https://www.is.fi/politiikka/art-2000007754522.html
Marinillla on paha tapa päästäää sammakoita suustan. Ensin "eikö teitä hävetä" skandaali ja nyt tämä.
Rivien välistä voi ymmärtää että presidentti ei ollut kovin innoissaan tyttösen sooloilusta.
Huh huh
Marin sooloili Navalnyi kommentissaan
20
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kaataa skandaalin virkamiesten niskaan
- Anonyymi
Kansa Kostaa Vaaleissa
- Anonyymi
Suhteemme tämän takia venäjään ehkä hunoimmassa jamassa kuin koskaan aiemmin.
- Anonyymi
Presidenttimme vaikuttaa tuohtuneelta.
- Anonyymi
Vika oli taas jälleen muissa, ei tietenkään marinissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri. Tyrkyllä pitää olla. Eikö tuon tason vakanssille päässyt ihminen tajua, millaista hallaa tekee paitsi itselleen, myös Suomelle valtiona.
Kas kummaa. Itse tajusin heti tuon Marinin twiitin luettuani että nyt mennään metsään ja lujaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän "luuli" 🤔
- Anonyymi
Marin haluaa näyttää koko EUlle, että Suomi hallitsee jopa Venäjää ja hän antaa ohjeet, kuinka venäläisten pitää toimia!
Miksi Putin puhuu Niinistön kanssa, eikä soitapirauta Pääministeri Marinille?- Anonyymi
Putin ei tiedä pääministerin puhnoa.
- Anonyymi
Valta on vaarallinen asia, varsinkin väärissä tai osaamattomissa käsissä. Pikkuisen pitäisi ajatella, odottaa ja selvittää asioita ennenkuin lähtee naapurin suurvallalle heittämään kommentteja. Pitäisi myös keskustella presidenttimme kanssa sekä neuvotella onko sopivaa ylipäätään laittaa twiittiä (anna mun kaikki kestää..) ja jos laitetaan niin millainen...
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Tuo ylimielinen nuori narsisti arvostaa vain itseään ja on nostanut itse itsensä muiden yläpuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ylimielinen nuori narsisti arvostaa vain itseään ja on nostanut itse itsensä muiden yläpuolelle.
Nähty jo useamman kerran.
- Anonyymi
Taisi olla pikkulikkamainen näpäytys saulille siitä uudenvuodenpuheesta jossa tämä kritisoi tiettyjä tahoja lue hallitusta rivien välistä.
- Anonyymi
Venäjällä ei tyttösen puheita noteerattu
- Anonyymi
Monessa maakuntalehdessä Marin twiitteineen sivuutettiin täysin.
- Anonyymi
Marinin aivopierut nolottaa suomalaisia
- Anonyymi
lo¨
åi0up9yhio - Anonyymi
try
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876