Terveystukku

Anonyymi

Varokaa puhelinmyyntiä Terveystukusta hammasharja myynti on huijausta.

127

41391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoittanet sähköhammasharjaa (minkä niminen), eihän tavallisilla hammasharjoilla pysty pahemmin huijaamaan. Vai lähettääkö nuo muutaman kuukauden välein uuden tavallisen hammasharjan joka on kalliimpi kuin lähikaupassa?

      • Anonyymi

        juuri näin! eikä tilauksesta pääse eroon! huijausta!!!


    • Anonyymi

      Kyllä, myyvät koneen mukana sitten 6 satsia kalliita harjoja. Puhelinmyyjä ei tästä mitään maininnut. Laskun takaa sitten pitää osata tuo soppari lukea. Aivan selvää huijausta

      • Anonyymi

        Siinä mielessä huijausta,että ei voi itse päättää milloin tilaa uudet harjat niitä tulee 6 kertaa eli kerran kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä huijausta,että ei voi itse päättää milloin tilaa uudet harjat niitä tulee 6 kertaa eli kerran kuukaudessa.

        Täysin samaa mieltä!!!


      • Anonyymi

        Meille tulee 4 kk välein uudet harjat. Sai itse valita välin. Ja heti pääsi puhelimella läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä huijausta,että ei voi itse päättää milloin tilaa uudet harjat niitä tulee 6 kertaa eli kerran kuukaudessa.

        Mä pyysin 4 kk välein ja niin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä huijausta,että ei voi itse päättää milloin tilaa uudet harjat niitä tulee 6 kertaa eli kerran kuukaudessa.

        Kun ärtymykseltäsi selviät, ota ohjeet ja tutustu paremmin. Vaihtopäiden tilausväliä voi muuttaa. Itse ostin laitteen ja harjaspäät vaihdoin tulemaan 4kk välein, siis yksi harjaspää/kk. Minusta sopiva vaihtoväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ärtymykseltäsi selviät, ota ohjeet ja tutustu paremmin. Vaihtopäiden tilausväliä voi muuttaa. Itse ostin laitteen ja harjaspäät vaihdoin tulemaan 4kk välein, siis yksi harjaspää/kk. Minusta sopiva vaihtoväli.

        Aika huonolaatuisia jos pitää uusia kuukauden välein. Nimekkäät harjat kestää paljon pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä!!!

        täysin epäkuntoisia vehkeitä kun pinat lähtee niin kovaa et hanpaisiin sattuu ja liian pienet harjat eikä tomi vaikka laitat pienelle niin kohta lähtee tärisyttää ei voi harjata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täysin epäkuntoisia vehkeitä kun pinat lähtee niin kovaa et hanpaisiin sattuu ja liian pienet harjat eikä tomi vaikka laitat pienelle niin kohta lähtee tärisyttää ei voi harjata

        Ja kieltä kutittaa se värinä ärsyttävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä huijausta,että ei voi itse päättää milloin tilaa uudet harjat niitä tulee 6 kertaa eli kerran kuukaudessa.

        Minulla on ollut tuo hammasharja ja se on ollut mielestäni loistava ja hammasharjoja saa tilata juuri siinä aikataulussa kun haluaa koska niitä voi keskeyttää välillä niiden lähetämistä


    • Anonyymi

      Puhelinmyyjä selitti tarkkaan ehdot. Tiesin mitä tilasin, edullisen harjapaketin ja 6 harjatoimitusta määräajoin. Ei ole huijausta, jos kuuntelee tarjouksen ja hyväksyy ehdot.
      Itse hölmöilin, kun mainitsin perheeseen kuuluvan kaksi henkilöä. Toki kuuluukin, mutta toisella on tekohampaat. Halusin muuttaa sopimusta jälkikäteen ja otin yhteyttä sähköpostilla. Asiakaspalvelu soitti n. 10 min kuluttua ja asia sovittiin heti , toimitusväli 4 kk ja sen jälkeen tilaus lopetettu automaattisesti. Palvelu oli ystävällistä ja asiani huomioitiin kuten halusinkin . Harja on erittäin hyvä ja toimiva. Olen tyytyväinen ostokseeni

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂


      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂

        Kun tilauksen haluaa lopettaa puhelu ei mene läpi eikä yhteydenottolomake toimi!!! Huijausta!!


      • Anonyymi

        Oma kokemukseni hyvin samankaltainen. Olen erittäin tyytyväinen harjaani.


      • Anonyymi

        Niiin..
        170€ ,samalla hinnalla saa 10kpl ORAL B sähköhammasharjaa 10kpl harjaspäitä.
        Miltään kantilta katsottuna, ei ed mainittua
        tuotetta ole mitään järkeä ostaa,pelkästä esi-
        te lehtisestä paistaa VEDÄTYS¡!
        Itse koin että, pitävät ihmisiä vähäÄlyisinä,
        kuin noin tökeröllä tyylillä eidesYRITTÄVÄT
        vetää nenästä.
        Herää pahvi!!°•~.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂

        Puhelinmyyjä ei sanonut että on pakko ostaa 6 pakkausta. Kun soitin laskutukseen sen jälkeen kun alkoi joka kuukausi tulla 2 kappaleen harjapaketteja, kertoi laskuttaja että on ostettava 6 pakettia. Single taloudessa minulla on nyt 6 kuukaudeksi harjoja. Ja vielä on pakko ostaa 4 lisää eikä lipevä myyjä kertonut mitään ostomääristä. Selvää huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂

        Taidat olla hommissa Terveystukulla? Selkeää huijausta! Ei voi lopettaa tokmituksia millään, pakkomyyntiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä

        Lopetin päitten tilaamisen noin vuosi sitten, tällä viikolla postilaatikosta oli tullut laskun kanssa uusi setti ja en ajatellut maksaa tai lähteä selvittämään asiaa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jos kuuntelee asian kokonaan, niin tilauksen ehdot siinä kymlä kerrotaan tarkkaan. Ei ole millään tapaa huijattu olo. Ja harjojen tilausvälin saa itse päättää, ei ole pakko olla 2kk välein.


      • Anonyymi

        Samoin. Hyvin toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos kuuntelee asian kokonaan, niin tilauksen ehdot siinä kymlä kerrotaan tarkkaan. Ei ole millään tapaa huijattu olo. Ja harjojen tilausvälin saa itse päättää, ei ole pakko olla 2kk välein.

        Taidat olla itse myyjä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin päitten tilaamisen noin vuosi sitten, tällä viikolla postilaatikosta oli tullut laskun kanssa uusi setti ja en ajatellut maksaa tai lähteä selvittämään asiaa.

        Minä myös lopetin tilauksen noin reilu puoli vuotta sitten. Kesällä sieltä soitettiin ja yritettiin saada tilaamaan lisää mutta kieltäydyin. Nyt eilen tulla tupsahti postilaatikkoon uusi lähetys laskun kera. Täytyy sanoa että kyllä ärsytti!!! En aio maksaa ja kohta aion soittaa tulisen puhelun sinnepäin! Olen samaa mieltä että tämä on huijausta! Ehkä ne jotka tarvitsevat jatkuvasti niitä vaihtopäitä ovat tyytyväisiä mutta ne jotka ei halua tilausta jatkaa ei näytä pääsevän niistä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂

        Nautin nyt kun harjat ei sovi sun hammasharjaan,siitä ei kerrottu,huijareita,2 käyttämätöntä harjapäätä ja kallista, no tyhmyydestä verotetaan,otin jo yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja tein rikosilmoituksen


      • Anonyymi

        Ei se mulle puhunut harjojen lähettämisestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin nyt kun harjat ei sovi sun hammasharjaan,siitä ei kerrottu,huijareita,2 käyttämätöntä harjapäätä ja kallista, no tyhmyydestä verotetaan,otin jo yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja tein rikosilmoituksen

        Saman minäkin meinaan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti! Tuntuu ettei itse harjasta saa mitään arviota mistään kun kaikki vain valittaa huijatuksi tulemistaan 😂 suurin osa ei vain ole kuunnellut ehtoja ja toki epäselvä myyjä voi olla osassa syyllinen! Nauttikaahan nyt ihmiset siitä että teillä on uusi harja ja vaihtopäät tupsahtelee postiin tasaisin ajoin eikä tarvi edes itse hakea vaihtopäitä mistään??!? Kumma juttu tämä suomalaisten pelko puhelinmyyjiin 😂😂

        Meillä ei äiti ole eroon päässy tilauksesta. 3 vuotta harjoja tullu ja sanoivat et sopimusta ei voi lopettaa kesken, ja sopimus 2 vuotta, eli vanhentunut, silti niitä vaan tulee. Väittävät et on laitettu viestiä heille missä sanottu et haluaa jatkaa tilausta, mitään tämmöstä ei ole heille laitettu. Tää on aivan kusetusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin nyt kun harjat ei sovi sun hammasharjaan,siitä ei kerrottu,huijareita,2 käyttämätöntä harjapäätä ja kallista, no tyhmyydestä verotetaan,otin jo yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja tein rikosilmoituksen

        Olen jo tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tulen myös tekemään rikosilmoituksen.


    • Anonyymi

      Tilasin netinkautta 19,90 sähköhammasharjan 2 vaihtopäällä. Yllätys oli suuri kun joka kuukausi lähettävät 2 vaihtopäätä 25e. Ihme kusetusta, miten tollainen firma voi toimia laillisesti.

      • Anonyymi

        Kävin poliisilaitoksella asiasta keskustelemmassa. Jos kyseinen firma jatkaa tolla linjalla menee jatkotutkimuksiin. Ei ole rehellistä kaupankäyntiä,oli myös virkavalle tuttu firman nimi.


      • Anonyymi

        Samalla hinnalla (tarjouksissa jopa muutaman euron halvemmalla) saa laadukkaan Oral B sähköhammasharjan. Noissa halvimmissa tulee vain yksi harja mukana, mutta uusia voi ostaa lähikaupasta silloin kun tarvitsee.


      • Anonyymi

        Juuri tämä. Koukuttavat edullisella harjalla. Mutta pakkoostattavat harjaspäitä puoltoista vuotta hintaan 24.90. Eli kalliimpi kuin itse harja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin poliisilaitoksella asiasta keskustelemmassa. Jos kyseinen firma jatkaa tolla linjalla menee jatkotutkimuksiin. Ei ole rehellistä kaupankäyntiä,oli myös virkavalle tuttu firman nimi.

        Kyllä minulle kerrottiin kaikki etukäteen. Ei tullut yllätyksenä, asiallista toimintaa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin poliisilaitoksella asiasta keskustelemmassa. Jos kyseinen firma jatkaa tolla linjalla menee jatkotutkimuksiin. Ei ole rehellistä kaupankäyntiä,oli myös virkavalle tuttu firman nimi.

        Hyvä kun kävit. Huijausta , huijausta. En tule ikimaailmassa tilaamaan enää Mitään. Asiakaspalvelija oli tosi töykeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Koukuttavat edullisella harjalla. Mutta pakkoostattavat harjaspäitä puoltoista vuotta hintaan 24.90. Eli kalliimpi kuin itse harja.

        Kyllä vaihtopäät ovat tosi kalliita ottavat siinä hammasharjan hinnan reilusti yli mitä maksat hammasharjasta huomattavasti suuremman summan mitä jos ostat kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Koukuttavat edullisella harjalla. Mutta pakkoostattavat harjaspäitä puoltoista vuotta hintaan 24.90. Eli kalliimpi kuin itse harja.

        Sama kokemus. Hieno harja halvalla, mutta harjaspäät tuon 24.90/lähetys. Loppujen lopuksi ostokselle tuli hintaa parisataa euroa, mistä puhelussa ei kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin poliisilaitoksella asiasta keskustelemmassa. Jos kyseinen firma jatkaa tolla linjalla menee jatkotutkimuksiin. Ei ole rehellistä kaupankäyntiä,oli myös virkavalle tuttu firman nimi.

        Tuo pulju putkahtelee säännöllisin väliajoin esiin ja just negatiivisessa mielessä.


    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia.
      Soitettiin ja kysyttiin saavatko lähettää hammasharjan edulliseen hintaan.
      Tähän oli helppo sortua. Kukapa ei hammasharjaa tarvitsisi.

      Tilauksen pystyi lopettamaan jos olisi maksanut tyhjästä yli 150€.
      Käytännössä pakottivat jatkamaan tilausta jotta vastineeksi sai edes ne hammaharjapäät.
      Alku satsi oli mun hankintahetkenä reilut 40 euroa ja sen jälkeen setti harjoja 24.90.
      Tuolla hintaa ostaa jo perussähköhammasharjan.

      Minun kokemus että huijausta. Hyvä jos joku laittanu eteenpäin tutkittavaksi. Onko laillista.

      • Anonyymi

        Kyllä hyvä kun muutkin ovat huomanneet.


      • Anonyymi

        Mulla maksaa 129 euroa.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä puhelin mainostajat tunkevat numeroihin, joihin on tehty soittoesto?
      Myös mafialonkerot etsivät etenkin dementoituneita ihmisiä, joilta lypsää erilaisia sopimuksia.
      Helpoin, vaikkei kohtelian tapa on sulkea puhelin.

      • Anonyymi

        Jokin soittoestopalvelut ovat määräaikaisia. Jotenkin epäilyttää että kun puhelinmyyjillä on tiedossa numerot joilla on esto ja tietävät milloin se päättyy, alkaa numeroiden läpisoittelu kun esto päättyy.

        Varminta on kun hankkii salatun numeron, eikä anna sitä mihinkään kyselyihin tai kilpaiuihin, eikä käytä noita soitonestopalveluita. Eipä pysty puhelinmyyjä soittelemaan kun ei edes tiedä numeroa. Silti vielä voi tulla joitakin soittoja kun robotit soittaa jotain numerosarjaa läpi järjestään.


    • Anonyymi

      Miten pääsee irti tästä hammasharjahelvetistä?

      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus.


    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä, tein virheen ja tilasin hammasharjan, sain ja kokeilin viikon ajan ja totesin että minua on pahasti huiattu.

    • Anonyymi

      Ei takuulla myyjä sanonut että sitoudun ostamaan kuusi pakettia harjapäitä. Eihän ikäni riitä niitä käyttämään kun kohta seitsemänkymppiä mittarissa. Yhden uuden jouduin ottamaan eikä sekään poisjäänyt loppuun kulunut vaan putosi johonkin ilmeisesti vessanpyttyyn. Aivan vanhojen huonokuuloisten ihmisten huijausfirma. Pikasössötyksen jälkeen ei tiedä mitä tulikaan ostettua.

      • Anonyymi

        Nämä huijarithan ovat laskeneet että uusi harjaosa pitää vaihtaa kerran kuussa.


    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta ja eroon ei pääse sitten millään. Ettei vaan taustalta paljastuisi lestaadiolaiset kusettajat.

      • Anonyymi

        Lestadiolaisilla on useita rakennushuoltofirmoja, jotka huijaavat ja kusettavat iäkkäitä ihmisiä.
        Vuosi sitten yksi joutu käräjillekin.


    • Anonyymi

      Myyntipuhelua ennen tuli tiedustelupuhelu, joka oli naamioitu tutkimukseni. Yksi kysymys ja puhelu loppui kuin seinään. "Oletko kiinnostunut ostamaan ultraäänihammasharjan alle 40 hintaa?" Kukapa ei olisi.
      Seuraavana päivänä kauppasivat sitten edullista harjaa. Tuli sorruttua, yleensä en mitään osta puhelimitse. Moneen kertaan kysyin myyjältä, että voihan laittaa vaihtoharjatoimituksen poikki, jos niitä ei tarvitakaan. Sain mielestäni myönteisen vastauksen ja mainosti vielä, että puolen vuoden päästä se tulee kauppoihin myyntiin.
      Kahden vaihtoharjatoimituksen jälkeen otin yhteyttä ja pyysin, että lopettavat tilauksen, koska muu perhe ei innostunut harjasta ja yksin käyttäen hukun toimitettavien vaihtoharjoihin (6x4kpl yht.24harjaa) Mutta nyt se ei onnistunutkaan.
      Sopimuksen määräaikaisuus on huuhaata. Aika on siinä venyvä käsite. Toimituksia voi harventaa, mutta kaikki helvatun harjat (6 toimitusta) pitää ottaa vastaan. Tulee olemaan usean vuoden harjat kohta kaapissa. En suosittele kellekään. Vaihtoharjan harjaosan suippo-malli on muuten huonompi kuin kilpailevien pyöreä-malli.

    • Anonyymi

      Ei ole huijausta hammasharjan myynti. On tosi hyvä laite .

    • Anonyymi

      Ala arvoista vanhojen ihmisten huijausta

    • Anonyymi

      Totta,minulle kävi samoin

      • Anonyymi

        Pitää ihmetellä miten jotkut voivat haksahtaa noihin huijareihin kun kaikissa isommissa tavarataloissa myydään samaan hintaan merkkilaitteita. Lisäharjojakin saa vaikka lähikaupasta juuri silloin kun katsoo tarvitsevansa.


    • Anonyymi

      Niin on. Soitin asiakaspalveluun kysyäkseni että milloin loppuu harjapäitten tulo. Sieltä vastasi TODELLA TYLY ASIAKASNEUVOJA ET HUH HUH, En saanut puheen vuoroa, hän oli todella tyly siis todella. Sanoin voisinko saada puheenvuoron johon hän että olet soittanu ennenkin ja kysyny ja laittoi puhelimen kiinni. ÄLKÄÄ vaan ostako mitään, koska ette saa hyvää palvelua . Itse ainakin en tilaa enää yhtikäs Mitään.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, eli älkää koskaan ostaako Terveystukusta mitään, pelkkää ihmisten huijausta. Minullakin on hammasharjoja 50:ksi vuodeksi ja tuskin elän 120 vuotiaaksi. Myös tilauksen peruminen täysin mahdotonta, vaikka en ole tehnyt mitään kirjallista sopimusta ko. firman kanssa, silti väittävät, että se nyt on vain näin. Ilmoitin heti ensimmäisen lähetyksen jälkeen, että en halua enää yhtään, mutta niitä vain tulee. Onko teillä Terveystukussa mitään häveliäisyyttä lopettaa tällainen ihmisten ku...tus lopettaa.

    • Anonyymi

      Koitan juuri soittaa peruakseni ylimääräiset harjat. Saapa nähdä. Ensin olin jonossa 2, sitten 5, 5 ja viimeisellä kerralla 7.... Otin takaisinsoiton. Katsotaan..

      Tajusin liian myöhään, että tämä on huijaus. Yleensä en mene näihin halpaan, mutta tässä kävi hama, kun menin avaamaan paketin ajattelematta mitään sen enempää. Oli siis tarkoitus vain ottaa tuo kotiin ja katsoa, että mikä se on oikeasti. Harmittaa sen osalta, että JOS tämä nyt onkin huijaus sitten, niin harja on hyvä!! Jatkoin siis käyttöä, koska olin jo avannut paketin ja kokeillut pestä hampaat. Harja siis oikeasti puhdistaa parhaiten mitä mikään aikaisempi harja, mitä olen kokeillut, mutta eihän sitä tietysti vuosikausia kannata ylikalliita harjojakaan tilata. Kokemusta siis on useista sähköhammasharjoista vuosien varrella ja tämä on ehdottomasti paras ja tulos on paras myös. Eikä ole maksettu mainos.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Minäkin avasin, kun en tiennyt, et joku päällismuovi pitää olla paikallaan. Yritän silti palauttaa. Hyvä, jos tästä tulisi julkinen eli joku telkkariohjelma tekisi jutun aiheesta.


    • Anonyymi

      Ihan täyttä kusetusta eikä harjaspäätoimituksista näköjään pääse millään eroon. Minulle sanottiin, että tulee kuusi harjaspäätoimitusta ja hinta on 24,90 € ja sen lisäksi tuli laita, missä oli jo kaksi harjaspäätä. Eli minulla yksinasuvalla on nyt 14 harjaspäätä. Kyllä tuli kalliiksi tuo hammasharjasetti. En voi suositella kenellekään tätä palvelua. Edullisemmin saa jostain muualta ja voi itse päättää koska ostaa lisää harjaspäitä.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta,NS."asiakaspalvelu" ammattitaidosta,käsittääkseni väitetyn sopimuksen purku on mahdollista mikäli ei ole joko sähköisesti tai paperille allekirjoitettava sopimusta,tästä huijari firmasta on tehty rikos-ilmoitus en tosin tiedä kuinka monta,oletan että useita.Toivottavasti tällaisen huijarin "liiketoiminta"saadaan lakkutettua kokonaan.

      • Anonyymi

        Ei vastata sähköpostiin ja puhelinasiointiin jonoa. Kauppatapa ensinnäkin todella törkeä, siellä JH niminen henkiö kajauttaa että 200 €:n tuotteen voi saada 40 €:n hintaan. Kiinan halpatuontirimpula mikä maksaa todellisuudessa 20 €.
        Toivon hartaasti, että ihmiset reklamoisivat aina kun aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vastata sähköpostiin ja puhelinasiointiin jonoa. Kauppatapa ensinnäkin todella törkeä, siellä JH niminen henkiö kajauttaa että 200 €:n tuotteen voi saada 40 €:n hintaan. Kiinan halpatuontirimpula mikä maksaa todellisuudessa 20 €.
        Toivon hartaasti, että ihmiset reklamoisivat aina kun aihetta.

        Nyt käyneet entistä ahneemmiksi:
        Normaali hinta mukamas 260€ ja nyt 50% alennus, kun ryhtyy testaamaan ko tuotetta.
        Ja 2kpl harjaksia maksaa 34,90€ !!!
        Eli pidot senku paranee !
        SähköHammasharja.fi tuolta näkee.


    • Anonyymi

      No kertokaa nyt joku miten saitte tämän tilauksen poikki Ei onnistu sähköpostin lähetys ei puhelinyhteys. Aina olet ensimmäinen jonossa Kukaan ei vastaa. Mikä neuvoksi

      • Anonyymi

        Sama minulla. Laskussa ei ole sähköpostiosoitetta, johon soisi tehdä lopetuksen. Puheliaika arkisin klo.10-13, jossa aina "jonoa". Aina olen toisena jonossa, mutta jono ei etene. No nyt otin takaisinsoiton, luvattiin soittaa kahden arkipäivän kuluessa.. Onpa ruuhkaa asiakaspalvelussa.. tuskin. Sama nauha pyörii edelleen.
        Muutoin lähetykset toimineet Ok. Jos tulee vielä yksi, palautan ja kirjoitan laatikkoon tilauksen peruutuksen, jos ei muuten onnistu.


      • Anonyymi

        Tähän lisätäkseni. Laitoin yhteydenotto pyynnön tuolloin 3.1 ja nyt 5.1 sieltä minulle soitettiin. Asia selvisi, ylimääräinen maksu on OK ja hyvitetään toimitetuista harjaspäistä ja muutenkin oli miellyttävä asiakaspalvelija naisoletettu. Sekä puhelun aikana laitettiin sopimus päättymään seuraavaan toimitukseen kuten oli määräaikaisuus vaatimuksessa.


    • Anonyymi

      eikö sitä hammasharjaa voinut ostaa kaupasta?

      • Anonyymi

        Jotkut haksahtaa liukaskielisen puhelinmyyjän puheisiin ja luulee ostavansa halvalla mahtavan laadukkaan sähköhammasharjan. Harjapäitäkin luvataan toimittaa suoraan kotiin vaivattomasti. Mutta kokonaishinta tuleekin kalliiksi ja peruslaitteen laatu vaihtelee.

        Kannattaisi ainakin vertailla mitä esimerkiksi Oral B maksaa tavaratalossa. Halvimmat alkaa parista kympistä joka kelpaa mainiosti. Harjojakin saa halvemmalla muunmerkkisinä Oraliin sopivina.


    • Anonyymi

      Entisenä asiakkaan olen täysin samaa mieltä, todella epäeettinen toiminta Suomen Terveystukulla.

    • Anonyymi

      Enpä sanoisi huijaukseksi🤗. Ostin harjan noin puoli vuotta sitten. Aluksi mietin, että oliko vikatikki, kun harja tuntui vähän liian ärhäkältä makuuni. Tänään kävin suuhygienistillä säännöllisessä tarkastuksessa ja hampaiden putsauksessa ja hän moneen kertaan ihmetteli, että täällä ei ole lainkaan blakkia 😁. Eli erittäin hyvä ostos ja säästän varmasti jatkossa hurjasti mm. hammaslääkärilaskuissa. Voin suositella lämpimästi.

      • Anonyymi

        Montako pakkausta uusia vaihtoharjoja on jo tullut ja maksettu laite moninkertaisesti? Vai oletko jälleenmyyjä mainostamassa täällä ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Saa kai niitä hyviä sähköhammasharjoja kaupasta halvemmallakin. Taidat olla töissä ko firmassa kun niin kehut. Lueppa toisenlaiset kokemukset tässä ketjussa.


    • Anonyymi

      Älkää menkö tähän kusetukseen , harja on sinänsä ok, mutta vastaavan saa muutamalla kympillä. Joudutte maksamaan satasia vaihtoharjoista joita ette edes tarvitse ja tilauksesta on vaikea päästä eroon.

      Oikeilla yrityksillä on toimivat verkkosivut mistä tilauksen voi perua, sähköpostiosoite, somesivut yms. heillä ei niitä ole.

    • Anonyymi

      IHAN TÄYSIÄ HUIJAREITA KOKO SAKKI!!!!! sais polttaa roviolla tuommosen yrityksen. Ois lähempänä niin kävisin oven takana pesäpallomailan kanssa. Älkää ikään sotkeutuko tuohon puljuun pitkällä tikullakaan!!!!

    • Anonyymi

      Itsellä vain hyviä kokemuksia, mutta olenkin fiksu kuluttaja. Laadukkaampaa tuotetta ehkä voi hakea! Hölmöt ulisevat.

      • Anonyymi

        Todellako hyviä kokemuksia 😡, lueppa vaan edelliset, huijaus lafka koko virma. Oli sitten kyseessä vitamiinit,hammasharjat jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellako hyviä kokemuksia 😡, lueppa vaan edelliset, huijaus lafka koko virma. Oli sitten kyseessä vitamiinit,hammasharjat jne..

        Ainahan firman edustaja kehuu omia (humpuuki) tuotteitaan.


    • Anonyymi

      Jos jollakin useampi paketti vaihtopäitä turhan panttina, niin laittakaa Toriin myyntiin, ostan pois. (Sain harjan sukulaiselta ja ei huvittaisi maksaa vaihtopäistä yli 15€ kpl)

    • Anonyymi

      Huomatkaa, että kun lupaudutte ostamaan laitteen etuhintaan, mikä velvoittaa ostamaan kuusi pakettia harjapäitä ( toimitusvälin saa itse päättää) niin teillä on myös täysi takuu laitteelle. Niin kauan kuin olette harjapää tilaajia, saatte uuden laitteen jos siihen tulee vikaa, oli se sitten itse aiheutettu tai ei. Itselläni tippui laite muutaman kerran eikä se enää latautunut. Soitin asiakaspalveluun että ei ole enää laitetta ja harjapäitä tulee vaan, niin he lähettivät minulle uuden laitteen ja kertoivat että laitteessa on takuu niin kauan kun on tilaaja. Itse olen saanut vain hyvää palvelua ja itse laite maksoi 49 euroa, ihan törkeän hyvä ja akun kesto on aivan omaa luokkaansa. Kestää pari-kolme kuukautta vaikka meitä on 3 käyttäjää.

      • Anonyymi

        Oral B sähköharjan saa jopa puoleen hintaan ja siihen voi ostaa tavarataloista lisäharjoja silloin kun haluaa (ei merkkiharjat alkaen 8 €/4 kpl).


      • Anonyymi

        Tämän takuun vuoksi minäkin pidin kauppaa hyvänä. Mutta tuota akun kestoa vähän ihmettelen... Puhelimessakin myyjä kertoi akun kestävän pari-kolme kuukautta, mutta sitten käyttöohjeissa lukee: "Käytä kaikki virta loppuun kerran kuukaudessa pidentääksesi akun käyttöikää." Jotenkin ristiriitaista?


      • Anonyymi

        Ai että ei ole takuut laitteelle ellei sitoudu ostamaan kuutta pakettia ? Näinkö takuuehdot lain mukaan menevät. Tuskin.


    • Anonyymi

      Hammasharja on toiminut hyvin noin vuoden, mutta nyt se lakkasi toimimasta! Miten saisin ladattua ja uudelleen toimimaan?(

      • Anonyymi

        Sama! Vuoden käytön jälkeen loppui toiminta kuin seinään. Siihen asti pelkkää priimaa sanottavaa.


    • Anonyymi

      Erehdyin tilaamaan tämän harjan etuhintaan 39.90€, kuusi harjapakettia luvattu hintaan 24.90€/kpl.
      Kun paketti tuli, tulin toisiin ajatuksiin koska just sain tietää pitkästä lomautuksesta ja ajattelin että en pysty mitään ylimääräistä maksamaan juurilaam mistään taloudellisen tilanteeni vuoksi ja halusin perua kaupan. Jätin yhteydenottopyynnön lomakkeen kautta. Soittivat parin päästä...mutta peruminen ei onnistunut, pariin otteeseen sanoin että en nyt halua tähän sitoutuaja on oikeus perua kauppa 14pvän aikana. Lopulta luovutin koska siirsivät maksuaikaa ja vaihtoharjapäiden lähetysten tiheyttä. Mutta sopimus jäi voimaan. Jäi todella paha maku suuhun. Sitten kun avasin paketin ja koitin harjaa, totesin että hampaani eikä pääni kestä sitä surinaa ja liikettä hampaiden pintoja vasten. Todella epämiellyttävää...

    • Anonyymi

      Nyt vuoden ollut käytössä ja 3 kertaa olen ladannut akun. Vaihtopäitä tulee 4kk välein 2kpl.
      Hammasharja maksoi n. 40e
      Oikein tyytyväinen ostokseen

      • Anonyymi

        Taidat pestä harvoin ja lyhyesti. Eihän noin pieneen runkoon mahdu niin valtavia akkuja että sähköä riittäisi 4 kuukaudeksi normaalissa käytössä. Merkkivalmistajien hammasharjoissa akku riittää normaalikäytössä yleensä 3-6 viikkoa.


      • Anonyymi

        myös tyytyväinen. pidensin vaihtopäiden tulon 4kk. huom valittajat ostattehan te vaihtoharjat muihinkin harjoihin ei merkki harjoja saa alle kympin eikä kahden.


    • Anonyymi

      "Ropottipuhelun"mies kertoi että tarvitsetko sähköhammasharjaa paina 1 jos tarvitset ja 2 jos et tarvitse.Tähän halpaan menin,mutta kerroin vejelleni,että saattavat soitta täl-
      laisesta asiasta.Veljeni(koko suku)ei mennytkään e.m. huijaukseen.Kun luin kokemuksia
      niin selvästi on joukossa myyjien kehumisia.Tuntuu ihmeeliseltä,että huijatuksi tulemi-
      seen kannustetaan asiakkaita?Minun hinta laitepaketille oli 169 eur myyjän mukaan ja
      käytännössä näillä näkymillä 189,30 eur käsittäen harjan,laturin,kuusi pakettia(2kpl)
      harjoja.(koneessa 2kpl harjaa),eli harjoja yhteensä 14kpl.Tällä lailla hinnat muuttuva hovissa.Ysi erkoisuus on ,että mainotetaan hajan tekevän 62000 iskua ,mutta ei kerrota
      missä ajassa?Soittaessani määräaikaisesta sopimuksessta asikasneuvontaan olin toise-
      na ja odotin 15min siinä toivossa ,että saisin 10 harjan jälkeen lopetettua hajatoimituk-
      set. Neuvonta sanoi,että ei se onnistu ,koska sinulla on määräaikainen sopimus.Senkin
      jäkeen on kytättävä ,että saa kestotilauken lopetettua.Ihmetyttää nyky suomessa,että
      tälaista kauppaa voidaan tehdä?Minulla on myöskin kokemusta luontaistuotteista joita
      em, yritys kauppaa, ja sielläkin on naitä "ketujutuksia".Jotta em.olisivät hyväksyttyjä
      sotketaan sekaan hyväntekeväisyys jne.

    • Anonyymi

      itselle tuli harjat 2kk. välein. jätin yhteyden otto pyynnön. sitten pidennettiin toimitus aikaa. vaihto harjat saman hintasia kun marketeissakin. kaikki on toiminut loistavasti.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikkia huijareita sitä maailma elättää. Esim just tämä terveystukku. Mulla on hammasharja nyt ja saa luvan kestää seuraavat 20v. On sen verta kallista touhua. ÄLÄKÄÄ VAAN OSTAKO NÄILTÄ HUIREILTA YHYÄÄN MITÄÄN!!!!

    • Anonyymi

      Todella hyvä harja. Lataus kestää pitkään. Mielyttävä käyttää, ei liian kovaääninen. Lisätilaus tehty muille perheenjäsenille.

      • Anonyymi

        Ja palkkasi maksaa ...?


    • Anonyymi

      Suomen terveystuotteen toimintatapa on poikkeuksellisen epäeettinen. Mistään ei löydy asiakaspalvelun tai tilauksen sähköpostia. Mistään ei löydy tuotteelle palautusohjetta. Mistään ei löydy palautustunnusta. Palautustunnuksen saa vain soittamalla ja kuuntelemalla sitkeän myyjän vakuuttelua miksi ei kannata palauttaa. Kaikki muut yhtiöt ohjaavat asiakaspalvelussa mahdollisuuden myös sähköiseen asiointiin. Suomen terveystuotteen toimintatapa on poikkeuksellinen ja asiakkaan haitaksi. Varokaa Suomen terveystuotetta!

    • Anonyymi

      Myyjä kertoi harjan sisältävän uuden vallankumouksellisen ominaisuuden. Tilasin tuotteen ja odotellessani tilausta verkkosivuilta paljastui tuotteessa ei ole mitään vallankumouksellista muiden valmistamiin harjoihin verrattuna-vain korkea kokonaishinta. Tilauksen palautus oli hankalaa ja palatuskustannusta ei korvattu.

    • Anonyymi

      Minäkin lankesin niitten huijareitten ansaan. Uusi hammasharja tulee 6 kk välein ja vaihtopää 2 vk välein. Päät eivät maksa kuin euron kpl mutta laskutus ja käsittelykuluja menee 18,95 joka laskusta vaikka veloittavat suoraan luottokortilta. En saa sieltä ketään kiinni, ei tilausta saa poikki. Luottokorttikin vanhenee vasta 2/26

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. On Suomen terveystuote tai jotain nimeltään. ÄLKÄÄ OSTAKO. Hammasharja (Loiste) on kiinalainen, vaikka firma käyttää sivuillaan avainlipputunnusta (ilmeisesti lisäravinteet Suomessa tehtyjä, mutta kyllähän näitä tunnuksia voi lisäillä....) Aggressiivista puhelinmyyntiä. Jatkuva tilaus vaihtoharjoilla. Ei palautusohjeita, ei kuluttajasuojamainintoja (jotka normaalisti aina postimyynti-, ym tuotteissa). Soittaen sai asiakaspalveluun yhteyttä, jota kautta piti tekstiviestitse tulla tuotepalautusohjeet - odotan edelleen. Ja ÄLKÄÄ avatko pakkausta, jos vähänkin epäilyttää. Kysymyksessä hygieniatuote, joten avattu pakkaus on sellainen, ettei voi palauttaa.

    • Anonyymi

      Jättäkää vain laskut maksamatta. Tämän tyyliset yritykset eivät haasta oikeuteen. Lähettävät perintäkirjeitä aikansa ja sitten lopettavat kun maksua ei tule.

      • Anonyymi

        Tällä toimintatavalla on vähän heikoilla, mutta kun ilmoittaa perintäfirmaan että perintä tapahtuu väärin perustein, kuluttajan oikeuksien kannalta asia on käsitelty eikä laskuja todennäköisesti enää tule perintäfirmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä toimintatavalla on vähän heikoilla, mutta kun ilmoittaa perintäfirmaan että perintä tapahtuu väärin perustein, kuluttajan oikeuksien kannalta asia on käsitelty eikä laskuja todennäköisesti enää tule perintäfirmalta.

        Taidan kanssa taipua tähän toimintamalliin. Eivät ota yhteyttä pyynnöistä huolimatta eivätkä vastaa puhelimeen, vaikka olen "ensimmäisenä" jonossa pitkiä aikoja.


    • Anonyymi

      Mun laite lopetti toimintansa noin vuoden iässä, akku hyytyi kuin seinään. Kun vihdoin sain asiakaspalvelun kiinni, niin kaikki sujui paremmin kuin hyvin: sain takuuseen uuden laitteen ja korvaukseksi vielä toisenkin uuden paketin (laite, laturi ja 2 harjaa). Samalla puhelulla pidensin harjojen toimitusaikaa 2 kk -> 4 kk. Olen ollut laitteeseen tosi tyytyväinen. Akunkesto on todella pitkä (tosin hajosi vuoden iässä, mutta kuten kerroin, hyvittivät sen avokätisesti). Ei ole huijaus, kuten niin moni väittää. Harvoin saa noin laadukasta laitetta 40 eurolla ja lisäksi harjat on todella kestäviä. Perinteisen sähköhammasharjan harjakset menee "pilalla" paljon nopeammin, tuota harjaspäätä voi käyttää useita kuukausia ilman, että harjakset huononevat yhtään.

    • Anonyymi

      Miten pääsen eroon tästä hammasharjasta ja vaihtopäistä?
      En ole avannut pakettia.

    • Anonyymi

      tuo totta itsänikin huijaavat täytyy tehdä rikos ilmoitus

    • Anonyymi

      Pahempaa kun ei lopetta tilausta vaan lisää itsekseni määräaikaisen soppari. Ja kun soitan sinne .. ekaksi odottaa 30 min. Sitten sanotaan että oot tehnyt ja pyytänyt uuta määräaikaisen sopimuksen.(wtf) Ja kun kysyin nauhotusta katkastetaan puhelin.

    • Anonyymi

      Itse peruin tilauksen noin 2 minuuttia sitten ja onnistui oikein näppärästi puhelimitse. Aikoinaan pari vuotta sitten kun tilasin tuotteen oli kyllä hyvin selkeää mitä ostin. Täällä taas manataan kaikki myyjät kun itse ei tajuta mitä on ostamassa ja ollaan itse ihan urpoja. Onhan se ymmärrettävää kun ei osata peiliin katsoa ja ollaan itse aina mukamas fiksumpia kuin muut vaikka suurin osa ihan apinoita. Harja toiminut moitteetta koko ajan.

    • Anonyymi

      Olisin kiinostunut tietämään miten on toiminut "ketjulaskutuksen"lopetus,kun jät-
      tää laskut maksamatta ja mahdollisetti palauttamalla paketin lähettäjälle.Lähinnä tar-
      koitan harjatoimituksia?Myöskin rikosilmoituksen tekemisen vaikutukset olisi hyvä
      tietää.Jotenkin vaikuttaa, että kuluttaja-asiamieskin pitää asiaa vähäpätöisenä.Kiitän
      etukäteen tiedoista jos joku vaivautuu kertomaan kommentit.Huijatuksi tuleminen
      kyllä "sylettää"aina,ja siitä maksaa vielä kiinalaisille/lestaaliolaisille 189,30 eur/paket-
      ti.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin, loiste on ainoastaan mulle tuttu sähköä myyvä energiayhtiö, joka ilmeisesti meni jossain vaiheessa kokurssiin. Olen itsekin entinen yrittäjä enkä voi millään ymmärtää kuinka joku minkään alan firma voi saada toimia tällaisella nimellä. Kaupparekisteri oli ainakin silloin kun tein toiminimen, niin todella tarkka firman nimestä, joten tämä LOISTE on täyttä huijausta sitä tuskin edes on olemassa.

      • Anonyymi

        Loiste sähköhammasharja on samaa firmaa kuin Suomen Terveystukku. Jos tekee Loiste sähköhammasharjan nettisivulla olevan palautekysely, lopussa lukee "Terveisin Suomen Terveystukku Oy". Jos katsoo YTJ:stä näiden kahden y-tunnukset, on niillä täysin samat postiosoitteet. Muita toiminimiä/aputoiminimiä näillä kahdella on: Suomen Terveystukku Oy, MJ Power Service, SP Tuonti Oy, SUOMEN TERVEYSTUOTE, Suomen Asiakastutkimus. Muistaakseni tämän Loiste hammasharjan y-tunnuksella tulee tuo SP tuonti, eli tuo Loiste on vaan tuotteen nimi.
        Tosin kun laitoin ekana googleen loiste sähkö niin tuli nimenomaan Loiste Sähkö ekana (oli ainakin ihan toimivat nettisivut yhä), ja sitten toisena Loiste sähköhammasharja.

        Tämä hammasharja myyjä pommittaa tuntemattomasta numerosta jopa neljä kertaa päivässä viikkoja. Kun lopulta vastasin ja sanoin ettei kiinnosta, jatkaa seuraavalla viikolla soittelua. Minulla on mm. ASML puhelinmyyntikielto, mutta ei näemmä tehoa tähän firmaan.

        Suomen Terveystukun sivuilta tietosuojaselosteesta löytyi asiakaspalvelun sähköposti, pistin sinne emailia että kiellän markkinoinnin/myynnin numerooni, emailiin yms. Saa nähdä tehoaako.

        Ärsyttävää, kun soittavat tuntemattomasta numerosta, niin ei pysty estäänkään puheluita.

        Itse tuotteesta en osaa sanoa mitään, kun en sellaista halua, enkä jäänyt kuuntelemaan asiaa pidempään.


    • Anonyymi

      Oletteko siis saaneet tilauksen peruttua? Mulle soitti tänään myyjä ja menin halpaan… mutta huomenna aion soittaa niin kauan että pääsen läpi ja saan tilauksen peruttua.

    • Anonyymi

      Vaimo meni tilaamaan fb: mainoksen kautta ja teki sen virheen että ei ymmärtänyt kun tuote tuli että avasi sen irrottamalla sen muoviin laitetun laatikon että pääsi näkemään mitä se sisälsi ja luettuaan mukana tulleet esitteet niistä kävi ilmi että on kiinassa valmistettu. Mutta voipi olla että ei pysty palauttamaan kun tapahtui tuo muovikalvon irrottaminen paitsi jos palauttamisen syyksi ilmoittaa että on mainostettu kotimaisena eikä ollutkaan

    • Anonyymi

      Kommentoijan mielestä kaikki on varmaan huijausta. Mieti vähän miten tämä menee:
      löydät tuotteen sadoista mahdollisuuksista, joista osa loistokamaa, osa surkeaa kampetta. Pitää olla hyvä laite, jonka ympärille rakennat toimivaa organisaatiota.
      2) rakennat koko ketjun pakkauksesta käyttöohjieisiin, sitten koko myyntiorganisaation, sen ylläpidot, koulutukset yms.
      3) tuotteen myynti, laskutus, laadunvalvonta jne jnejne.
      Kaikki nämä maksavat ja vaativat pääomia. Sitten googlaat vastaavan ja tai jopa saman tuotteen ja huomaat että saat suoraan kiinalaiselta halvemmalla. NO, niin saatkin.
      Mutta nyt jo osaat ostaa....
      Olen ostanut sattumanvaraisesti satoja tuotteita kiinasta saadaksenia sellaisen, jota voisi ehkä jälleenmyydä Suomessa. EI ole tullut kuin kakkaa hienoissa paketissa.
      Tämä tuote toimii ja on lupausten mukainen. Yrityksen täytyy tienata, jotta se voi toimia, niin se vaan on. Loiste on hyvä tuote, suomalainen aspa, suomalaiset myyntiehdot jne.

    • Anonyymi

      Kun olisi osoite, mihin sen voi palauttaa.

    • Anonyymi

      Tilasin loisteelta harjan sekä päitä 6kpl
      Iha laadukas laite hampaat puhdistuu ei moitittavaa.

    • Sanoivat että sinut on valittu tiotetastaajaksi, mutta sitten se kuitenkin myi sitä harjaa. Sopimukseeen saakka ei päästy lopetin puhelun. Salatusta numerosta soitti.

    • Anonyymi

      Ärsyttävä mies tarjosi testattavaksi Loiste sähköhammasharjaa..epäystävällinen..en ikinä ostaisi sitä häneltä enkä keneltäkään muultakaan. Eikä edes suomalainen jos olen oikein ymmärtänyt..huh..

    • Anonyymi

      Täys huijaus firma😡Tilaus peruttu saman kk aikana, ja min määrä oli 5 kpl hammasharja pakettejä. Vielä 2 V jälkeen ne lähdettää niitä!!!

    • Anonyymi

      Eilen soittivat että minut on valittu testaajaksi, onneksi olkoon! Lopulta selvisi että laite maksaisi minulle PUOLEEN HINTAAN VAIN 129 euroa. 😂😂😂 Juuri olin katsonut mainosta netissä, hinta tuo 129e ja siitä olisi vielä saanut 30e alennusta vastaamalla johonkin kyselyyn. En halunnut sitten testaajaksi ja kerroin myös mielipiteeni tästä puoleen hintaan- huijauksesta. En tiennyt tästä vaihtoharjahelvetistä, onneksi tulin lukemaan tämän ketjun, tiedän pysyä erossa ko firmasta.

    • Anonyymi

      Suomen Terveystuotteen Loiste hammasharjat ainakin on todella hyviä ja yritys on luotettava

    • Anonyymi

      Ärsyttävää häirintää hammasharjan myynnillä. Jos halutaan testaajaksi niin siitä pitää maksaa tai saada testattava tuote ilmaiseksi..täällä ei saa. Nuori mies sanoi ettei Teslaakaan saa testattavaksi..vääristynyt vertailu pojalla ja äsken soittanut nainen lopetti ilman mitään "hei hei" ja vielä puhelut tulevat tuntemattomasta numerosta. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan.

    • Anonyymi

      Ikävää tässä loisteen touhussa on se, että ihan nimellä haukkuvat oral-b harjaa ja väittävät tiedpn pohjautuvan tutkimustulokseen, jossa pyöreäpäinen harja tekee tuhoa. Tämähän ei pidä paikkaansa ollenkaan! Asia on nimenomaan toisinpäin. Pyöreäpäisestä harjasta on tehty useita, hyviä maailmanlaajuisia tuloksia, jotka puhuvat pyöreäpäisen harjan tehosta.
      Loiste kauppasi minullekin harjaa, mutta kun kysyin tutkimustuloksen perään loppui puhelu välittömästi. Jännä juttu.
      Olen suun terveydenhuollon ammattilainen.

    • Anonyymi

      Ei pääse eroon helposti. Älkää menkö lankaan

    • Anonyymi

      Väite loisteharjan kotisivuilla 12.01.2024: ”Siksi kehitimme täysin uuden, hellävaraisen, 62 000 kertaa minuutissa värähtelevän Loiste-sähköhammasharjan. Kyseessä on täysin suomalainen tuotemerkki.”
      Hammasharjan voi tilata omalla logolla / nimellä kiinasta. Loisteharjassa ei ole suomalaista tuotekehitystä.
      Alibabasta hammasharja löytyy haulla ”Sonic SN903”

    • Anonyymi

      Älytöntä huijausta!! Myyjä todella asiansa osaava ja vakuuttava, ei kertonut sähköhammasharjan maksavan mitään vaan olevan voitto. Ja kerran piti tulla harjat, myöhemmin käy ilmi että tulee 6 x paketti harjoja jotka kaikki maksavat. Kysyin ihan suoraan puhelussa kustannuksista ja valehtelivat puhelussa. Todella törkeä huijaus.

    • Anonyymi

      Myynti Loisteella epäasiallista. Minulle soitettiin kolmena päivänä peräkkäin tuntemattomasta numerosta ja myös....kun lopulta myyjä oli langan päässä niin sekin puhelu tuntemattomasta numerosta.

    • Anonyymi

      Harjaaminen kutittaa siihen malliin, etten pysty käyttämään. Palauttamaan en pysty (hygieniatuote - avattua pakkausta ei voi palauttaa, mutta muuten en olisi tiennyt etten pysty käyttämään!) ja sitten vielä pakko ostaa 6 harjapakettia!

    • Anonyymi

      Tuntemattomaan numeroon en vastaa. Siinä pelastuu monelta huijaukselta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe