Ällös siis vie eskimo-talvikamppeitasi liian aikaisin kesävarastoon.
- 26 astetta on luvattu.
Siperiasta on vyörymässä vahva pakkasrintama jo viikon päästä.
2
77
Vastaukset
Pian sieltä idän uunnalta taitaa tulla muutakin, kuin kylmää ilmaa. Alkaa paikallinen valtakoneisto natista liitoksistaan. Maa ajautuu kaaokseen ja pietarilaiset ja muutkin suuntaavat länteen, Suomen kautta. Rupla menettää arvonsa ja sotilasvallankaappaus uhkaa. Eläkkeitä ja palkkoja ei enää pystytä maksamaan. Putinille ei ole olemassa seuraajaa, joka pitäisi maan kasassa.
Ei noi pakkaset toteudu täällä varsinaisessa Suomessa. Taidatkin asua susirajan paikkeilla. Mikä on susiraja? Susiahan on ollut täällä etelässäkin jo iät, ajat. Isoimmissa sittareissa on sellainen paistopistekin niille, joissa voi itse kerätä lautaselleen sopivan annoksen.
Taitaa tuo hallituksen ulkonaliikkumiskielto alkaa jo ensi viikolla, joten talvivaatteet pysyy naftaliinissa ja kesävaatteet on henkarissa roikkumassa ja sandaalit maassa.
Niin se menee, ymmärrän, mut herrat ymmärrä mua ei.
Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin.- Anonyymi
Perruutus! Se -26 pakkasraatii oli viikko sitten tapahtuma.
Se kiinnostais tietää mitä mieltä Huuhaa tietotoimisto on Donalt Trampin pääsyä US-valtakunnanoikeudessa syytteestä kuin koira riukuveräjästä?
Ettäkö yhtä heleppua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533- 24531
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502