Tutkanpaljastin

Poliisi

säästi minut suurilta sakoilta.Vaikka olenkin poliisi minulla itselläni on käytössä paljastin,viimeistä huutoa.
Neuvon muitakin kanssa-autoilijoita ostamaan hyvän paljastimen.Piiloittakaa se silti hyvin joukossamme on virkaintoista porukkaa(etenkin LP:ssa)
Hyviä kelejä!

15

4086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capo

Miten poliisin tuloilla vois saada suuret sakot?

• MJV

Well!

Olen kuullut tämmöisen kertomuksen:
        Kun polliisi muiden poliisien läsnäollessa kysyi tuloja sakottaakseen, oli 'syyllinen' vastannut:
        Laskekaa te kaikki tulonne yhteen ja kertokaa tulos kahdella!

Käytännössä on kai toteutunut!

T. Matti

• diiseli

Tutkanpaljastinhan on ihan välttämätön apuväline jokaiselle lainkuuliaiselle kansalaiselle.

Se säästää tuhansia ja taas tuhansia kansalaisia tuhansilta ja taas tuhansilta turhilta ylinopeussakoilta, jotka ilman muuta ovat ihan turha ja tarpeeton menoerä jokaiselle.

Ne ovat suoranaisesti uhka terveelle ja hyvin toimivalle kansantaloudelle.

Mielestäni ylinopeussakot pitäisi poistaa laista. Ja tutkanpaljastin pitäisi säätää pakolliseksi varusteeksi jokaiseen autoon.

Tutkanpaljastin jokaiseen autoon ja Suomi pelastuu!

• Porilainen

Ostaisin mielelläni sellasseen. Ku omalla autolla tulee sillo tällö vähä toi kaasupoljin tollee iha va vahingos painettuu ehkä liian alas. Mut sä varmaa voisit kertoo et mistäköhä sellasseen vois hankkii. Oon ehkä vähän tällee tyhmä mut ku en todellakaan tiädä. Jos tiätäisin ni ois jo sellane autos kiinni...

• tutkain

eti sieltä

• Pakana(M)

jos olet poliisi, niin olet se poliisi, joka osaa lukea. Kirjoittaa et näköjään osaa.

• Keijo

Sä mikään poliisi ole. Sitäpaitsi, oletko koskaan miettiny, mihin sulla on aina niin jumalaton kiire. Suunnittele allakkas niin, ettei tarvi vaarantaa muitten henkeä ja terveyttä yleisillä teillä sillä mulkunjatkeellas. Mene saatana radalle kaahaamaan, jos lompsas kestää, molopää.

• Ari

Ei mikään poliisi. Kuinka muuten piiloitat sen tutkanpaljastimen niin että se vielä toimii? Jos se on huonossa paikassa niin se hälyttää vasta sitten kun poliisi on jo mitannut nopeutesi.

• Aaltopahvi
        Ari kirjoitti:

Ei mikään poliisi. Kuinka muuten piiloitat sen tutkanpaljastimen niin että se vielä toimii? Jos se on huonossa paikassa niin se hälyttää vasta sitten kun poliisi on jo mitannut nopeutesi.

Aivan oikein kun paljastin ei paljon laaser sädettä penkin alta paljastele. Ja itseltä on kokemusta sen verran välillä Helsinki-Lahti moottoritieltä et ei se halvaksi tule sekään et on paljastin. Niin vaan poliisit pysäytti ja sano et annas paljastin tänne, eikä todellakaan nähneet sitä koska tulivat takaa päin, ja kun kysyin et mistäs niin luulette et mulla olisi paljastin niin kehuvat omia vehkeitään ja vei paljastimen ja raapas 800mk sakot kaupan päälle!

• Tiätämätön...
        Aaltopahvi kirjoitti:

Aivan oikein kun paljastin ei paljon laaser sädettä penkin alta paljastele. Ja itseltä on kokemusta sen verran välillä Helsinki-Lahti moottoritieltä et ei se halvaksi tule sekään et on paljastin. Niin vaan poliisit pysäytti ja sano et annas paljastin tänne, eikä todellakaan nähneet sitä koska tulivat takaa päin, ja kun kysyin et mistäs niin luulette et mulla olisi paljastin niin kehuvat omia vehkeitään ja vei paljastimen ja raapas 800mk sakot kaupan päälle!

niitten vehkeet sitten jos sulla on paljastin? Ymmärsin su jutust et ne oli laitteillaan siis huamannu su paljastimen?!?

• Aaltopahvi
        Tiätämätön... kirjoitti:

niitten vehkeet sitten jos sulla on paljastin? Ymmärsin su jutust et ne oli laitteillaan siis huamannu su paljastimen?!?

Mulle ne sanoivat että etelä-suomessa niillä on yksi auto jossa on laitteet sen paljastimen paljastamiseksi(siviili auto)

• ?
        Aaltopahvi kirjoitti:

Mulle ne sanoivat että etelä-suomessa niillä on yksi auto jossa on laitteet sen paljastimen paljastamiseksi(siviili auto)

Mikä auto se sitten oli? vectra? 406? mondeo?

• Aaltopahvi
        ? kirjoitti:

Mikä auto se sitten oli? vectra? 406? mondeo?

Jos oikein muistan tais olla tumman sininen Primera

• hiljaa hyvä tulee
        Aaltopahvi kirjoitti:

Paljastimen jos laittaa, niin ei tule tyytyä keskinkertaisuuksiin. Pitää olla päivitettävissä ja sisältää paljalstimen paljastimen paljastustoiminto. Semmosia voi harkita, joiden valmistajat lupaavat maksaa saadut ylinopeussakot (pätee vain jenkeissä, mutta kertoo jotain laadusta).

• .-.
        hiljaa hyvä tulee kirjoitti:

Paljastimen jos laittaa, niin ei tule tyytyä keskinkertaisuuksiin. Pitää olla päivitettävissä ja sisältää paljalstimen paljastimen paljastustoiminto. Semmosia voi harkita, joiden valmistajat lupaavat maksaa saadut ylinopeussakot (pätee vain jenkeissä, mutta kertoo jotain laadusta).

Ohan täs sellanenki pointti tähän asiaa että ku "tutkanpaljastinlaitteiden maahantuonti, hallussapito ja käyttö on lainvastaista"

Ja jos joku kuski ei tiedä mistä kirjasta toi on, sille ei olis pitäny antaa korttia

Ja mistä v*tusta sä oot repiny ton paljastimenpaljastimenpaljastin- jutun? Ja ne varmaa maksaa sunki ylinopeussakot ku sellasen ihmevehkeen ostat..

Ootko myöskää aatellu mitä tullimiehet sanoo ku oot amerikan tuliaisiks tuomas tutkanpaljastinta? ne varmasti antaa sun tuua sen maahan, ja se kyl jää tarkastuksessa haavii aivan varmasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6322
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1754
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1538
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      33
      894
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe