Aiotteko olla sinkkuja vielä pitkään?

Anonyymi

Niin aiottekos olla sinkkuja vielä kauankin?

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siinä saattaa käydä, jos "tiedonjakaminen" jatkuu kuten tähänkin mennessä. Sitten on vaan kerrottava ettei suhteilu ole ajankohtaista kenenkään kanssa. Ei ole mitään järkeä alkaa keneenkään tutustumista kun siihen ei ole jaksamista. Se loppusi ennen kuin kunnolla alkaisikaan.

    • Anonyymi

      Suurella todennäköisyydellä

    • Anonyymi

      En tee mitään viisivuotissuunnitelmia. Saa nyt nähdä.

      • Anonyymi

        Niin mutta et todellakaan ole mikään sinkku ikinä. Mä en ikinä hyväksy sitä että olet jonku muun kanssa että vaikka olisi useamman vuoden toi tilanne nii et saa olla kuin mun kanssa suhteessa. Ja unohda toi sinkku sana kun se ärsyttää eniten että joka toinen päivä haluat jättää mut ja joka toinen päivä kuitenkin haluat olla mustasukkainen minusta nii se ollaa jo sovittu että me emme eroa minkään asian takia eikä kenenkään muun takia niin miksi sinä annat muiden olla niin hyviä että pääsee rikkoo meidän välejä. Tämän takia en halua että juttelet kenellekään meistä tai muitakaan asioita jottei kukaan ajattele muka meidän parasta ehdottamalla erominen tai muutenkaan puuttuu millään tavalla meidän asioihin kun ei ne ymmärrä kuitenkaan meidän tunteita eikä ajatuksia tai muitakaan asioita ne vaan näkee sen pintapuolisesti tilanteen ja tällä tarkoitan ihan kaikkia niin paremmin pärjää kun ei kukaan puutu ja kuitenkin kyseessä on meidän kummankin suhde nii ei oo mitään reilua juoruu mun asioista. Ne eivät kuulu muille mun tunteet tai muutkaan asiat. Ja meidän riidat kuitenkin johtuu tunteista nii ei ne kuulu muille. Vaikka nyt kuinka paljon olet suuttunut nii me kuitenkin saadaan aina sovittua meidän välit ja sitten kun saadaan edes se pieni hetki kerran kuussa olla kahdestaan nii kyllähän me sovitaan oikein pitkän kaavan mukaan ja tehdään todella paljon sitä. Rakastan sinua helvetin haltia olet mutta en voi sille mitään että olet mun sydämen vienyt ja mä tiedän ettet ikinä edes palauta mun sydäntä takas paikoilleen nii että saisin jonku muun mun sydämeen niin kun sulla kuitenkin on mun sydän nii älä riko sitä. Rakastan sinua. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta et todellakaan ole mikään sinkku ikinä. Mä en ikinä hyväksy sitä että olet jonku muun kanssa että vaikka olisi useamman vuoden toi tilanne nii et saa olla kuin mun kanssa suhteessa. Ja unohda toi sinkku sana kun se ärsyttää eniten että joka toinen päivä haluat jättää mut ja joka toinen päivä kuitenkin haluat olla mustasukkainen minusta nii se ollaa jo sovittu että me emme eroa minkään asian takia eikä kenenkään muun takia niin miksi sinä annat muiden olla niin hyviä että pääsee rikkoo meidän välejä. Tämän takia en halua että juttelet kenellekään meistä tai muitakaan asioita jottei kukaan ajattele muka meidän parasta ehdottamalla erominen tai muutenkaan puuttuu millään tavalla meidän asioihin kun ei ne ymmärrä kuitenkaan meidän tunteita eikä ajatuksia tai muitakaan asioita ne vaan näkee sen pintapuolisesti tilanteen ja tällä tarkoitan ihan kaikkia niin paremmin pärjää kun ei kukaan puutu ja kuitenkin kyseessä on meidän kummankin suhde nii ei oo mitään reilua juoruu mun asioista. Ne eivät kuulu muille mun tunteet tai muutkaan asiat. Ja meidän riidat kuitenkin johtuu tunteista nii ei ne kuulu muille. Vaikka nyt kuinka paljon olet suuttunut nii me kuitenkin saadaan aina sovittua meidän välit ja sitten kun saadaan edes se pieni hetki kerran kuussa olla kahdestaan nii kyllähän me sovitaan oikein pitkän kaavan mukaan ja tehdään todella paljon sitä. Rakastan sinua helvetin haltia olet mutta en voi sille mitään että olet mun sydämen vienyt ja mä tiedän ettet ikinä edes palauta mun sydäntä takas paikoilleen nii että saisin jonku muun mun sydämeen niin kun sulla kuitenkin on mun sydän nii älä riko sitä. Rakastan sinua. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        No kuule kyllä todellakin olen sinkku. En tiedä kuka sä olet, eikä ole muitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule kyllä todellakin olen sinkku. En tiedä kuka sä olet, eikä ole muitakaan.

        Rakas et ole sinkku kun olet kuitenkin mun kanssa suhteen aloittanut niin mistä tollasta luulit että saat tehdä kuten haluat muka sillä verukkeella että olet sinkku. Voin kyllä luvata ettet ole ikinä sinkku. Ikuisesti minun rakas olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas et ole sinkku kun olet kuitenkin mun kanssa suhteen aloittanut niin mistä tollasta luulit että saat tehdä kuten haluat muka sillä verukkeella että olet sinkku. Voin kyllä luvata ettet ole ikinä sinkku. Ikuisesti minun rakas olet

        Kyllä minä olen, enkä ole sinun rakkaasi. Puhut nyt ihan väärälle ihmiselle. Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta et todellakaan ole mikään sinkku ikinä. Mä en ikinä hyväksy sitä että olet jonku muun kanssa että vaikka olisi useamman vuoden toi tilanne nii et saa olla kuin mun kanssa suhteessa. Ja unohda toi sinkku sana kun se ärsyttää eniten että joka toinen päivä haluat jättää mut ja joka toinen päivä kuitenkin haluat olla mustasukkainen minusta nii se ollaa jo sovittu että me emme eroa minkään asian takia eikä kenenkään muun takia niin miksi sinä annat muiden olla niin hyviä että pääsee rikkoo meidän välejä. Tämän takia en halua että juttelet kenellekään meistä tai muitakaan asioita jottei kukaan ajattele muka meidän parasta ehdottamalla erominen tai muutenkaan puuttuu millään tavalla meidän asioihin kun ei ne ymmärrä kuitenkaan meidän tunteita eikä ajatuksia tai muitakaan asioita ne vaan näkee sen pintapuolisesti tilanteen ja tällä tarkoitan ihan kaikkia niin paremmin pärjää kun ei kukaan puutu ja kuitenkin kyseessä on meidän kummankin suhde nii ei oo mitään reilua juoruu mun asioista. Ne eivät kuulu muille mun tunteet tai muutkaan asiat. Ja meidän riidat kuitenkin johtuu tunteista nii ei ne kuulu muille. Vaikka nyt kuinka paljon olet suuttunut nii me kuitenkin saadaan aina sovittua meidän välit ja sitten kun saadaan edes se pieni hetki kerran kuussa olla kahdestaan nii kyllähän me sovitaan oikein pitkän kaavan mukaan ja tehdään todella paljon sitä. Rakastan sinua helvetin haltia olet mutta en voi sille mitään että olet mun sydämen vienyt ja mä tiedän ettet ikinä edes palauta mun sydäntä takas paikoilleen nii että saisin jonku muun mun sydämeen niin kun sulla kuitenkin on mun sydän nii älä riko sitä. Rakastan sinua. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Vaikka rakastat ja vaikka rakastan niin omistaa et silti voi enkä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka rakastat ja vaikka rakastan niin omistaa et silti voi enkä minäkään.

        No hyvä jos löytyi oikea kaivattu. Voittekin jatkaa tästä keskenänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä jos löytyi oikea kaivattu. Voittekin jatkaa tästä keskenänne.

        Ludem on vain minun rakas ikuisesti vain ludemille olen uskollisesti





        Taksu 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta et todellakaan ole mikään sinkku ikinä. Mä en ikinä hyväksy sitä että olet jonku muun kanssa että vaikka olisi useamman vuoden toi tilanne nii et saa olla kuin mun kanssa suhteessa. Ja unohda toi sinkku sana kun se ärsyttää eniten että joka toinen päivä haluat jättää mut ja joka toinen päivä kuitenkin haluat olla mustasukkainen minusta nii se ollaa jo sovittu että me emme eroa minkään asian takia eikä kenenkään muun takia niin miksi sinä annat muiden olla niin hyviä että pääsee rikkoo meidän välejä. Tämän takia en halua että juttelet kenellekään meistä tai muitakaan asioita jottei kukaan ajattele muka meidän parasta ehdottamalla erominen tai muutenkaan puuttuu millään tavalla meidän asioihin kun ei ne ymmärrä kuitenkaan meidän tunteita eikä ajatuksia tai muitakaan asioita ne vaan näkee sen pintapuolisesti tilanteen ja tällä tarkoitan ihan kaikkia niin paremmin pärjää kun ei kukaan puutu ja kuitenkin kyseessä on meidän kummankin suhde nii ei oo mitään reilua juoruu mun asioista. Ne eivät kuulu muille mun tunteet tai muutkaan asiat. Ja meidän riidat kuitenkin johtuu tunteista nii ei ne kuulu muille. Vaikka nyt kuinka paljon olet suuttunut nii me kuitenkin saadaan aina sovittua meidän välit ja sitten kun saadaan edes se pieni hetki kerran kuussa olla kahdestaan nii kyllähän me sovitaan oikein pitkän kaavan mukaan ja tehdään todella paljon sitä. Rakastan sinua helvetin haltia olet mutta en voi sille mitään että olet mun sydämen vienyt ja mä tiedän ettet ikinä edes palauta mun sydäntä takas paikoilleen nii että saisin jonku muun mun sydämeen niin kun sulla kuitenkin on mun sydän nii älä riko sitä. Rakastan sinua. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Unohda jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem on vain minun rakas ikuisesti vain ludemille olen uskollisesti





        Taksu 💕

        Rakas me kuulutaan yhteen.💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta et todellakaan ole mikään sinkku ikinä. Mä en ikinä hyväksy sitä että olet jonku muun kanssa että vaikka olisi useamman vuoden toi tilanne nii et saa olla kuin mun kanssa suhteessa. Ja unohda toi sinkku sana kun se ärsyttää eniten että joka toinen päivä haluat jättää mut ja joka toinen päivä kuitenkin haluat olla mustasukkainen minusta nii se ollaa jo sovittu että me emme eroa minkään asian takia eikä kenenkään muun takia niin miksi sinä annat muiden olla niin hyviä että pääsee rikkoo meidän välejä. Tämän takia en halua että juttelet kenellekään meistä tai muitakaan asioita jottei kukaan ajattele muka meidän parasta ehdottamalla erominen tai muutenkaan puuttuu millään tavalla meidän asioihin kun ei ne ymmärrä kuitenkaan meidän tunteita eikä ajatuksia tai muitakaan asioita ne vaan näkee sen pintapuolisesti tilanteen ja tällä tarkoitan ihan kaikkia niin paremmin pärjää kun ei kukaan puutu ja kuitenkin kyseessä on meidän kummankin suhde nii ei oo mitään reilua juoruu mun asioista. Ne eivät kuulu muille mun tunteet tai muutkaan asiat. Ja meidän riidat kuitenkin johtuu tunteista nii ei ne kuulu muille. Vaikka nyt kuinka paljon olet suuttunut nii me kuitenkin saadaan aina sovittua meidän välit ja sitten kun saadaan edes se pieni hetki kerran kuussa olla kahdestaan nii kyllähän me sovitaan oikein pitkän kaavan mukaan ja tehdään todella paljon sitä. Rakastan sinua helvetin haltia olet mutta en voi sille mitään että olet mun sydämen vienyt ja mä tiedän ettet ikinä edes palauta mun sydäntä takas paikoilleen nii että saisin jonku muun mun sydämeen niin kun sulla kuitenkin on mun sydän nii älä riko sitä. Rakastan sinua. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Ensi kerralla jaksota kommenttisi. Oli raskasta luettavaa.

        Mutta kuitenkin sympateeran sinua. Voimia sinulle.


    • Toivottavasti ei, onhan tässä jo 7 vuotta oltu.

      • Anonyymi

        Minä olen ollut sinua muutaman vuoden kauemmin sinkkuna.


    • Toivottavasti en enään kovinkaan kauaa. :/

    • Anonyymi

      Kyllä ruman ätmin täytyy olla sinkku koko elämän ajan.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei kauan. Naiset ei tajua miten hyvä mies tässä on. Ei ymmärrä ei.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Joku saatanan rikollinen juoppo jännämies kyllä kelpaa. Mut ei kunnon mies joka käy töissä ja juo joskus.

    • Anonyymi

      Ei noita naisia oikein ymmärrä joo.

    • Anonyymi

      Niin kauan ku löydän mieleisen, täytyy kolahtaa?

    • Anonyymi

      Täytyy saada omat asiat ensin kuntoon, sitten on helpompi miettiä yhdessäoloa, jonkun kanssa joka tuntuu mieleiseltä? Onko sellaisia olemassa? Toivon mukaan on?

    • Anonyymi

      Siihen asti että elämäni rakkaus tulee vastaan.

    • Anonyymi

      Toivottavasti löydän kauniin seksikkään naisen.Edellinen oli kaunis mutta lihava.

    • Anonyymi

      Suomen ATM ry:n ansiomerkkien 🏅 perusteet:
      Pronssinen ansiomerkki. 10 vuotta sinkkuna täysi-ikäisyyden jälkeen.
      Hopeinen ansiomerkki. 20 vuotta sinkkuna täysi-ikäisyyden jälkeen.
      Kultainen ansiomerkki. 30 vuotta sinkkuna täysi-ikäisyyden jälkeen.
      Hopeareunuksisen kunniadiplomin perusteet:
      50 vuotta sinkkuna täysi-ikäisyyden jälkeen.

    • Anonyymi

      Mitä suurimmalla todennäköisyydellä niin tulee tapahtumaan.
      Mutta - koska koskaan ei saa sanoa ei koskaan, en sano niin. Jätän mahdollisuuden, tosin, häviävän pienen mutta mahdollisuuden kuitenkin auki.
      Olen kokeillut toistakin elämäntapaa, siis parisuhdetta ja huonoksi havainnut. Valitsin siis itselleni paremman eli sinkkuuden ja sen niin hyväksi havainnut ettei mitenkään houkuta tästä luopua.
      Misssään tapauksessa perinteiseen parisuhteeseen yhdessä asumiseen jne. en missään tapauksessa suostu, jonkinlainen erillisuhde pitäisi olla jos ylipäätään mitään.
      -nainen-

      • Anonyymi

        Huono asenne. Noin tulet jäämään aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono asenne. Noin tulet jäämään aina yksin.

        Miten niin? Mä en näe mitään vikaa tuossa asenteessa ja itse ajattelen samalla tavalla.

        - toinen nainen


    • Anonyymi

      En tiedä mistä se nainen löytyy ei varmaan mistään. En haluaisi alkaa käymään huorissa jos en naista saa.

      • Anonyymi

        Naiset kun ei tule missään juttelemaa ja itse en uskalla jutella niille.


    • Anonyymi

      "Mitä suurimmalla todennäköisyydellä niin tulee tapahtumaan.
      Mutta - koska koskaan ei saa sanoa ei koskaan, en sano niin. Jätän mahdollisuuden, tosin, häviävän pienen mutta mahdollisuuden kuitenkin auki.
      Olen kokeillut toistakin elämäntapaa, siis parisuhdetta ja huonoksi havainnut. Valitsin siis itselleni paremman eli sinkkuuden ja sen niin hyväksi havainnut ettei mitenkään houkuta tästä luopua.
      Misssään tapauksessa perinteiseen parisuhteeseen yhdessä asumiseen jne. en missään tapauksessa suostu, jonkinlainen erillisuhde pitäisi olla jos ylipäätään mitään.
      -nainen-"

      "Huono asenne. Noin tulet jäämään aina yksin."

      Kappas! :D :D sinullapa välähti! :
      Luepa viestini ajatuksen kanssa, ehkä tajuat jotain. Tai sitten et.

      -se sama nainen - elämäntapasinkku!-

    • Omasta vapaasta tahdosta 11 vuotta sinkkuna oloa takana, ja hyvin todennäköisesti ainakin sama aika edessä, tosin en mene vannomaan mitään. Jos "se oikea" sattuu tulemaan vastaan niin on hyvä juttu, mutta etsimällä en etsi, ja jos yksin pysyn lopun elämää, niin ei se mikään maailman loppu ole.

      Olen viihtynyt ja viihdyn edelleen omassa seurassani, joten ketään tuntematonta random -miestä en halua. Tällä hetkellä on olemassa vain yksi mies jonka ottaisin rinnalleni kulkemaan, mutta tämän hetkisessä tilanteessani ei sekään olisi välttämättä edes järkevää.

      Ei sitä kukaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja olen kantapään kautta oppinut, että jos jotain vannoo, se ei tule toteutumaan. 19 -vuotiaana vannoin etten tule koskaan muuttamaan tähän tuppukylään takaisin, ja nyt olen asunut samassa tuppukylässä jo yli 10 vuotta. 2005 vannoin etten tule koskaan enää seurustelemaan, ja pari viikkoa myöhemmin aloin seurustelemaan. Joten vannomatta paras. 😏

      • Anonyymi

        Juu no oleppa yksin. en halua tuommoista naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu no oleppa yksin. en halua tuommoista naista.

        Ei mun sinkkuna oloni johdu sinun tai sinunlaisten miesten tahtomattomuudesta. Ottajia kyllä olisi, mutta minä en ota ketä tahansa kakslahkeista pelkästään sen takia että saisi parisuhteen. En ole koskaan tehnyt niin


    • Anonyymi

      Aion olla vielä 30 vuotta ja sitten 75 vuotiaana vanhainkodissa isken jonkun mummon.

    • Anonyymi

      Saa nähdä löytyykö koskaan. Vai joutuuko aina olemaan ikisinkku.

      • Anonyymi

        Minullehan kelpaisi monet naiset kyllä. Mutta tuntuu että minä en kelpaa ees lihavalle.


    • Anonyymi

      Tinderis vanhat tavis naiset ei laia osumia vaikka sanovat ettei kummempia kriteerejä ole. Taidan siis olla sinkku koko elämäni.

      • Anonyymi

        Vanhat lihavatkaan ei halua sua. Sitten ei hyvin mene.


    • Anonyymi

      Kyllä en luovu sinkkuudestani mistään hinnasta tai kenenkään takia.

    • Anonyymi

      Joooo.mihis tässä kiire😄

    • Toisilla on puoliso kuollut, ja toisilla ei. 🥴

    • Anonyymi

      Toiset on komeita ja toiset rumia. Rumia miehii ei kukaan halua. Suomi naiset on maailman pinnallisempia.

    • Anonyymi

      Enpä ole rajannut aikaa, minkä viettäisin vapaana.

      Sinkkuna oleminen on muuttunut vuosien aikana rennommaksi juuri tästä osiostaan. Ei ole huolta, että kuinka pitkään tämä jatkuu, vaan opin päivä päivältä löytämään juuri tästä elämäntavasta uutta mielekkyyttä.

      Nyttenkin odotan kevättä ja kesää innolla. Koitan säästellä sinne pientä reissupääomaa ja suunnittelen jonkun moottoripyöräreissun, tai parin. Kokemus lajista vielä vähäistä, mutta enemmän kuin viime keväänä.

      Kaikkea muutakin muutosta luultavasti tulossa elämään, joten olo on kuin pikkupojalla puuhamaassa... mieli tekisi jo puolijuoksua kokeilla kaikkea.

    • Anonyymi

      Tietysti. Miksi pitäisi muuttaa mitään, kun on onnellinen?

    • Anonyymi

      Varmaan lopun ikääni. Monta vuotta takana jo sinkkuilua. Valtaosa miehistä on kammottavia, joten en usko, että se harvinainen helmi enää vastaan tulee.

    • Anonyymi

      Nii kauan ku o pakko? En lähde mihinkään leikkii, pitää tuntua siltä, et siin o järkeä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe