Pohjanmaalla siis tapahtunut. Perheväkivalta on karmeaa ja sitä on paljon. Naisia tapetaan ja hakataan ja alistetaan. Pomotetaan ja leikitään pomoa kotonakin.
On se vaan niin karmeeta. Kyllä on. Niin monessa kodissa ambulanssi käynyt ja nainen poliisille juttelemassa lääkärin kehoituksesta, mitä mies teki.
Poliisi tutkii Oulun perhesurmaa,
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ollu justiinsa nainen joka ne lapset tappo, mies ei ollu lähelläkään. Mies vaan ilmoitti etttä on uusi nainen ja oottaa eron. Äiti otti tästä itteensä ja tappo lapset ja samalla lähti omakin henki.
- Anonyymi
Aviovaimo otti kerran eron miehestään ihan vaan siksi, kun mies alisti, pahoinpiteli henkisesti alistaen ja käytti myöskin ruumiillista väkivaltaa. Mies sanoi kaiken lopuksi aviovaimolleen, joka otti eron, että hän olisi voinut ajaa sinut itsemurhantekoon.
Kyseinen mies pomotti kotona ja määräsi. Aviovaimo sai kuulla usein sanan pöljä.
On se vaan oikeesti niin ettei minkäänlainen alistaminen kuulu parisuhteeseen. Vaikka Pohjanmaalla onkin se puukkojunkkarikulttuuri, niin ei se edellytä alistamista ja toisen nujertamista ja halveeraamista.
Pohjalaisilla on paljon opittavaa, mutta se kulttuuri ja juuret ovat vaan niin syvällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858