Top 10 miehet parisuhteissa ...

Anonyymi

löytyykö sellaisia? Täällää kun jatkuvasti jankutetaan, että naisille kelpaa vain top 10 mies, niin tuntevatko palstalaiset yhtään sellaista miestä? Kuinka monta pariskuntaa tiedätte, joissa mies on miesmallin ulkonäöllä ja fysiikalla varustettu miljonääri toimitusjohtaja? Itse en tiedä yhtään pariskuntaa, jossa mies olisi edes mitenkään erityisen hyvännäköinen. Ihan ok miehiä paljonkin, mutta en tunne yhden yhtään superkomistusta, jota voisi top kympiksi luonnehtia. Miljonäärejä tunnen, mutta vain muutaman ja hekin olivat jo parisuhteessa rikastuttuaan. Toimareitakin tunnen, mutta heistä valtaosa on varsin persaukisia. Mites te muut? Monessako tuntemassanne pariskunnassa mies on top kymppiä?

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös juuri sen vuoksi parisuhteissa olevat ihmiset ole parisuhteissa, että kumppaniksi on päätynyt tai kelvannut joku, jonka ei välttämättä tarvitse olla enemmistön mielestä mikään top10. Ja sinkkuina jatkavat ne, jotka haluaisivat jotain enemmän kuin on saatavilla.

    • Anonyymi

      "Top 10 miehet parisuhteissa
      löytyykö sellaisia? Täällää kun jatkuvasti jankutetaan, että naisille kelpaa vain top 10 mies, niin tuntevatko palstalaiset yhtään sellaista miestä? Kuinka monta pariskuntaa tiedätte, joissa mies on miesmallin ulkonäöllä ja fysiikalla varustettu miljonääri toimitusjohtaja? Itse en tiedä yhtään pariskuntaa, jossa mies olisi edes mitenkään erityisen hyvännäköinen. Ihan ok miehiä paljonkin, mutta en tunne yhden yhtään superkomistusta, jota voisi top kympiksi luonnehtia. "

      Riippuu kai siitä mitä arvostaa.
      Minun mieheni on ehdoton top-10 enkä häntä vaihtaisi. En myöskään olisi tätä pian kymmentä vuotta hänen kanssaan olisi ollut ja kihloihin mennyt jos hän ei olisi ollut se ehdoton top-10 minulle! Muille ei sitten tarvitsekaan olla.
      Itse olen aina pitänyt periaatetta että jos toinen ei ole juuri se jonka haluan en halua ketään.
      Oma mieheni ei ole miljonääri, ei maailman komein jos sellainen kilpailu järjestettäisiin. Ei ole lihaskimppu, pitkä tosin on ja se tuntuu olevan näitten topluokan miesten ominaisuus. Minun silmissäni hän on paras.
      Olemme samassa työpaikassa ja minä ylemmässä asemassa kuin hän ja tienaan siis enemmän. Asunnon ostimme yhdessä . Emme ole miljonäärejä mutta pärjäämme mukavasti.
      Oma mieheni on hellä ja huomioonottava, oikeudenmukainen ja auttavainen. Huolehtii paljon myös äidistään joka on yh kahdelle pojalle jotka vielä asuvat kotona. On miehenmallina veljilleen. Maailman ihanin ja kiltein mies, johon tutustuin 11 vuotta sitten eräässä rokkikonsertissa ja siitä asti oltu yhdessä. Olemme 30- ja 29-vuotiaat.
      En käsitä yhtään tuota ytm ja atm vouhotusta. Todella typerää. Ihminen määrittelee itse itsensä jos on terve itsetunto, ei siihen mitään älyttömiä luokituksia tarvita.

      • Anonyymi

        Korjaan ylläolevaa; tapasimme 11 vuotta sitten, yhdessä asuttu pian kymmenen vuotta.


      • Anonyymi

        Noin sen juuri pitäisi mennä. Oma mies on top 10 itselle, niiden omien mieltymysten pohjalta. Mieltymyksiä taas on yhtä monta kuin on naisiakin, eli aikas paljon. Täällä kuitenkin puhutaan jostain yleisestä top kympistä, jonka kaikki naiset haluavat. Täällä ei oikeastaan juuri koskaan puhuta siitä yksityisestä "top kympistä", joka liittyy niihin naisen omiin henkilökohtaisiin mieltymyksiin. Päinvastoin täällä koetaan niiden omien henkilökohtaisten toiveiden julkituominen vaatimuslistaksi, joka taas on naisessa kaikkein pahin vika.

