Isa Häkkinen, 27, myy seksiä työkseen

Anonyymi

44

13924

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo väärin mut suomi tytöt on hinnoitellu ittensä ukos markkinoilta, kunnon tsekki pimua saa panna 100e puol tuntii, ja on sitten upean näköisiä pimuja

      • Anonyymi

        "tsekit" on paritettuja romanialaisia, voi häkki heilua jos niihin sekaantuu. Hyvillä suomalaisilla aina ruuhkaa kun aikaa yrittää varata.


      • Anonyymi

        Suomitytöt ovat hinnoitelleet sut ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tsekit" on paritettuja romanialaisia, voi häkki heilua jos niihin sekaantuu. Hyvillä suomalaisilla aina ruuhkaa kun aikaa yrittää varata.

        No ei takuulla eilu, missä fantasioissa elät. Jos sattuu paska tuuri käymään sakot voi saada, mutta onneksi suomessa ei koskaan näitä "yksityisiä" ratsata.


    • FantasyOfA11ium

      Minulla olisi reippaan apulaisen paikka avoinna, olisiko Isa kiinnostunut tarttumaan kunnolla purjoon kiinni?

      • Anonyymi

        Varmasti jos tililläsi on pitoa


    • Anonyymi

      Muistaahan Isa maksaa verot, tellit ja lellit että saa hyvän eläkkeen vanhana?.

      • Anonyymi

        ALVIT pitää maksaa!


    • Anonyymi

      Pitääs itekki ruveta peresettä myihmän kun Skoda Kodiaq 2021 syö öljyä ja syyläris vuotaa. Ei oo köyhien poijjaan autuu koora.

    • Anonyymi

      Se on hienoa että on tuollaisia naisia kun isa. Aina ei viitsi pokata nussittavaa itselle. Pitää olla muutama vakio tussu. Ja jos ovat varattuja sillä hetkellä kun tarve vaatii niin ei muuta kun jonkun "isan" luo vaan.

      • Anonyymi

        Olen tavannut Isan pari kertaa ja molemmista kerroista tosi positiivinen fiilis.
        Olen miettinyt. että varaisin ajan kolmannelle kerralle.
        Isa on aivan upea nainen ja osaa työnsä.


    • Anonyymi

      Ilmeisestikin maksaa verot ymv. sillä ihan virallisesti toimiaan harrastaa.

      Toivottavsti pysyy terveenä ja suunnittelee huolella raha-asiat pitkän kaavan mukaan vaikka asuntosijoitamisella ymv. sen sijaan, että eläisi suunnilleen kädestä suuhun.

      Olisi myös hyvä olla B-plaani sitä suunnitellen kun tuo ura on jossakin vaiheessa historiaa iän tai muiden syiden vuoksi, mutta säännöllisiä tuloja edelleen tarvitsee.

      Edellenkin yhteiskunnassa maksullisen leima on haastava kantaa ja tuppaa seuraamaan koko loppuiän tavalla tai toisella, varsinkin julkiseksi tuotuna.

      • Anonyymi

        Meinaatko että prostituiodut oikeasti maksavat veroja käteen saatavasta rahasta. Haloo🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ei tarvi meidän miettiä hänen verojaan! Sen verran sai julkisuutta siitä perjantaiohjelmasta että verottajakin sai tietää ellei muuten tiennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi meidän miettiä hänen verojaan! Sen verran sai julkisuutta siitä perjantaiohjelmasta että verottajakin sai tietää ellei muuten tiennyt!

        PS. Jos ei löydy kirjanpitoa, niin arvioverotus kyllä muistaa! korotus voi olla moninkertainen taulukkoon joka on tehty kirjanpidon perusteella!


    • Anonyymi

      Tiedän Tampereella erään palveluntarjoajan joka on yli 70v ja asiakkaita käy edelleen.

      • Anonyymi

        Olen myös tavannut kyseisen rouvan


      • Anonyymi

        Yhteystiedot please.


    • Anonyymi

      Ylimielinen nainen, luulee itsestään liikoja. Joku kohu siitä oli saitillakin kun on levitelly joittenki turskien tietoja....
      Tuollasella palvelu asenteella ei pitkälle pötkitä. Leuhka on.

      • Anonyymi

        Minullekin jäi muutamista lausahduksista vähän luotaantyöntävä fiilis. Joku sellainen itsekäs ja kyvyttömyys nähdä asioita laaja-alaisemmin.


      • Anonyymi

        Tavallinen nainenkin istuu sellaisen rasian päällä jolla on valtaa tarvittaessa!


    • Anonyymi

      joo ja tullee Saitille riehumaan ja kettuilemaan niille jotka on yhtää kirjottanu hänestä negaa.. Ihme asenne joillai

    • Anonyymi

      On tosi ylimielinen. Koht tulee tännekki riehuu :-D

    • Anonyymi

      Luultavasti hän nyt luulee olevansa muita parempi kun hänestä on tehty juttu. Luulee olevansa "kuuluisa". Tuollanen ylimielinen ja leuhka käytös ei vie pitkälle.
      Tapaamisille on mitä erikoisempia ehtoja, Pitkä litania ehtoja. Olikohan jokin etukäteis maksukin..
      Hutsuihin meno voi kyllä olla paljon helpompaakin :-)

      • Anonyymi

        "Luultavasti hän nyt luulee olevansa muita parempi kun hänestä on tehty juttu. "

        Tuo puolestan on henkisesti puhdasverisen luuserin ad hominem-reaktio, älyllisyyden rajoittuneisuudesta puhumatakaan.

        Artikkeli kertoo mm. seuraavaa:

        [ "Häkkinen on kiinnostunut kasvifysiologiasta sekä sosiaali- ja taloustieteistä. Hän suunnittelee yliopisto-opiskelua kirjoitusten jälkeen." ]

        "Tuollanen ylimielinen ja leuhka käytös ei vie pitkälle."

        Tuokin tasapainoton reaktio tulee ilmeisemmin jonkin takakammrilaisen ego-ongelmaisen, kouluja käymättömän duunarin näppikseltä, jolla on mahdollisesti tarve koettaa pönkittää ontuvaa egoaan mm. alan toimijoiden kustannuksella.

        "Tapaamisille on mitä erikoisempia ehtoja, Pitkä litania ehtoja."

        Päinvastoin. Mikäli tuolla alalla meinaa jaksaa ja pysyä henkisesti ja fyysisesti terveenä, niin on nimenomaan viisasta laittaa sille omien kriteerien mukaiset raamit jo oman hyvinvointinsa nimissä. Lisäksi se jo itsessään parhaimmillaan karkoittaa asenenvammaiset ongelma-specimenit pois. Toisekseen, eihän artikkelissa mainittu kuin muutama ihan asiapohjainen ehto-pointti.

        Parhaimmillaan tuo homma on win-win .... vaikka jotkin sivitymättömät ja vähä-älyiset kuvittelevat omistavansa naisen / miehen, jos palveluistaan maksavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luultavasti hän nyt luulee olevansa muita parempi kun hänestä on tehty juttu. "

        Tuo puolestan on henkisesti puhdasverisen luuserin ad hominem-reaktio, älyllisyyden rajoittuneisuudesta puhumatakaan.

        Artikkeli kertoo mm. seuraavaa:

        [ "Häkkinen on kiinnostunut kasvifysiologiasta sekä sosiaali- ja taloustieteistä. Hän suunnittelee yliopisto-opiskelua kirjoitusten jälkeen." ]

        "Tuollanen ylimielinen ja leuhka käytös ei vie pitkälle."

        Tuokin tasapainoton reaktio tulee ilmeisemmin jonkin takakammrilaisen ego-ongelmaisen, kouluja käymättömän duunarin näppikseltä, jolla on mahdollisesti tarve koettaa pönkittää ontuvaa egoaan mm. alan toimijoiden kustannuksella.

        "Tapaamisille on mitä erikoisempia ehtoja, Pitkä litania ehtoja."

        Päinvastoin. Mikäli tuolla alalla meinaa jaksaa ja pysyä henkisesti ja fyysisesti terveenä, niin on nimenomaan viisasta laittaa sille omien kriteerien mukaiset raamit jo oman hyvinvointinsa nimissä. Lisäksi se jo itsessään parhaimmillaan karkoittaa asenenvammaiset ongelma-specimenit pois. Toisekseen, eihän artikkelissa mainittu kuin muutama ihan asiapohjainen ehto-pointti.

        Parhaimmillaan tuo homma on win-win .... vaikka jotkin sivitymättömät ja vähä-älyiset kuvittelevat omistavansa naisen / miehen, jos palveluistaan maksavat.

        Noh noh Isa. Rauhotutaas ny :-) Noi erikoiset tapaamis ehdot löytyy ilmoituksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh Isa. Rauhotutaas ny :-) Noi erikoiset tapaamis ehdot löytyy ilmoituksestaan.

        Laitapas tänne linkki ehdoistaan, niin voi niihin tutustua, sillä olen artikkelin kertoman varassa.

        Mutta edelleenkin, palveluntarjoajat ovat vapaita laittamaan raamit ja ehdot toiminnalleen, joka on järkevää ja loogista.

        Sitten joillakin ihmisparoilla, usein rikollisten uhreilla, kuten katujen varsilla toimivilla ja usein huumeriippuvaisilla ei sellaisia juuri ole ja sitten hyväksikäyttävä alakastin sikajoukko suuntaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapas tänne linkki ehdoistaan, niin voi niihin tutustua, sillä olen artikkelin kertoman varassa.

        Mutta edelleenkin, palveluntarjoajat ovat vapaita laittamaan raamit ja ehdot toiminnalleen, joka on järkevää ja loogista.

        Sitten joillakin ihmisparoilla, usein rikollisten uhreilla, kuten katujen varsilla toimivilla ja usein huumeriippuvaisilla ei sellaisia juuri ole ja sitten hyväksikäyttävä alakastin sikajoukko suuntaa sinne.

        Koitappas itse löytää ilmot. Osaat varmaan kun osasit tällekin palstalle :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitappas itse löytää ilmot. Osaat varmaan kun osasit tällekin palstalle :-)

        Väitteen esittäjällä on todisustaakka, ei päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteen esittäjällä on todisustaakka, ei päinvastoin.

        Jos tarpeeksi kiinnostaa niin hopi hopi etsimään :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarpeeksi kiinnostaa niin hopi hopi etsimään :-)

        Jos et pysty itse perustelemaan mielipiteitäsi tai väitteitäsi niin miksipä sitä kukaan muukaan puolestasi tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pysty itse perustelemaan mielipiteitäsi tai väitteitäsi niin miksipä sitä kukaan muukaan puolestasi tekisi?

        Älyllisyyden rajallisuus ja suoranainen aivottomuus saa varsin erikoisia muotoja.

        Sinä nillitit ko. henkilön "pitkästä vaatimuslistasta" ja koetit vielä käydä henkilöönsä ihmisenä käsiksi.

        Pyysin linkittämään listaansa johon vielä erikseen viittasit, mutta sitten hanskat jäivätkin taskuun. Edelleenkin, väitteen esittäjällä on todistustaakka, ei päivastoin.

        Yhteenkään varsinaiseen esille nostaamani asiaan sinulla ei ole ollut mitään sanottavaa (ymmärrettävistä syistä), perusteluista puhumattakaan, mutta sen sijaan heitellyt noita rivin parin mittaisia nolla-arvon mitättömyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pysty itse perustelemaan mielipiteitäsi tai väitteitäsi niin miksipä sitä kukaan muukaan puolestasi tekisi?

        Oletko niin avuton? Jos sinua asia tarpeeksi kiinnostaa niin varmasti menet lukemaan ilmoituksen? Ei kai minun pidä mitään perustella yhtään kenellekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyllisyyden rajallisuus ja suoranainen aivottomuus saa varsin erikoisia muotoja.

        Sinä nillitit ko. henkilön "pitkästä vaatimuslistasta" ja koetit vielä käydä henkilöönsä ihmisenä käsiksi.

        Pyysin linkittämään listaansa johon vielä erikseen viittasit, mutta sitten hanskat jäivätkin taskuun. Edelleenkin, väitteen esittäjällä on todistustaakka, ei päivastoin.

        Yhteenkään varsinaiseen esille nostaamani asiaan sinulla ei ole ollut mitään sanottavaa (ymmärrettävistä syistä), perusteluista puhumattakaan, mutta sen sijaan heitellyt noita rivin parin mittaisia nolla-arvon mitättömyyksiä.

        Äläs ny peliverkkareitasi revi :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niin avuton? Jos sinua asia tarpeeksi kiinnostaa niin varmasti menet lukemaan ilmoituksen? Ei kai minun pidä mitään perustella yhtään kenellekään!

        Aina ja edelleen, väitteen esittäjällä on todistustaakka, ei päinvastoin.

        Nillität "kohtuuttomista" vaatimuksista, joissa siis rima on kaltaisellesi luuserlille aivan liian korkealla, mutta et kuitenkaan kykene laittamaan esille todisteista ko. "kohtuuttomista" vaatimuksista. Odotat että toiset laittavat todisteet esille puolestasi.

        Mutta kuten jo todettu, niin aivottomuus ja argumentoitikyvyttömyys saa kovin moninaisia ilmenemismuotoja ... sääli noita alalla toimivia henkilöitä, sillä joutuvat tuollaisen populan kanssa tekemisiin.


    • Anonyymi

      Uu­s­­i sek­si­­tea­­tteri avautu­­u Su­ome­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­i­­. Il­­­mo­it­­tautum­­ine­­n ry­­hmä­ämme tä­­­äll­­­ä - http://3944333.com/H/cM6e 👈

    • Anonyymi

      Hänessä on jotain jonka perusteella en maksaisi penniäkään pillusta!

      • Anonyymi

        Enkä minä, latin latia!! Enkä panis vaikka tuo maksais minulle!


    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydä­­t nopeasti suku­­pu­­­olt­­­a, suhtei­­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://4126555.com/H/xM3tH 👈

    • Anonyymi

      Epäröisin. Ei oikein nappaa.

    • Anonyymi

      ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Turussa vakihuora, nuori tyttö jolla vain vakiasiakkiata. Maksaa paljon ja maksan ja saan määrätä kun ei mene yli äyräiden. Persettä saan ostettua häneltä nykyisin, aluksi ei myynyt persettä eli korkkasin perseen ja maksan hyvin. Alkoi myymään persettä vasta kun tunnettiin paremmin ja meillä menee kivasti. Ei ole pelkoa että kertoisi vaimolle tai lapsille, huora on turvallinen tässä mielessä. Parasta on kun sain levittää ja katsella ja nussia kunnolla ja perse on parasta! Kotona huonoa seksiä. Huorassa kiihottaa, että valta on mulla.

    • Anonyymi

      Mistä alan hintalista ja tuotevalikoima löytyy.

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kuts­­­umme sinu­­t kä­­­ym­ään uudess­­­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/M0w2J0

    Ketjusta on poistettu 172 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe