..ostin lehtikultaa 100 arkkia wishinkautta.. reilu 4euroo..postikulut 3e ja jotain,,tai jotain....24 karaattia..odotan pakettia kiinasta..alan vässää ikoneja ja kultaisia sipuleja..nyt juon kossuu ja annan koskenkorvan virrata..oliko se ny kurikka? oon joskus käyny mutta mutta oliko se kurikka? ooooliiko se kurikka?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kurikka tulee sanoista kuu ja rikka. Se on kuun kökkäre. Valkonen kuten taivaalta näkyy ja rikan verran eli melko vähän.
- Anonyymi
Rikan erotamme roskasta käyttämällä prikka nimitystä. Tokmannelta niitä saa erilaisia, eri hintaisina, kilotavarana.
Lisäksi huomautamme, että vallitseva lauhan sään alue virtaa mukamas pohjoiseen. Filunkipeliä se on Lallinmöylyn mutkassa se kieppaa kaakkoon ja katoo venäjän aroille, ei pelkuruuden merkiksi.
Arvotonta kissankultaa sinä saat
Sen tiedän nyt mä vain
Kiinalaista kissankultaa kiiltävää
Ne muistot kirveltää
Löydät kyllä kissankultaa mistä vaan
Mut harvoin Wishin kautta
Ihan pelkkää kissankultaa on se vain
Se vihdoin tunnusta
Se on Ilmajoki ja sieltä se viedään autoilla Nurmijärvelle - ennen vietiin junalla! Kurikassa on se maanmainio kusikivi! Ja Pentti Kurikan nimipäivät.- Anonyymi
Myöskin. Kurikassa on Mietaan Jussi. Mietaa on rakentanut tontilleen mämmikylmiön kun se syö niin paljon mämmiä. En tiedä sen merkkiä, mutta kylmiörekka sitä Jussille toimittaa.
Tunnen 106 vuotiaan kurikkalaasen naisen. Vaikka se on asunu eteläsä yli 80 vuotta, murteestaan sen kyllä tuntoo. Siitäkin, että se kiroo kuin turkkilaanen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin. Kurikassa on Mietaan Jussi. Mietaa on rakentanut tontilleen mämmikylmiön kun se syö niin paljon mämmiä. En tiedä sen merkkiä, mutta kylmiörekka sitä Jussille toimittaa.
Tunnen 106 vuotiaan kurikkalaasen naisen. Vaikka se on asunu eteläsä yli 80 vuotta, murteestaan sen kyllä tuntoo. Siitäkin, että se kiroo kuin turkkilaanen.mämmiä vaan syödään, on se hyvää...
No pohjanmaan valtakunnat. Aakeeta ja laakeeta. Talvella tuulee..toivottavasti ei tule hullun eiku tuulimyllyjä, Riipii korvaa ja sairastuttaa.
Ilimajokkee siis.? ois pitäny muistaa mut ku kaikesta on aikaa. Josain valokuvassa poseeraan tykin kanssa. Oliko se ilimajokkee? iiiilimajokkee?Anonyymi kirjoitti:
Tunnen 106 vuotiaan kurikkalaasen naisen. Vaikka se on asunu eteläsä yli 80 vuotta, murteestaan sen kyllä tuntoo. Siitäkin, että se kiroo kuin turkkilaanen.Jos oikein muistan? niin hirvee pönttö..se mietaan mämmikylmiö meinaan siis.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Jos oikein muistan? niin hirvee pönttö..se mietaan mämmikylmiö meinaan siis.
Kuitenkin hassuinta, että Jussan mämmivarastoon oli aiottu tehä mämmipuhallus, eli pölliä trukkilavallinen Sarioisten mämmiä.
Aikomukseksi se jäikin. Tekijät tallentuivat turvakameroihin. Tekijät tervattiin ja höyhenissä pyöriteltiin. Kaikki saivat puoli päivää herjata poloisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta783174Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731188Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33815Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s268683Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä153644Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20610Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31588Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17545Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30528