Mikähän siinä on, että kaikilla uskontokunnilla, evankelis-luterilaisilla, ortodoksisilla, roomalaiskatolisilla, lestadiolaisilla, helluntailaisille ym. yhteisöillä on aina loppumaton rahantarve. Vanhusten ja yksinäisten ihmisten luona käydään, ja teetetään testamentti, jossa edunsaajana on uskonnollinen yhteisö.
Korona-pandemian aikana nämä yhteisöt ovat "kunnostautuneet", kun pyytävät vapautusta vuokranmaksusta pandemian aiheuttamien tulonmenetysten takia. Onkohan ne tulonmenetykset tulleet siitä, kun ei ole kolehteihin kolikot kilahtaneet sen takia, kun yli 10 hengen tilaisuudet on kielletty?
Uskonnolliset yhteisöt vievät ihmisten rahat ja omaisuuden
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Herkkäuskoinen on luonnostaan otollinen huijauksen uhri, ja uskonto huijausta sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481