Ällös siis vie eskimo-talvikamppeitasi liian aikaisin kesävarastoon.
- 26 astetta on luvattu.
Siperiasta on vyörymässä vahva pakkasrintama jo viikon päästä.
2
<50
Vastaukset
Pian sieltä idän uunnalta taitaa tulla muutakin, kuin kylmää ilmaa. Alkaa paikallinen valtakoneisto natista liitoksistaan. Maa ajautuu kaaokseen ja pietarilaiset ja muutkin suuntaavat länteen, Suomen kautta. Rupla menettää arvonsa ja sotilasvallankaappaus uhkaa. Eläkkeitä ja palkkoja ei enää pystytä maksamaan. Putinille ei ole olemassa seuraajaa, joka pitäisi maan kasassa.
Ei noi pakkaset toteudu täällä varsinaisessa Suomessa. Taidatkin asua susirajan paikkeilla. Mikä on susiraja? Susiahan on ollut täällä etelässäkin jo iät, ajat. Isoimmissa sittareissa on sellainen paistopistekin niille, joissa voi itse kerätä lautaselleen sopivan annoksen.
Taitaa tuo hallituksen ulkonaliikkumiskielto alkaa jo ensi viikolla, joten talvivaatteet pysyy naftaliinissa ja kesävaatteet on henkarissa roikkumassa ja sandaalit maassa.
Niin se menee, ymmärrän, mut herrat ymmärrä mua ei.
Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin.- Anonyymi
Perruutus! Se -26 pakkasraatii oli viikko sitten tapahtuma.
Se kiinnostais tietää mitä mieltä Huuhaa tietotoimisto on Donalt Trampin pääsyä US-valtakunnanoikeudessa syytteestä kuin koira riukuveräjästä?
Ettäkö yhtä heleppua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423275
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562293- 482125
- 471818
- 361770
- 301596