Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Farscape pian finito.

Kyylä

Tämän viikon sunnuntaina tulee sitten vihonviimeinen jakso. Lirahtaakohan itkunlitkut loppuratkaisua katsoessa...

Seuraavalla viikolla näemmä alkavatkin sitten uusia 4. tuotantokautta (eli tätä juuri päättyvää). Kysyn vaan että miksei aloitettu yksintein koko sarja alusta?

Entäpä sitten Peacekeeper Wars???

11

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanne

      Älä muuta sano. Subtv:lle olen lähettänyt kyselyä tästä minisarjasta, mutta mitään ei ole tullut infoa. Toivottavasti he hommaavat sen.

      Harmittaa kans kun alkavat uusia 4. tuotantokautta. Olisi ollut kiva nähdä uusiksi alkujaksoja.

    • kyllä

      Crichton ja Aeryn hajoavat viimeisessä jaksossa palasiksi veneessä.

    • Drusilla

      Valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kyllä minä itkin lopussa. Lopppu oli kaunis mutta miksi heidän piti kuolla? Miksi pitää pilata kaunis loppu? Kyllä tätä sarjaa tullaan kaipaamaan

      • crichton

        Loppu oli juuri farscapeen sopiva. Kyllähän se oli pohjustusta tulevalla peacekeeper-warssille. Kyllä ne John ja Aeryn siellä elossa ovat.

        On kyllä muuten kevyesti paras sarja. B5:nen putosi jo kauan sitten toiseksi :)

        p.s. ja kyllä vähän oli tippa linssissä


      • tsn81_

        Oikea loppu on vielä kauniimpi, ja onnellisempi, eli siis Peacekeeper Warsin loppu..


      • Susanne
        tsn81_ kirjoitti:

        Oikea loppu on vielä kauniimpi, ja onnellisempi, eli siis Peacekeeper Warsin loppu..

        Tässä sit toivotaan että subukka ostaa sen minisarjan.

        Kyllä kirpaisi viimeinen jakso. :(


      • pip®

        Pilata loppu?


        Kannattaa muistaa, että neljättä kautta kuvatessa tekijät olettivat, että sarja jatkuu vielä yhden kauden. Eli kyseessä oli tyypillinen Farscape "season finale", kauden päätösjakso, jolla katsojat jätetään odottamaan uutta kautta.

        Kun tekijät olivat kuvaamassa viimeisiä "täyte" kohtauksia neljänteen kauteen, ilmoittikin scifi channel yllättäen, että jo tilattua viidettä kautta ei tilatakaan vaan perutaa. Myöhäisen ajankohdan takia, ei kauden päätöstä saatu enää muutettua.


    • mitämitä

      mitämitä mutta siinähän luki lopussa To Be Continued.

      Ei saakeli. Ainoa hyvä scifi mitä on tullut miljoonaan vuoteen.

      Mutta eikö siitä ole tehty joku leffa, jossa Crichton ja Aeryn sitten päättävät sarja. Jostain olin lukevinani netissä että leffa olisi olemassa. Onko se sitten se sarja, pilkottuna???

      • Kyylä

        Kuten joku tuolla sanoi, olivat siinä luulossa että saavat tehdä vielä 5. kauden, kun sitä 4. kauden viimeistä jaksoa purkittivat. Eivät saaneet.

        Mutta on kuitenkin olemassa muutaman jakson minisarja Peacekeeper Wars, jossa ilmeisesti homma jatkuu ja tulee kivempi päätös.

        Olen ollut kahden vaiheilla lukisinko jostain episode guidista mitä siinä sarjassa tapahtuu, mutta jos nyt kuitenkin odotan tulisiko se kenties tv:stä...

        Rahakkaammat voivat hankkia dvd:nä.


      • kingis_1
        Kyylä kirjoitti:

        Kuten joku tuolla sanoi, olivat siinä luulossa että saavat tehdä vielä 5. kauden, kun sitä 4. kauden viimeistä jaksoa purkittivat. Eivät saaneet.

        Mutta on kuitenkin olemassa muutaman jakson minisarja Peacekeeper Wars, jossa ilmeisesti homma jatkuu ja tulee kivempi päätös.

        Olen ollut kahden vaiheilla lukisinko jostain episode guidista mitä siinä sarjassa tapahtuu, mutta jos nyt kuitenkin odotan tulisiko se kenties tv:stä...

        Rahakkaammat voivat hankkia dvd:nä.

        Hieman epäilen että subtv esittäis Peacekeeper wars -minisarjan. Voihan se joskus tullakin. Itse olen sen nähnyt ja tarina jatkuu mihin se jäikin. Siinä joku tulee kuolemaan ja John joutuu pelastamaan kaikki.


      • Ziia
        kingis_1 kirjoitti:

        Hieman epäilen että subtv esittäis Peacekeeper wars -minisarjan. Voihan se joskus tullakin. Itse olen sen nähnyt ja tarina jatkuu mihin se jäikin. Siinä joku tulee kuolemaan ja John joutuu pelastamaan kaikki.

        Toivon hartaasti että peacekeeper wars sarja näytettäisiin subilla!! farscape on ehdottomasti paras scifi sarja!! Ja hyvä että muutkin ovat sitä mieltä, luulin että mietä "faneja" on tosi harvassa, mutta löytyyhän niitä :)

        Ja kyllä se loppu oli niiiin surullinen.. kyllä multa pari kyyneltä tipahti..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe