Marin sooloili Navalnyi kommentissaan

Anonyymi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007754522.html

Marinillla on paha tapa päästäää sammakoita suustan. Ensin "eikö teitä hävetä" skandaali ja nyt tämä.

Rivien välistä voi ymmärtää että presidentti ei ollut kovin innoissaan tyttösen sooloilusta.

Huh huh

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaataa skandaalin virkamiesten niskaan

      • Anonyymi

        Kansa Kostaa Vaaleissa


    • Anonyymi

      Suhteemme tämän takia venäjään ehkä hunoimmassa jamassa kuin koskaan aiemmin.

    • Anonyymi

      Presidenttimme vaikuttaa tuohtuneelta.

      • Anonyymi

        Vika oli taas jälleen muissa, ei tietenkään marinissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika oli taas jälleen muissa, ei tietenkään marinissa

        Niinpä juuri. Tyrkyllä pitää olla. Eikö tuon tason vakanssille päässyt ihminen tajua, millaista hallaa tekee paitsi itselleen, myös Suomelle valtiona.

        Kas kummaa. Itse tajusin heti tuon Marinin twiitin luettuani että nyt mennään metsään ja lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika oli taas jälleen muissa, ei tietenkään marinissa

        Hän "luuli" 🤔


    • Anonyymi

      Marin haluaa näyttää koko EUlle, että Suomi hallitsee jopa Venäjää ja hän antaa ohjeet, kuinka venäläisten pitää toimia!
      Miksi Putin puhuu Niinistön kanssa, eikä soitapirauta Pääministeri Marinille?

      • Anonyymi

        Putin ei tiedä pääministerin puhnoa.


    • Anonyymi

      Valta on vaarallinen asia, varsinkin väärissä tai osaamattomissa käsissä. Pikkuisen pitäisi ajatella, odottaa ja selvittää asioita ennenkuin lähtee naapurin suurvallalle heittämään kommentteja. Pitäisi myös keskustella presidenttimme kanssa sekä neuvotella onko sopivaa ylipäätään laittaa twiittiä (anna mun kaikki kestää..) ja jos laitetaan niin millainen...

      • Anonyymi

        No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !


      • Anonyymi

        Tuo ylimielinen nuori narsisti arvostaa vain itseään ja on nostanut itse itsensä muiden yläpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ylimielinen nuori narsisti arvostaa vain itseään ja on nostanut itse itsensä muiden yläpuolelle.

        Nähty jo useamman kerran.


    • Anonyymi

      Taisi olla pikkulikkamainen näpäytys saulille siitä uudenvuodenpuheesta jossa tämä kritisoi tiettyjä tahoja lue hallitusta rivien välistä.

    • Anonyymi

      Venäjällä ei tyttösen puheita noteerattu

      • Anonyymi

        Monessa maakuntalehdessä Marin twiitteineen sivuutettiin täysin.


    • Anonyymi

      Marinin aivopierut nolottaa suomalaisia

    • Anonyymi

      lo¨
      åi0up9yhio

    • Anonyymi

      try

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe