Laitetaan nyt tännekin!

Jatka lausetta! Mustat silmänaluset ja silmäpussit ovat ensi kevään MUST! Rouva Justiina Puupiä taitaisi sanoa, että siinä on sitä seksapiiliä!
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/b5c5e1c8-7d2f-43f0-86d7-e6a328736348

Donald Trumpissa ja Jussi Sipilässä on paljon samaa - kumpikin muokkaa todellisuutta haluamansa kaltaiseksi, eikä itse ymmärrä sitä!

Teidän iloksenne, Jukka Sipilän Syysromanssi. Sipilä näytteli pääasiassa vakavia rooleja mm. Risto Jarvan elokuvissa.
https://www.youtube.com/watch?v=uGRBhqeKGF8

Kaikki kuolleet olivat hyviä ihmisiä, paitsi Juudas Iskariot!

Usko Huu Haa Han ja saat ikuisen elämän, jonka takaan alkavan heti, kun olet ottanut Huu Haan sisääsi! Kristityt lupaavat ikuisen elämän, vasta kuoltuasi. Meillä ikuinen elämä alkaa välittömästi - näin saat vähintään 20% enemmän ikuista elämää kristittyihin verrattuna!

Iisalmelainen pitkäaikaistyötön ja astmaatikko, Sepi, kuoli että sinulla olisi iänkaikkinen elämä. Alkoholilla oli tosin osuutta asiaan. Sepi ei pitänyt taiteesta, eikä banaanista. Vältä näitä elämässäsi, niin pääset Sepin luo.

Olihan toi Teflonin ja Pandoran viisupläjäys pettymys, mutta täytyyhän se valita. Pandora on sentään niin suuri maailmanlaajuinen stara. Tossa Teflonin tuotemerkissä on jotain samaa Tukon vastaavan kanssa. Onkohan tulossa muhkea oikeusjuttu?
https://www.youtube.com/watch?v=HJwNvMcsJaw

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoin pienesä siiderisä aihettasi rr, mutta kun liikaa laittaa innostuen, niin piilotajunta niilo, piruperkele kuikkaa selän takaa näphäimistöön ja tuhoo kirjoituksen.

      Studebakeriani vm-69 se kyllä huoltaa yötä päivää, se PT. eI sellaselle voi aina mouruta vaan äkäisenä.

    • Anonyymi

      Olen Ryynäsen Topilla nykyänsä töissä. Lumitöissä. Nyt ei ole muutamaan päivään satanunna, Topi käskee minut tulevaksi talveksi - 2 2. Stiller moottorisaha toimii pakkasellakin. Lumitöissä vaan Masi-kola.

      Viime kesänä tein pellikaton Topin varastoon pärekaton päälle. Sanoin sille, että sillä eholla, että maalattu teräspelli vaan kelpajaa kun se pudottaa itte lumensa kunon riittäväst jyrkkyyttä.
      - täällä Ruikonperä.

      • Anonyymi

        Laitethan nyt tännekin, että ainakin 100m2 alueen lumityö on tehty. Lumi oli kuivaa höttölunta.
        Siintä niin kovaa duunia saanu. Hullaannuin otsonipitoisesta ulkoilmasta niin, että riehaannuin tekemään naapurin frouvan lumityön.
        Tietenkin siks, että kakkotuuli toi hienot pullanpaistiaromat neesaan. Kahavillehan frouva kutsui tuorhen pullan kanssa.
        Mässytetty on viimosen päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe