...persuja äänestävien määärä kasvaa.
Ehkä olisi kumminkin ollut syytä pitää se Kulmuni.
Vaikka Saarikko onkin kooltaan kuin kolme Kulmunia, ja etenkin suu on iso, niin ainoa mitä Saarikko on saanut aikaiseksi kepussa on surkuhupainen komiikka.
Kepun paniikista tulee mieleen kuin olisi laitettu rotta teräslaatikkoon jota sitten liedellä pikkuhiljaa kuumennetaan.
Aina kun Saariko avaa suunsa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin todella ärsyttävä tamma
- Anonyymi
Kulmuni oli todella miellyttävä persoona
- Anonyymi
Kepun paniikki kasvaa kevätvaaleissa.
- Anonyymi
Jostain luin Kiemungin olevan lääkäri, siksi äänet uusille persuille eikä kepuille.
- Anonyymi
Varmaan Sanna jo suunnittelee jotain vastaiskua, demareillehan ne äänestäjät piti tulla. Prkle!
- Anonyymi
Onneksi on aivan eri asia sanoa puhelinhaastattelijalle että äänestän persuja kuin käydä oikeasti äänestämässä.
- Anonyymi
Joo minä sanon niille äänestäväni demareita vaikka äänestänkin persuja.
- Anonyymi
Todellakin huono aloitus. Vaikka kannatan perussuomalaisia, niin kyse on politiikasta. En hyväksy ihmisten halveksimista saatikka ulkonäön arvostelua. Asioista voi olla eri mieltä. Voi kritisoida, mutta kritiikin syyt on hyvä aukaista ja esittää selkeä oma perusteltu kanta asioihin. Mikäli osaamista löytyy, kannattaa yrittää itse mukaan politiikkaan, jolloin omia kantojaan saa paremmin esille.
- Anonyymi
Huoltovarmuuskumi varmasti muistuttaa , että aloitus kuuluu Yhteiskunta > Maailman menoa > Puolueet > Suomen Keskusta
https://www.suomi24.fi/profiili/huoltovarmuuskumi- Anonyymi
Äänestäisin muita puolueita kuin persuja, mutta mun älykkyys ei riitä siihen. Persuissa on muutkin öyhöt.
- Anonyymi
Ehkä Saarikko haluaa hauskuuttaa kansan äänestämään kepua. Nousihan Kummelitkin maineeseen absurdilla huumorillaan
Minuakin kepun toiminta naurattaisi jos se ei itkettäisi vielä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792