Kertokaa tyhmälle, näkyykö äänihuulet kurkun lähellä 😁
Äänihuulet
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näy pelkästään kurkkuun katsomalla.
Tähystäminen syvemmältä näyttää.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta 😊
- Anonyymi
Lääkäri saattaa joskus koettaa katsoa kurkkuun hammaslääkärin peilin tapaisella peilillä. Peiliä pitää ensin kuumentaa, jotta se ei huurustu. Uteliaisuudesta koetin katsoa vessan peilin kautta, miten pitkälle näen hammaslääkäripeilillä. Jonkun tumman aukon näin. Todennäköisesti näin vain kielen takaosaa. Ja peili aiheutti yökötystä. Olisi aika noloa nielaista hammaslääkärin peili.
Vaikea äänihuulia on nähdä ilman tähystysvälineitä. Voit itse etsiä netistä kuvan. Äänihuulet ovat mutkan takana, eli ne on vaikeaa nähdä ilman erikoisjärjestelyitä ja -välineitä. - Anonyymi
Oikeassa asennossa ja "kiskomalla" kieltä ulos, voi nähdä äänihuulet. Oikeastaan tekniikan oppii kun käy lääkärissä ja äänihuulia tähystetään. Tuntuu että kieli kiskotaan irti.
- Anonyymi
Minulla on kahteen kertaan tähystetty kurkkua ja äänihuulet, en kyllä millään muista että kieltäni olisi kovin kiskottu.
Tähystimen työnsivät nenän kautta nieluun, ja jonnekin syvemmälle.
Toki katsoivat kurkunkin kautta peilin kanssa ja vetivät vähän kielestä, en voi sanoa sitä kiskomiseksi.
Tietysti jokaisesta tuntuu erilaiselta kun jotain tehdään.
Jouduin myös äännellä eri tavoin, kun lääkäri kuunteli tarkasti. Se huvitti eniten kun lääkäri sanoi minulle " huuda ", kysyinkin että, nyt vai.
Niinpä sitten huusin lyhyesti ja hän oli kuunnellut kun ääneni särkyi, huomasin sen huutaessa itsekin.
Ei siinä potilaana ehdi mitään tekniikoita opettelemaan, itse en ainakaan tekisi samoin kenellekkään toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055