillä saanut!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja jos tuntuu että maksoi liikaa niin ei ehkä sitten kannata pitää isoa pensarohmua.

• Anonyymi

Pyydä mummolta enemmän bensarahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      266
      5773
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      209
      3797
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      152
      3723