        Mutta juu omasi on sinulle topkymppimies. Tiedätkö yhtään tuollaista yleisrn tason top kymppiä? Vai ovatko tuntemiesi pariskuntien miesosapuolet myös omasi kaltaisia "omalle puolisolleen top kymppejä"? Minun tuttavapiirissäni se menee ainakin noin. En tunne yhtään yleisen tason topkymppimiestä, mutta omille vaimoilleen "täydellisiä" useammankin. Tämä "täydellisyys" siis vaimojensa puheiden perusteella.


    • Anonyymi

      "Toimareitakin tunnen, mutta heistä valtaosa on varsin persaukisia. "

      Mikä lie harhakuvitelma sekin, että toimitusjohtaja olisi automaattisesti jotenkin menestyksen huipulla..Ihan tiedoksi että kuka tahansa voi ryhtyä toimitusjohtajaksi perustamalla oy:n . Hallitustakaan ei tarvitse.

      W.

      • Anonyymi

        Jostain syystä ei ilmeisesti tajuta, että moni pienyrittäjä on samalla myös toimitusjohtaja. He kuvittelevat kaikkien toimitusjohtajien olevan suurten pörssiyritysten palkattuja johtajia.


    • Anonyymi

      Minulla on kotona 10 😁

      Määritelmä poikkeaa sinun mainitsemistasi top 10 -kriteereistä, mutta kriteereitä ei kai kysytty...

      • Anonyymi

        Tietys määritelmä poikkeaa. Niinhän ne kriteerit aina oikeassa elämässä poikkeavat. ☺

        Tunnetko sinä yhtään tuollaista "yleisen tason top kymppiä"? Sellaista miestä, jota kaikki naiset tavoittelisivat. Oman kokemukseni mukaan naiset eivät tavoittele tuollaista "yleisen tason top kymppiä". Pikemminkin nuo täällä hoettavat topkymppi ominaisuudet ovat parisuhdetta etsittäessä osa jopa vähän negatiivisia asioita. Niiden koetaan usein sulkevan pois joitain parisuhteessa oleellisia ominausuuksia. Ei se varmaankaan mene noin kaikkien top kymppien kohdalla, mutta omien kokemusteni valossa naiset usein mieltävät noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietys määritelmä poikkeaa. Niinhän ne kriteerit aina oikeassa elämässä poikkeavat. ☺

        Tunnetko sinä yhtään tuollaista "yleisen tason top kymppiä"? Sellaista miestä, jota kaikki naiset tavoittelisivat. Oman kokemukseni mukaan naiset eivät tavoittele tuollaista "yleisen tason top kymppiä". Pikemminkin nuo täällä hoettavat topkymppi ominaisuudet ovat parisuhdetta etsittäessä osa jopa vähän negatiivisia asioita. Niiden koetaan usein sulkevan pois joitain parisuhteessa oleellisia ominausuuksia. Ei se varmaankaan mene noin kaikkien top kymppien kohdalla, mutta omien kokemusteni valossa naiset usein mieltävät noin.

        En usko siihen, että olisi edes olemassa yleisen tason kymppejä. Kyseessä on ätmien luoma sosiaalinen konstruktio.

        Miljonäärejä en valitettavasti tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko siihen, että olisi edes olemassa yleisen tason kymppejä. Kyseessä on ätmien luoma sosiaalinen konstruktio.

        Miljonäärejä en valitettavasti tunne.

        Siis toki on sellaisia komeita vaikkapa julkkismiehiä, joita moni nainen katselee ihaillen. Moni myös varmasti suostuisi satunnaiseen kohtaamiseen jonkun tuollaisen kanssa ja on suostunutkin. On sitten ihan eri asia, että haluaisivatko nuokaan naiset kaikki minkäänlaista pysyvämpää suhdetta tuollaiseen mieheen. Harva haluaisi ja syitä tähänkin on monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toki on sellaisia komeita vaikkapa julkkismiehiä, joita moni nainen katselee ihaillen. Moni myös varmasti suostuisi satunnaiseen kohtaamiseen jonkun tuollaisen kanssa ja on suostunutkin. On sitten ihan eri asia, että haluaisivatko nuokaan naiset kaikki minkäänlaista pysyvämpää suhdetta tuollaiseen mieheen. Harva haluaisi ja syitä tähänkin on monia.

        Hankala sanoa. En oikein valtavasti itse saisi iloa satunnaisista kohtaamisista.

        Meillä naisillakin on vähän erilaisia nämä ihailun kohteet. Minä ihailen esimerkiksi Birkan Torea, mutta uskaltaisin veikata, etteivät monetkaan naiset ihailisi häntä... 🙄 Ihailussani ei ole fyysis-seksuaalisia elementtejä. Mutta pointtini on, etten oikein allekirjoita väitteitäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala sanoa. En oikein valtavasti itse saisi iloa satunnaisista kohtaamisista.

        Meillä naisillakin on vähän erilaisia nämä ihailun kohteet. Minä ihailen esimerkiksi Birkan Torea, mutta uskaltaisin veikata, etteivät monetkaan naiset ihailisi häntä... 🙄 Ihailussani ei ole fyysis-seksuaalisia elementtejä. Mutta pointtini on, etten oikein allekirjoita väitteitäsi.

        Ai mitä väitettä? En ole mielestäni väittänyt mitään. Lähinnä nyt vaan sanonut asioita, jotka pitävät paikkansa osan naisista kohdalla, mutta jotka esim. tällä palstalla esitetään yleisenä totuutena.

        Monilla julkkismiehillä on naispuolisia ihailijoita, joiden ihailu kohdistuu juuri siihen henkilöön. Esimerkiksi musiikkipuolella "bändärit" on varsin tavallista kauraa. Harva heistäkään kuitenkaan haluaisi sitä idoliaan mihinkään parisuhteeseen. Se olisi ihan liian vaikeaa ja sitäpaitsi se myös tuhoaisi sen ihailun. Tällaisia naisia ei tietenkään pidä sekoittaa faneihin, jotka pitävät vaikkapa kyseisen muusikon musiikista. Kyseessä ovat kaksi täysin erilaista ihailijatyyppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä väitettä? En ole mielestäni väittänyt mitään. Lähinnä nyt vaan sanonut asioita, jotka pitävät paikkansa osan naisista kohdalla, mutta jotka esim. tällä palstalla esitetään yleisenä totuutena.

        Monilla julkkismiehillä on naispuolisia ihailijoita, joiden ihailu kohdistuu juuri siihen henkilöön. Esimerkiksi musiikkipuolella "bändärit" on varsin tavallista kauraa. Harva heistäkään kuitenkaan haluaisi sitä idoliaan mihinkään parisuhteeseen. Se olisi ihan liian vaikeaa ja sitäpaitsi se myös tuhoaisi sen ihailun. Tällaisia naisia ei tietenkään pidä sekoittaa faneihin, jotka pitävät vaikkapa kyseisen muusikon musiikista. Kyseessä ovat kaksi täysin erilaista ihailijatyyppiä.

        Noh, ehkä päättelin liikaa. Tällaisia väitteitä luin:
        - Naiset (tai osa heistä) ihailisi(vat) julkkiksia näiden ulkonäön vuoksi.
        - Moni nainen haluaisi satunnaisia kohtaamisia julkkisten kanssa, joita ihailevat näiden ulkonäön vuoksi.
        - Naiset eivät haluaisi pysyvää suhdetta näiden miesten kanssa, joita he ihailevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ehkä päättelin liikaa. Tällaisia väitteitä luin:
        - Naiset (tai osa heistä) ihailisi(vat) julkkiksia näiden ulkonäön vuoksi.
        - Moni nainen haluaisi satunnaisia kohtaamisia julkkisten kanssa, joita ihailevat näiden ulkonäön vuoksi.
        - Naiset eivät haluaisi pysyvää suhdetta näiden miesten kanssa, joita he ihailevat.

        Osa naisista ihailee mm. julkkiksia ulkonäön, julkisuuden, statuksen, jne. takia. Ei tuo nyt liene mikään suuri salaisuus. Kyseessä on pieni mutta usein aika näkyvä porukka. Osa tästä ryhmästä taas on valmis satunnaisiin suhteisiin noiden idoliensa kanssa. Tämäkään nyt ei liene kovin suuri salaisuus. On myös naisia, jotka eivät varsinaisesti edes ihaile ko. miestä, mutta pelkkä julkisuus tai status voi olla riittävä syy satunnaissuhteeseen, tai johonkin salarakaskuvioon. Ei tässäkään mitään erityisen mystistä ole. Sitten on olemassa se huomattavasti suurempi naisryhmä, jotka ihailevat erilaisia julkisuudessa olevia miehiä, erilaisista syistä, mutta eivät mieti ihailunsa kohdetta eritysemmin seksuaalisessa mielessä, vaan eritoten esimerkiksi vaikka musiikin tmv. kautta.

