Ällös siis vie eskimo-talvikamppeitasi liian aikaisin kesävarastoon.
- 26 astetta on luvattu.
Siperiasta on vyörymässä vahva pakkasrintama jo viikon päästä.
2
79
Vastaukset 2
Pian sieltä idän uunnalta taitaa tulla muutakin, kuin kylmää ilmaa. Alkaa paikallinen valtakoneisto natista liitoksistaan. Maa ajautuu kaaokseen ja pietarilaiset ja muutkin suuntaavat länteen, Suomen kautta. Rupla menettää arvonsa ja sotilasvallankaappaus uhkaa. Eläkkeitä ja palkkoja ei enää pystytä maksamaan. Putinille ei ole olemassa seuraajaa, joka pitäisi maan kasassa.
Ei noi pakkaset toteudu täällä varsinaisessa Suomessa. Taidatkin asua susirajan paikkeilla. Mikä on susiraja? Susiahan on ollut täällä etelässäkin jo iät, ajat. Isoimmissa sittareissa on sellainen paistopistekin niille, joissa voi itse kerätä lautaselleen sopivan annoksen.
Taitaa tuo hallituksen ulkonaliikkumiskielto alkaa jo ensi viikolla, joten talvivaatteet pysyy naftaliinissa ja kesävaatteet on henkarissa roikkumassa ja sandaalit maassa.
Niin se menee, ymmärrän, mut herrat ymmärrä mua ei.
Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin.- Anonyymi
Perruutus! Se -26 pakkasraatii oli viikko sitten tapahtuma.
Se kiinnostais tietää mitä mieltä Huuhaa tietotoimisto on Donalt Trampin pääsyä US-valtakunnanoikeudessa syytteestä kuin koira riukuveräjästä?
Ettäkö yhtä heleppua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398