CATL-akkukennot on huippulaatua. Salo ja Uusikaupunki on ytimessä !

Anonyymi

24

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Suomi on maailman kilpailukykyisin maa. Suomalainen laatu on maailman parasta. Ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"

        CATL ja Tesla. Konsepti toimii todistettavasti.

        https://news.cgtn.com/news/2021-01-04/Stocks-of-Tesla-s-Chinese-battery-supplier-CATL-soar-over-15--WM9F1DVMpG/index.html


        "markkinat"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitäs jos laittais hunajakennot, makeeta pörinää olis ainakin tarpeeksi?🤥🤥🤥

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto on ylivoimainen.




        "markkinat"

        Tavisduunarille se on ainakin ylivoimaisen kallis.


    • Anonyymi

      Ei tule pyörimään tuo tuotanto.

      Akut ja kennot tehdään halvemmissa maissa.

      Suomessa joutuvat veloittamaan enemmän tai myymään paljon pienemmällä katteella. Mistä aikovat löytää ostajia? Pelkästään yjden akun kuljetuskustannus on paljon suomesta.

      Saksassa on vielä ajoneuvojen akustojen kasausta valmistajilla koska ne on isoja ja painavia.

      • Anonyymi

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"

        Sen tietää myös maailman rikkain .


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotkan ongelma teollistamisen suhteen on Cursor, joka mielellään touhuaa ja sotkee asioissa, joita se ei ymmärrä, ja joihin sen ei edes kannattaisi puuttua.
      Kotka on entinen suurten mahdollisuuksien ja nykyinen julkisten monumenttien kaupunki.

    • Anonyymi

      Sähköautojen akuissa on kosteusongelmia. Kylmän ja lämpimän vaihtelu generoi kondensiovettä mikä pitäisi poistaa.
      Esim. Teslojen akuissa kondensiovesi ei pääse poistumaan tiiviiden muovi- ja muiden kerrosten takia ja muutaman vuoden jälkeen kennojen päitä alkaa ruostumaan ja hapettumaan. Tämä aiheuttaa akun osien virheitä ja poistumista käytöstä.
      Nyt Tesla on alkanut valaa (jollaakin jellyllä) kennot vesitiiviisti mitä taas aiheutaa sen ettei akun purkaminen ja sen osien vaihtaminen onnistu vaan koko akku on silputtava kiertoon.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kondensio-ongelma on aina ja kaikkialla. Historiasta saakka läsnä. Sen kanssa on opittu elämään. Kaikissa laitteisssa ja rakennuksissa.

        https://pdfs.semanticscholar.org/a11c/25cc0f95614410e87ce88235407610c0ad2f.pdf

        https://hal.science/hal-03334356/document

        "markkinat"

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?

        Totta! Vanhoissa Tesloissa tätä ongelmaa on ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=i_iz7gcXPUc


        "markkinat"


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Näin lähellä

      Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3655
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

      Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3280
    3. Mä sanon tän suoraan.

      Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3112
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

      Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

      Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

      ... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1842
    7. Huomenna heitän järjen

      romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

      🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1769
    9. Hyvää huomenta

      Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

      Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe