Laitetaan nyt tännekin!

Jatka lausetta! Mustat silmänaluset ja silmäpussit ovat ensi kevään MUST! Rouva Justiina Puupiä taitaisi sanoa, että siinä on sitä seksapiiliä!
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/b5c5e1c8-7d2f-43f0-86d7-e6a328736348

Donald Trumpissa ja Jussi Sipilässä on paljon samaa - kumpikin muokkaa todellisuutta haluamansa kaltaiseksi, eikä itse ymmärrä sitä!

Teidän iloksenne, Jukka Sipilän Syysromanssi. Sipilä näytteli pääasiassa vakavia rooleja mm. Risto Jarvan elokuvissa.
https://www.youtube.com/watch?v=uGRBhqeKGF8

Kaikki kuolleet olivat hyviä ihmisiä, paitsi Juudas Iskariot!

Usko Huu Haa Han ja saat ikuisen elämän, jonka takaan alkavan heti, kun olet ottanut Huu Haan sisääsi! Kristityt lupaavat ikuisen elämän, vasta kuoltuasi. Meillä ikuinen elämä alkaa välittömästi - näin saat vähintään 20% enemmän ikuista elämää kristittyihin verrattuna!

Iisalmelainen pitkäaikaistyötön ja astmaatikko, Sepi, kuoli että sinulla olisi iänkaikkinen elämä. Alkoholilla oli tosin osuutta asiaan. Sepi ei pitänyt taiteesta, eikä banaanista. Vältä näitä elämässäsi, niin pääset Sepin luo.

Olihan toi Teflonin ja Pandoran viisupläjäys pettymys, mutta täytyyhän se valita. Pandora on sentään niin suuri maailmanlaajuinen stara. Tossa Teflonin tuotemerkissä on jotain samaa Tukon vastaavan kanssa. Onkohan tulossa muhkea oikeusjuttu?
https://www.youtube.com/watch?v=HJwNvMcsJaw

3

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoin pienesä siiderisä aihettasi rr, mutta kun liikaa laittaa innostuen, niin piilotajunta niilo, piruperkele kuikkaa selän takaa näphäimistöön ja tuhoo kirjoituksen.

Studebakeriani vm-69 se kyllä huoltaa yötä päivää, se PT. eI sellaselle voi aina mouruta vaan äkäisenä.

• Anonyymi

Olen Ryynäsen Topilla nykyänsä töissä. Lumitöissä. Nyt ei ole muutamaan päivään satanunna, Topi käskee minut tulevaksi talveksi - 2 2. Stiller moottorisaha toimii pakkasellakin. Lumitöissä vaan Masi-kola.

Viime kesänä tein pellikaton Topin varastoon pärekaton päälle. Sanoin sille, että sillä eholla, että maalattu teräspelli vaan kelpajaa kun se pudottaa itte lumensa kunon riittäväst jyrkkyyttä.
      - täällä Ruikonperä.

• Anonyymi

Laitethan nyt tännekin, että ainakin 100m2 alueen lumityö on tehty. Lumi oli kuivaa höttölunta.
        Siintä niin kovaa duunia saanu. Hullaannuin otsonipitoisesta ulkoilmasta niin, että riehaannuin tekemään naapurin frouvan lumityön.
        Tietenkin siks, että kakkotuuli toi hienot pullanpaistiaromat neesaan. Kahavillehan frouva kutsui tuorhen pullan kanssa.
        Mässytetty on viimosen päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe