Aihe

Saisimpa asua Vantaalla.

Anonyymi

Olen ylivoimaisesti maailman tarpeettomin ihminen.
Toivottavasti kuitenkin saisin Suomen kansalaisuuden ja saisin asua Vantaalla.

Minusta ei ole kenellekään mitään iloa eikä hyötyä.

Elämän minullakin olisi, vaikka hyljeksitty.

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tarpeeton ihminen, mitä virkaa sinulla on.....ei mitään.
      Kukaan ei sinua kaipaa.

• Anonyymi

Painu pois täältä, olet tarpeeton ja huono ihminen

• Anonyymi

Jokainen ihminen on tärkeä ja arvokas, joten ole rauhassa

Mailmaan mahtuu sortajia monenlaisia.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus asua ja elää onnellista elämää. Myös maahanmuuttajilla.

• Anonyymi

Varsinkin noilla, omista ei niin väliä..

• Anonyymi

Paratiisi Vantaa tarvitsee sinua!

• Anonyymi

Sut laitetaan varmaan johonkin perämetsään asumaan.

• Anonyymi

Onpa ilkeitä kommentteja heti.
      Aloittaja voisit kyl vähän avata tuota; mikä tekee susta maailman tarpeettomimman ihmisen?

• Anonyymi

"Saisimpa asua Vantaalla" alkuperäinen kirjoittaja pahoittelee aiheuttamaani kirjoitusta.
      Kurjalta toki tuntuu syrjiminen ja halveksunta jota olen elämässäni joutunut kokemaan. Siinä tilanteessa itsetunto laskee ja elämänhalua katoaa. Tiedän, että kohtalotovereita on muitakin. Tämä asia on minun osalta tällä palstalla loppun käsitelty. Yritän elää mahdollisumman huomatonta elämää, jotta en häiritse kenenkään yksityisyyttä.
      Yksinäisyys kuitenkin sattuu sisimpään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      3554
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2531
    3. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325