        Sekin lienee ihan tunnettu asia, että noiden suuren ihailun kohteiden kanssa ei yleensä oikeastaan edes haluta vaikkapa parisuhteeseen. Toki joku haluaakin, mutta valtaosa ei. Se nyt vaan kuuluu ihan ihmisen perusluonteeseen. Läheisessä suhteessa mystisyys katoaa. Samalla katoaisi myös idoliin liittyvä ihailu. Se muuttaisi muotoaan aivan toisenlaiseksi. Samalla tavalla se suuren ihailun kohde harvoin haluaa olla noin läheisissä tekemisissä faninsa kanssa. Myöskin idolina oleminen on rankka tehtävä parisuhteessa. Edes suhteellisen normaali ihminen ei halua mukaan moiseen asetelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa naisista ihailee mm. julkkiksia ulkonäön, julkisuuden, statuksen, jne. takia. Ei tuo nyt liene mikään suuri salaisuus. Kyseessä on pieni mutta usein aika näkyvä porukka. Osa tästä ryhmästä taas on valmis satunnaisiin suhteisiin noiden idoliensa kanssa. Tämäkään nyt ei liene kovin suuri salaisuus. On myös naisia, jotka eivät varsinaisesti edes ihaile ko. miestä, mutta pelkkä julkisuus tai status voi olla riittävä syy satunnaissuhteeseen, tai johonkin salarakaskuvioon. Ei tässäkään mitään erityisen mystistä ole. Sitten on olemassa se huomattavasti suurempi naisryhmä, jotka ihailevat erilaisia julkisuudessa olevia miehiä, erilaisista syistä, mutta eivät mieti ihailunsa kohdetta eritysemmin seksuaalisessa mielessä, vaan eritoten esimerkiksi vaikka musiikin tmv. kautta.

        Sekin lienee ihan tunnettu asia, että noiden suuren ihailun kohteiden kanssa ei yleensä oikeastaan edes haluta vaikkapa parisuhteeseen. Toki joku haluaakin, mutta valtaosa ei. Se nyt vaan kuuluu ihan ihmisen perusluonteeseen. Läheisessä suhteessa mystisyys katoaa. Samalla katoaisi myös idoliin liittyvä ihailu. Se muuttaisi muotoaan aivan toisenlaiseksi. Samalla tavalla se suuren ihailun kohde harvoin haluaa olla noin läheisissä tekemisissä faninsa kanssa. Myöskin idolina oleminen on rankka tehtävä parisuhteessa. Edes suhteellisen normaali ihminen ei halua mukaan moiseen asetelmaan.

        No nyt olen enemmän samaa mieltä: kyseessä on marginaalinen naisryhmä. En ole koskaan henkilökohtaisesti tavannut ketään kyseiseen ryhmään (julkisesti) kuuluvaa naista. Tietystikään se ei tarkoita, etteikö sellaisia olisi olemassa.

        Eri mieltä olen tällä erää siitä, että mystisyys olisi jollain tavalla toivottavaa missään suhteessa.

        Miten tämä julkisuus ja siihen liittyvä ihailu edes tuli mukaan keskusteluun? Itselleni julkisuus on yhtä kuin ihmisestä käytettävissä olevan informaation tavallista suurempi määrä. Se voi johtaa joko ihailuun tai olla johtamatta siihen, mutta pelkkä julkisuushan on vasta tiedon saatavuutta, ei laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietys määritelmä poikkeaa. Niinhän ne kriteerit aina oikeassa elämässä poikkeavat. ☺

        Tunnetko sinä yhtään tuollaista "yleisen tason top kymppiä"? Sellaista miestä, jota kaikki naiset tavoittelisivat. Oman kokemukseni mukaan naiset eivät tavoittele tuollaista "yleisen tason top kymppiä". Pikemminkin nuo täällä hoettavat topkymppi ominaisuudet ovat parisuhdetta etsittäessä osa jopa vähän negatiivisia asioita. Niiden koetaan usein sulkevan pois joitain parisuhteessa oleellisia ominausuuksia. Ei se varmaankaan mene noin kaikkien top kymppien kohdalla, mutta omien kokemusteni valossa naiset usein mieltävät noin.

        "Sellaista miestä, jota kaikki naiset tavoittelisivat"

        Eihän tuollaisia naisia ole kuin vanhoissa amerikkalaisissa elokuvissa. Hirveää skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä väitettä? En ole mielestäni väittänyt mitään. Lähinnä nyt vaan sanonut asioita, jotka pitävät paikkansa osan naisista kohdalla, mutta jotka esim. tällä palstalla esitetään yleisenä totuutena.

        Monilla julkkismiehillä on naispuolisia ihailijoita, joiden ihailu kohdistuu juuri siihen henkilöön. Esimerkiksi musiikkipuolella "bändärit" on varsin tavallista kauraa. Harva heistäkään kuitenkaan haluaisi sitä idoliaan mihinkään parisuhteeseen. Se olisi ihan liian vaikeaa ja sitäpaitsi se myös tuhoaisi sen ihailun. Tällaisia naisia ei tietenkään pidä sekoittaa faneihin, jotka pitävät vaikkapa kyseisen muusikon musiikista. Kyseessä ovat kaksi täysin erilaista ihailijatyyppiä.

        Bändäreiden ja fanien lisäksi joillain muusikoilla on seinähulluja pakkomielteisiä ihailijoita.

        " "bändärit" on varsin tavallista kauraa. Harva heistäkään kuitenkaan haluaisi sitä idoliaan mihinkään parisuhteeseen. Se olisi ihan liian vaikeaa ja sitäpaitsi se myös tuhoaisi sen ihailun"

        Bändärin pidempiaikainen suhde muusikkoon ei valitettavasti aina tuhoa hänen ihailuaan, vaan bändärin itsensä. Psyyke hajoaa. Etenkin siinä vaiheessa, kun suhde päättyy. Vaikka se olisi kestänyt kuukauden tai kaksi.

        -Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bändäreiden ja fanien lisäksi joillain muusikoilla on seinähulluja pakkomielteisiä ihailijoita.

        " "bändärit" on varsin tavallista kauraa. Harva heistäkään kuitenkaan haluaisi sitä idoliaan mihinkään parisuhteeseen. Se olisi ihan liian vaikeaa ja sitäpaitsi se myös tuhoaisi sen ihailun"

        Bändärin pidempiaikainen suhde muusikkoon ei valitettavasti aina tuhoa hänen ihailuaan, vaan bändärin itsensä. Psyyke hajoaa. Etenkin siinä vaiheessa, kun suhde päättyy. Vaikka se olisi kestänyt kuukauden tai kaksi.

        -Sheena

        Aito bändäri vaan kerää mahdollisimman monta mahdollisimman kuuluisaa artistia, hall of famea. Niillä mikään psyyke hajoa, pelin henki on harvinaisen selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito bändäri vaan kerää mahdollisimman monta mahdollisimman kuuluisaa artistia, hall of famea. Niillä mikään psyyke hajoa, pelin henki on harvinaisen selvä.

        "Hei älä tuu selittää mulle. Kuuntele tää juttu. Tää menee näin."

        Näet "aidon" bändärin turhan epärealistisesti, vähintään yksipuolisesti. Muusikoille ja muille taiteilijoille voi olla selvä peli, mutta monelle bändärille koko elämä. Useinpa vielä muutenkin moniongelmainen elämä.

        -Sheena


    • Anonyymi

      Kaikki korkeastikoulutetut jännämiehet ja arabimiehet ja esim toni nieminen

      • Anonyymi

        He ovat siis miesten top kymppi? Mielenkiintoinen näkemys.


      • Anonyymi

        Arabimiehiä löytyy laidasta laitaan: jotkut ovat superkomeita, toiset susirumia ja loput siltä väliltä.


    • Anonyymi

      Tauski ja Danny on ehdotonta eliittiä täällä

      • Anonyymi

        Tunnet siis heidät molemmat henkilökohtaisesti. Oletkin siis melkein julkkis itsekin.


    • Mä ajattelen tuon oman Top 10 kerhon sellaiseksi,että se koostuu ihmisistä jollaisista minä pidän.

      Eikä he välttämättä ole ollenkaan varakkaita, edes töissä, minkään mallin näköisiä tai edes sinne päinkään, mitään menestyjiä millään tittelien tasolla. Ihan tavallisia ihmisiä, joilla vaan on sydän paikallaan ja kultahippua luonteessa.

      • Anonyymi

        "koostuu ihmisistä jollaisista minä pidän."

        Ajattelet erittäin viisaasti 😍

        Itsekin olen aina ollut enemmän kiinnostunut ihmisistä kuin omaisuudesta ja rahasta. Tietty mammonaakin pitää olla jonkin verran - sillä tavalla että tulee toimeen ja on kivaa, mutta mitään suurempaa en siinä näe. Olen ollut hyvä talousasioissa jo lapsesta.

        Jossain vaiheessa etsin elämän tarkoitusta uudelleen ja silloin aloin kerätä ympärilleni erilaisia ihmisiä (ikä, ammatti, poliittinen kanta, uskonto...) Nyt on sellaisista mukava kokoelma 🥰Tosin kuin sinulla en oikein voi sanoa kenenkään heistä olevan "tavallinen". Mutta sydän heillä on paikallaan ja avoin.

        -Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        "koostuu ihmisistä jollaisista minä pidän."

        Ajattelet erittäin viisaasti 😍

        Itsekin olen aina ollut enemmän kiinnostunut ihmisistä kuin omaisuudesta ja rahasta. Tietty mammonaakin pitää olla jonkin verran - sillä tavalla että tulee toimeen ja on kivaa, mutta mitään suurempaa en siinä näe. Olen ollut hyvä talousasioissa jo lapsesta.

        Jossain vaiheessa etsin elämän tarkoitusta uudelleen ja silloin aloin kerätä ympärilleni erilaisia ihmisiä (ikä, ammatti, poliittinen kanta, uskonto...) Nyt on sellaisista mukava kokoelma 🥰Tosin kuin sinulla en oikein voi sanoa kenenkään heistä olevan "tavallinen". Mutta sydän heillä on paikallaan ja avoin.

        -Sheena

        Juu, tämä ajatusmalli ei kaikkia vakuuta, mutta olen ollut itse tyytyväinen siihen.

        Olen joskus elänyt ja kokenut sen, kun on aikalailla kaikkea mitä voin haluta rahalla saada. Kaikkihan haluaa mitä kukin haluaa, mutta ne mitä olen minä halunnut.

        Ja siitä tuli jos ei täyskäännös, mutta heureka. En kaipaa paljon mitään rahalla haalittavaa ollakseni onnellinen. Ruokaa, katto pään päälle ja vaatteet ylle, terveydenhuolto ja olen happy.

        Voisin asua paljon "köyhemmin" mitä nyt asun ja onnellisuus vois jopa lisääntyä. Kaipaan tietynlaista vapautta mammonaa enemmän.

        Mukava lukea, että sulla on hyviä ihmisiä ympärillä. 😊


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Juu, tämä ajatusmalli ei kaikkia vakuuta, mutta olen ollut itse tyytyväinen siihen.

        Olen joskus elänyt ja kokenut sen, kun on aikalailla kaikkea mitä voin haluta rahalla saada. Kaikkihan haluaa mitä kukin haluaa, mutta ne mitä olen minä halunnut.

        Ja siitä tuli jos ei täyskäännös, mutta heureka. En kaipaa paljon mitään rahalla haalittavaa ollakseni onnellinen. Ruokaa, katto pään päälle ja vaatteet ylle, terveydenhuolto ja olen happy.

        Voisin asua paljon "köyhemmin" mitä nyt asun ja onnellisuus vois jopa lisääntyä. Kaipaan tietynlaista vapautta mammonaa enemmän.

        Mukava lukea, että sulla on hyviä ihmisiä ympärillä. 😊

        💗

        Se on presiis noin. Elämässä ne asiat, jotka ovat merkityksellisiä ja rakkaita, eivät maksa mitään 🤔. Minäkin voisin elää vaatimattomammin ja ostaa vähemmän kenkiä 😎

        -Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        💗

        Se on presiis noin. Elämässä ne asiat, jotka ovat merkityksellisiä ja rakkaita, eivät maksa mitään 🤔. Minäkin voisin elää vaatimattomammin ja ostaa vähemmän kenkiä 😎

        -Sheena

        Että kenkiä. 😏

        ❤️


    • Anonyymi

      Ei nyt liioitella mutta kyllä DI-kaverini ovat parisuhteissa. Ja yksi komea on saanut naisia vähäisemmälläkin koulutuksella ja rahalla. Me tavalliset rupu-ukot vaan ollaan yksin koska naiset ovat hypergamisia.

      • Anonyymi

        DI-kaveri... 🤣Eipä voisi vähempää mikään insinööri kiinnostaa. Olen aina rakastunut taiteilijoihin.


    • Anonyymi

      "Mutta juu omasi on sinulle topkymppimies. Tiedätkö yhtään tuollaista yleisrn tason top kymppiä? Vai ovatko tuntemiesi pariskuntien miesosapuolet myös omasi kaltaisia "omalle puolisolleen top kymppejä"? Minun tuttavapiirissäni se menee ainakin noin. En tunne yhtään yleisen tason topkymppimiestä, mutta omille vaimoilleen "täydellisiä" useammankin. Tämä "täydellisyys" siis vaimojensa puheiden perusteella"

      No mielestäni se onkin pääasia että omansa tuntee olevan se top-10 tai peräti top-100!
      Mitään tarvetta ei ole ainakaan minulla muita siinä mielessä katsella, meillä on hyvä yhdessä. Sitä paitsi, omasta mielestäni tämäkin, ulkonäkö voi olla jumalainen, rahaa voi olla niin että alimmat homehtuu, mutta kun en tunne ko. tyyppiä on mahdoton sanoa että olisiko hän se kymppi. Ulkonäöltä ehkä jos se on tärkeintä, rahan puolesta jos se on tärkeintä. Mutta kultapaperiin kääritty rikas kakka on edelleen kultapaperiin kääritty kakka, eikä kakka ole ainakaan minulle tavoittelemisen arvoinen.

    • Anonyymi

      Mä tunnen montakin TOP 10 -miestä. Eri näköisiä ovat, on pidempiä ja vähän lyhyempiä, hiuksilla, kaljuja, erilaisia ammatteja jne. Omasta mielestäni kivan näköisiä kaikki. Parisuhteissa kaikki, lapsia.
      Ystävällisiä, lämpimiä, auttavaisia, huumorintajuisia, fiksuja, henkisesti terveitä. Jos joku yhteinen piirre heistä pitäisi nostaa esiin, niin se on hiljaisen vakaa ja tyyni itsevarmuus. En voi kuvitellakaan, että yksikään ölisisi naisvihaa nettipalstoilla. Ei heidän tarvitse. Ja ottajia on takuulla, jos joskus vapautuvat markkinoille.

      Minäkin haluan juuri tuollaisen top 10 -miehen.

    • Anonyymi

      Olen top 10 mies ja parisuhteessa tai siis parikin suhdetta on siinä sivussa.
      Minkä teet kun naiset tarjoavat itseään ei viitsi kieltäytyä.

    • Ihan pariskuntia en tiedä mutta harrastusten ja töelämän kautta on näitä top-10 miehiä tullut tuttujen piiriin. En ehkä sanoisi että mitään perhetuttuja mutta tavatessa voidaan muutama sana vaihtaa myös harastusten ulkopuolella.
      Eivät nyt ehkä miljonäärejä ole vielä mutta kunhan firmansa myyvät niin sitten ovat. Nyt nostelevat sellaista 100te vuosiansioita ja rahat tosiaan kiinni firmoissa; äveriäitä voisi olla kuvaavampi termi. Fysiikan puolesta eivät nyt ehkä menisi pelastajien poikakalenterissa mutta ihan varmasti voisivat olla tv:ssä mainostamassa esim miesten pukuja.

      Tuollainen 3-5 kappaleen tietäminen ei nyt ole kovin kattava otos mutta ainakin kaikilla heillä on puoliso ja perheet. Yhtään tuollaista jolla ei olisi perhettä en tunne. En osaa sanoa mikä painoarvo ulkonäöllä ja varallisuudella nyt on mutta tämän perusteella voisi sanoa ettei niistä nyt haittaakaan näytä olevan.

      Tähän nyt aloituksessa ei viitattu enkä tiedä onko sillä yhteyttä parisuhteeseen mutta ne kenellä on työntekijöitä yrityksessä niin yhteistä on että henkilökunnan vaihtuvuus on pientä ja ainakin ulospäin näyttää että tekijöistä pidetään huolta. Työterveys on parempi kuin lain minimi, on salivuoroja ja kulttuuri- ja liikuntaseteleitä yms. Jos tämä sama huolehtiminen ja välittäminen heijastuu myös pari- ja perhesuhteissa niin ehkä silläkin jokunlainen merkitys on.

      • Anonyymi

        Tuonkaltaisessa yhteiskuntaluokassa perhe on osa statusta, narratiivia. Kuten myös rakastajatar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuonkaltaisessa yhteiskuntaluokassa perhe on osa statusta, narratiivia. Kuten myös rakastajatar.

        En minä ainakaan suorilta lähde alasampumaan tuota ensimmäistä väitettä. Täällä vaikuttaa kyllä jonkin verran vielä uskonnollisuus sekä perhekeskeisyys.


    • Top kymppi varmaan tarkoittaa, parasta kymmentä prosenttia miehistä.

      Se että naiset haluaisivat Topkymppimiestä ei tarkoita, että he elämänkumppanikseen sellaisen saisivat. Ei tietenkään, koska ei sellaista kaikille riitä.

      Tuolla kuitenkin viitataan erityisesti nuorten naisten lähes rajattomaan seksuaaliseen valtaan.

      Nuorena naiset oppivat siihen, että vaikka olisivat naisena sellaisia kouluarvosanalla seiskan naisia, he voivat päästä baarista sänkyyn niiden 8-10 miesten kanssa. Tämä luo naisille pitkäksi aikaa harhan, että he itse olisivat samalla tasolla noiden miesten kanssa. Viimeistään sitten kun ikä alkaa raksuttaa neljättä kymmentä rupeaa todellisuus paljastumaan.

      Julkkisparien lisäksi tunnen kyllä muutamia perheellisiä ns kympin miehiä; komeita, fiksuja, varakkaita urheilullisia. Kaikkia noita miehiä muuten yhdistää se, että ovat uskottomia naisilleen. Osa satunnaisesti ja yhdellä on salasuhde.

      • Anonyymi

        Miksi naiset haluaisivat jonkun muun mielestä top10 miehen?


    • Anonyymi

      Sinkut ovat yleensä vähän valikoivampia kai että ei aivan naapurin kanssa mennä naimisiin, heillä onkin yleensä laadukkaammat puolistot olisiko näin?

    • Anonyymi

      Ei kaikki top10 miehet ole parisuhteissa. Osa on, osa ei ja osa pyörittää kymmeniä naisia samaan aikaan. Joillain top10 miehillä on useita naisia vakipanoina.

    • Anonyymi

      Täällähän nyt jankutetaan aina samaa soopaa. Suorastaan valheellista sellaista, sillä "hyvännäköisyys" on puhtaasti makuasia. Ja ihmisiä, jotka lokeroivat miehet (tai naiset) top10 lokeroihin tai mihinkään lokeroihin, en arvosta ollenkaan. Kertoo vain ko. ihmisen säälittävästä arvomaailmasta.

      On mahdotonta, samalla myös tarpeetonta ymmärtää miksi joku ajattelee jonkun toisen ihmisen olevan väärän tai ruman näköinen. Kauneus on katsojan silmissä.

    • Anonyymi

      Naisille kelpaa vain mies, jonka kanssa arvomaailma ja kemiat kohtaa. Ei ulkonäkö eikä raha.

      -Sheena

    • Anonyymi

      Njaa, toiset lokeroivat ihmisiä ja toiset ei. Jokainen voi siitä miettiä kumpi näistä ovat urpoja!
      Päätä pensaaseen vaan...

    • Anonyymi

      ""Täällähän nyt jankutetaan aina samaa soopaa. Suorastaan valheellista sellaista, sillä "hyvännäköisyys" on puhtaasti makuasia. Ja ihmisiä, jotka lokeroivat miehet (tai naiset) top10 lokeroihin tai mihinkään lokeroihin, en arvosta ollenkaan. Kertoo vain ko. ihmisen säälittävästä arvomaailmasta.""

      Naiset toimii esim. tinderissä niin ja arvottaa miehet naamojen mukaan paremmuusjärjestykseen ja sit kun joku sanoo asian ääneen, niin naiset huutaa kovaan ääneen en arvosta tmsp.

      Vai makuasia.. A-luokan mies saa tinderissä 2000 matchia ja B-luokan mies vaivaiset 20 matchia. Makuasia tottakai, mutta minun mielestä naisilla on aika pitkälle sama maku:D

      • Anonyymi

        Noin ei tapahdu, ja jos tapahtuisikin, mitä väliä?

        Sinua nyt taitaa vaan kiukuttaa, ettei tule tuhansia mätsejä ja syytät siitä naisia, koska et uskalla kohdistaa katsettasi itseesi.


    • Anonyymi

      ""Noin ei tapahdu, ja jos tapahtuisikin, mitä väliä?""

      Suomessa paljon yksin asuvia ja syntyvyys laskee kun tavisnaiset pyörii komeiden panomiesten vakipanoina.

      ""Sinua nyt taitaa vaan kiukuttaa, ettei tule tuhansia mätsejä ja syytät siitä naisia, koska et uskalla kohdistaa katsettasi itseesi.""

      Kyllähän mä tarkastelen omaa toimintaa ja tiedän, että en kuulu ihan komeimmistoon. Naisten ei tarvitse tarkastella omaa toimintaa, koska matcheja tulee tasokkaampien miesten kanssa, jotka kelpuuttaa naiset vain seksiseuralaisiksi ja kun komea mies haluaa vain panon tai vakipanon, niin naiset sanoo että kaikki miehet haluaa vain seksiä. Tavisnaiset kurkottaa kuuseen ja sitten tulee yllätyksenä kun alfa, jolla siis kymmeniä naisia vakipanoina haluaa vain seksiä.

      • Anonyymi

        Älä huolehdi muista ihmisistä. Karma pitää huolen omistaan: ne jotka tarjoavat seksiä, saavat seksiä. Ne jotka tarjoavat rakkautta, saavat rakkautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe