Alko on Saatanasta

Anonyymi

Katselin tänään 19.1. päivällä TV 7:n jotakin rukousohjelmaa. Siinä saarnaaja Paavo Järvinen sanoi, että Alko on Saatanasta, Alkoholi aiheuttaa perheille ja yksilöille pahoja asioita. Kukaan uskovainen ei juo alkoholia. Miten sitten Alkon myyjät: ovatko he Saatanan kätyreitä? Entäpä Saksan katolinen kirkko, joka järjestää messun jälkeen kirkkoviini-tilaisuuksia? Ovatko nekin Saatanasta? Aiemmin katselin mielelläni TV 7;ää, mutta olen tullut siihen tulokseen, että kenenkään luterilaisen ei pitäisi katsoa näiden lahkolaisten ohjelmia. TV seitsemänkään oma pesä ei ole puhdas. On tapahtunut Raamatun vastaista toimintaa avioerojen muodossa. Eli ota ensin tukki omasta silmästäsi, jotta voi ottaa roskan pois kaverin silmästä.

12

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala toi kansalle juhliin hyvää viiniä. Häissä loppui viini ja Jeesus teki runsaasti lisää hyvää viiniä.

• Anonyymi

Onko Raamatullisen totuuden kertominen solvaamista?

Aloittajalle.
        Tuon mukaan opetuslapset eivät olleet uskossa, eikä myöskään Paavali.

• Et siis ota kantaa siihen mitä tässä kirjoitan.

Vaan siihen miten suhtaudun tolloja kirjoittaviin, joita on ollut uskovissa.

• Anonyymi

Alkoholin juominen on tuskin kenellekään hyväksi samoin tupakka..tupakasta pääsin eroon sähkötupakan kautta itse pienentämällä mg:ja ja siirryin nikotiinittomaan ja senkin tupruttelu jäi..yli 20v poltin.

• Siksi Saatanan palkkapaimenet sitä Jeesuksen verenä niin auliisti ihmisille juottavat - tuota suuren porton vihan viiniä. Kuten ilmoitettu on;

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä ei yksikään Saatanan haltuun jätettyjen jumalanhuoneiden suuri joukko pysty noudattamaan, sillä niin erinomaisen ohjeen Saatana antoi valitsemalleen profeetalle - Paavalille:

"Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

• Anonyymi

Te olette lähestyneet sitä Herran päivää jo niin kauan, että naamanne on siinä kiinni. Ollut jo pitkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Te olette lähestyneet sitä Herran päivää jo niin kauan, että naamanne on siinä kiinni. Ollut jo pitkään.

Minulle se päivä oli Sanna-myrskyn päivä 11.8.1985 Lappeenrannassa.

• Anonyymi

Ilman viiniä kaikki Raamatun ihmeet ja ilmestykset olisivat jääneet kokematta.

• Anonyymi

Pyhällä Hengellä ei pääse mihinkään kuntoon. Päihteet ovat tie, totuus ja elämä!

• Anonyymi

Se haitta mikä alkholista on tullut suomeen ja maailmalle voi kyllä sanoa isoon ääneen että, alkoholi on saatanasta!

• Anonyymi

Alkoholi on rankkitynnöristä ja pontikkapannusta, joko laittomasta tai laillisesta, eikä Saatanalla ole sen asian kanssa mitään tekemistä.
      Joillekin se on tie kurjuuteen, toiset pysyvät kohtuudessa, osa kokonaan raittiina:
      Ilo viinatta on on iloa siinä missä sen kerakin. Parempi ilman.

• Anonyymi

Katselin pelottavan näköisten kloonien Jumala puhuu ohjelmaa TV7:lla.
      Kun kerran olet päästänyt pyhän hengen sisään, hän ei lähde pois.
      Järkky.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3447
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3153
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      220
      2709
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2289
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1626
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1456
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1341
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13