Pillerit ja karvankasvu

Utelias

Joillain e-pillereillä voidaan kuulemma vähentää karvojen kasvua. Osaako joku sanoa, millä merkeillä?

10

3035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttu

      Diane Nova.

    • Petta

      Mistähän karvoista mahtaa olla kysymys?

    • tarkoitat

      Niin, tarkoitatko nyt liikakarvoituksen (hirsutismi) hoitoon vai ihan tavanomaisen karvoituksen vähentämiseen. Millään pillereillä ei nimittäin tuota tavallista karvankasvua pysty vähentämään. Mutta jos sulla on selvää karvan liikakasvua tai esim. karvaa kasvaa paikoissa, joissa sitä ei naisilla pitäisi kasvaa, niin silloin Diane Novasta voi saada apua.

      • tarkoitin

        Tarkoitin ihan vaan tavallista karvan kasvua. Tylsäähän noita sääriä ja bikinirajoja ja kainaloita on ajella. Usein näkee mainintana e-pillereiden hyödyt-listalla jotain että saattaa hillitä karvan kasvua. Hmmm, siis sekö on vaan johonkin ihan sairaalloiseen?


      • jeee!
        tarkoitin kirjoitti:

        Tarkoitin ihan vaan tavallista karvan kasvua. Tylsäähän noita sääriä ja bikinirajoja ja kainaloita on ajella. Usein näkee mainintana e-pillereiden hyödyt-listalla jotain että saattaa hillitä karvan kasvua. Hmmm, siis sekö on vaan johonkin ihan sairaalloiseen?

        Kuule, jos ihan oikeasti olisi keksitty joku lääkevalmiste, jota syömällä naiset voisivat lopettaa karvojensa ajelun, sitä kyllä söisivät kaikki ja olisit varmasti kuullut siitä aikaisemminkin ;) E-pillerit (Diane Nova) saattavat auttaa vain silloin, jos karvankasvu on todellakin epänormaalia, esim. tukevaa partaa tms.


    • Minä vain

      Ite vaihdoin just pillerit Melianesta Diane Novaan ton ongelman takia. Mutta mulla siis tosiaan on häiristevää karvoitusta kaulan/leuan alueella.Että ei niitä millekään bikinipelleille oo tarkotettu. Jatka vaan höyläämistä.

    • Surkuhupaisaa

      " Siis iik, mulla kasvaa jaloissa karvoja, enkä jaksa aina ajella noita bikinirajoja tai kainalokarvoja!hommaampas e-pillerit niin kaikki karvat katoaa kuin taikaiskusta! JEE"

      Siis voi säälittävyyden huippu.Hirsus=lievää liiallista karvan kasvua erityisesti kasvojen alueella.Ja tähän vaivaan on Diane Novat myös hyvät.

      • mistä sinä tiedät

        Olipa viisasteleva kommentti. Niinkuin sinä tietäisit asiani paremmin. Minulla on voimakas karvankasvu säärissä (sanoo kosmetologi, joka niitä vahaa pois) sekä bikinirajoissa (sanoo lääkäri, joka kielsi minua ajelemasta, koska iho ei tunnu kestävän). Olen yltäpäältä vaaleassa karvapeitossa. Näin iän myötä olen alkanut katsella, kasvaako minulla tosiaankin ikäänkuin viikset. En kilju "iik" enkä muutenkaan ole siitä turhamaisimmasta päästä tämän asian kanssa, niinkuin heti tulet tänne ulvomaan. Olen vaihtamassa pillerimerkkiä ja AJATTELIN VAAN...Siis Diane Nova, kiitos tiedosta, kysynpä asiaa gynekologiltani.


      • mie

        Jos tässä joku oli säälittävää niin sinun vastauksesi. Eikö ole tullut mieleen että palautetta voi antaa myönteiselläkin asenteella.

        Vastaavanlaatuista palautetta voisi hyvinkin laittaa sinulle kirjoitusvirheistäsi. ;)


    • Anonyymi

      hei olen 14v tyttö jolla on karvan kasvu kuin miehellä ja häpeän sitä hirveästi tietääkö kukaan oisiko jotain pillereitä jotka lopettaisivat karvan kasvun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe