Danny sanoi puoli seitsemän ohjelmassa perjantaina, kun toimittaja mainisti että kauniita naisia on riittänyt.
Hyvä Danny, kunnon heteron puhetta. Oli muuten ikäisekseen erittäin seksikäs Danny mustassa asussaan.
Danny: "onneksi en ole miehiin päin"
35
3157
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäpä voisi olla tärkeämpää tietoa.
- Anonyymi
60-luvulla homous oli rikos, niin sairasta se on ja luonnotonta
- Anonyymi
Niin totta
- Anonyymi
Joo luonnotonta ja sairasta se oli kun pitivät sitä rikollisena 60-luvulla. Onneksi nykyään on toisin.
- Anonyymi
Miehet on miehiä ja toiset on pepunreikiä.
- Anonyymi
Mikä on vielä sairaampaa kuin homous?
- se että homoutta yritetään normalisoida - Anonyymi
Danny on Äijä.
- Anonyymi
Dannykin tietää, ettei se valinta ole itsestä kiinni. On kiitollinen siitä, että on syntynyt heteroksi. Mutta minkäs ihminen sille mahtaa, jos geenit ovat toisenlaiset, niillä mennee jokainen minkälaiset sattui saamaan. Voi olla tyytyväinen tai sitten ei.
- Anonyymi
Vihjaatko että homous olisi joku geeni virhe?
- Anonyymi
Seksuaalisella suuntauksella ei ole mitään määrrettä.
Erika Vikman on 27 vuotias.
Nykyinen naisystävä on 19v
Mikäli danny vaihtaa vielä nuorempaan on seuraava uhri
11v...?
Haluaisin oikeasti että KRP skannaisi sen tietokoneen
samoin kuin Sillanpäälle tehtiin????!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä homus on geenivirhe
ihmisten kuten kusiaisten elämän peruskivi
on lisääntyminen.
Homot eivät voi lisääntyä.
On tehty tutkielma lesboista.
Heistä 80% on tullut lapsena
hyväksikäytetyiksi?
Itse olen kohdannut Äitejä joitten lapset
Ovat siittäjän toimesta tulleet hylätyiksi?
Koska he eivät ole koskaan saaneet kokea
isänrakkautta he haluavat kokea sen itselleen.
Siksi he menevät miehen syliin.
Tämä kaikki on vain evoluutio teoriaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä homus on geenivirhe
ihmisten kuten kusiaisten elämän peruskivi
on lisääntyminen.
Homot eivät voi lisääntyä.
On tehty tutkielma lesboista.
Heistä 80% on tullut lapsena
hyväksikäytetyiksi?
Itse olen kohdannut Äitejä joitten lapset
Ovat siittäjän toimesta tulleet hylätyiksi?
Koska he eivät ole koskaan saaneet kokea
isänrakkautta he haluavat kokea sen itselleen.
Siksi he menevät miehen syliin.
Tämä kaikki on vain evoluutio teoriaa.Heterous täytyy olla geenivirhe kun lisääntyvät liikaa ja tuhoavat maapallon. Vähintään puolet ihmisistä pitäisi olla homoja että maapallo pelastuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivovamma luulisin.
- Anonyymi
Niimpä... suvaistee mutta ei itse "ole miehiin päin" seksuaalisesti!
Puoli 7:n juontaja toimittaja Olli-Pekka Kursi ( joka yleensä RS -radion puolella toimittaa ja raportoi) hämmentyi jopa hiljeni ilman piinaavia jatkokysymysksiä.
Sillä Dannyn vastaus oli kuin isku poskelle hänelle, koska O-P Kursi on ja elää miessuhteessa itse!!!
(Kuten monet tv- ja radiotoimittajat tosin tavallisemmin ilman vakisuhdetta mutta kuitenkin miehiin päin ehkä naisiinkin jos on nainen?). - Anonyymi
Danny on stud ja nuoria naisia riittää.
- Anonyymi
Tuohan on luonnollista, vanhukset alkaa elää uudestaan lapsuuttaan. Kohta sillä on joku 12-15v pussailukaveri. Seuraavana ehkä lääkärileikit poikien kanssa. Vitsit sikseen, Danny on hieno mies, vaikka vanahanaikaisena pitää todistellakin heterouttaan.
- Anonyymi
En kykene nimetä yhtäkään biisiä jota tunnistaisin Dannyn biiseiksi. Ilmeisesti esitti ihan käännösiskelmiä.
Aikakaudellaan oli muitakin, kuten Johnny Liebkind, Lasse Liemola ym.
Miksi juuri Danny on nostettu erityisesti esille.
Johnny Liebkind oli luultavasti paljon parempi laulaja.- Anonyymi
Dannylla ei ole mitään omia biisejä, esitti yleensä suosittuja listahittejä suomeksi! Sen oma faija hylännyt sen lapsena, siksi iskee omia lapsiaan nuorempia mimmejä! Kampaus ihan karsee trumppi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dannylla ei ole mitään omia biisejä, esitti yleensä suosittuja listahittejä suomeksi! Sen oma faija hylännyt sen lapsena, siksi iskee omia lapsiaan nuorempia mimmejä! Kampaus ihan karsee trumppi!
Paljonkin suomalaisten säveltäjien ja sanoittajien tekemiä, en tiedä onko itse tehnyt yhtään. Yleisöhän sen päättää kuka on hyvä ja Danny auttanut monia muita hyviä pinnalle. En tiennyt että Pave Maijanenkin tuottanut esim Dingoa.
- Anonyymi
Homous oli rikos 1960-luvulla _Suomessa_ eikä edes koko Euroopassa. Ranskan Vallankumous totesi, että homouden kielto ei perustu mihinkään todelliseen. Homous ei haittaa ketään.. Samaan lopputulokseen tuli Ruotsi jo Vuoden 1734 laissa. Homouden kielto tuli tänne alkuaan 1800-luvun Britanniasta, joka yritti poistaa homot koko imperiumista, siinä tietenkään onnistumatta.
- Anonyymi
No se tästä vielä puuttuisi, että olisit.
- Anonyymi
Minä olen kyllä kuullut jostain "karvapallista",jolla olis dannyn kanssa jotain vispilänkauppaa
- Anonyymi
Danny on ori. Saa nuorta naista hautaan saakka. Harva meistä kymmeniä vuosia nuoremmista pystyy samaan.
- Anonyymi
Ai jaa.. Motoristipiireissä nuoret fjöösat ovat ihan tavallista kauraa...
- Anonyymi
Eräs kemiläinen mies oli sairaalassa leikkauksessa ollessaankin ryhtynyt romanssin apuhoitajan kanssa.
- Anonyymi
Kuulin, että bändin ex rumpali olisi ollut bändin morsian ja Danny aina ekana jonossa.
- Anonyymi
Olikos rumpali nainen? Vai kysymys homojen "sylttytehtaan" heitto?
- Anonyymi
Ilmoitettu poliisille. Syrjintäsyyte on tulossa.
- Anonyymi
Siis mistä? Jos et ymmärrä mitä sylttytehdas tarkoittaa, niin se liittyy agiteeraamiseen ja ei suinkaan tarkoita yhtään mitään loukkaavaa arvon homojakaan kohtaan;)
Mulle on se ja sama mitä edustatte, kunhan päälle ei käydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä? Jos et ymmärrä mitä sylttytehdas tarkoittaa, niin se liittyy agiteeraamiseen ja ei suinkaan tarkoita yhtään mitään loukkaavaa arvon homojakaan kohtaan;)
Mulle on se ja sama mitä edustatte, kunhan päälle ei käydä.Syrjivä kommentti homoista. Pari vuotta kakkua saisivat antaa.
- Anonyymi
rahalla saa ja muut saa kädellä, yksinkertaista..
- Anonyymi
Danny on sairas. Siitä ei pääse mihinkään
- Anonyymi
Mutta nuorille ämmille on ihan normaalia yrittää hyötyä vanhemmista miehistä. Mikäs se naisten vanhin ammatti olikaan. Ahneimmat syyttää sitten vielä raiskauksista ilman mitään todisteita.
- Anonyymi
Minulla on toisenlaista tietoa.
- Anonyymi
Hevosmiesten tietotoimisto tietää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835