CATL-akkukennot on huippulaatua. Salo ja Uusikaupunki on ytimessä !

Anonyymi

24

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Suomi on maailman kilpailukykyisin maa. Suomalainen laatu on maailman parasta. Ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"

        CATL ja Tesla. Konsepti toimii todistettavasti.

        https://news.cgtn.com/news/2021-01-04/Stocks-of-Tesla-s-Chinese-battery-supplier-CATL-soar-over-15--WM9F1DVMpG/index.html


        "markkinat"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitäs jos laittais hunajakennot, makeeta pörinää olis ainakin tarpeeksi?🤥🤥🤥

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto on ylivoimainen.




        "markkinat"

        Tavisduunarille se on ainakin ylivoimaisen kallis.


    • Anonyymi

      Ei tule pyörimään tuo tuotanto.

      Akut ja kennot tehdään halvemmissa maissa.

      Suomessa joutuvat veloittamaan enemmän tai myymään paljon pienemmällä katteella. Mistä aikovat löytää ostajia? Pelkästään yjden akun kuljetuskustannus on paljon suomesta.

      Saksassa on vielä ajoneuvojen akustojen kasausta valmistajilla koska ne on isoja ja painavia.

      • Anonyymi

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"

        Sen tietää myös maailman rikkain .


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotkan ongelma teollistamisen suhteen on Cursor, joka mielellään touhuaa ja sotkee asioissa, joita se ei ymmärrä, ja joihin sen ei edes kannattaisi puuttua.
      Kotka on entinen suurten mahdollisuuksien ja nykyinen julkisten monumenttien kaupunki.

    • Anonyymi

      Sähköautojen akuissa on kosteusongelmia. Kylmän ja lämpimän vaihtelu generoi kondensiovettä mikä pitäisi poistaa.
      Esim. Teslojen akuissa kondensiovesi ei pääse poistumaan tiiviiden muovi- ja muiden kerrosten takia ja muutaman vuoden jälkeen kennojen päitä alkaa ruostumaan ja hapettumaan. Tämä aiheuttaa akun osien virheitä ja poistumista käytöstä.
      Nyt Tesla on alkanut valaa (jollaakin jellyllä) kennot vesitiiviisti mitä taas aiheutaa sen ettei akun purkaminen ja sen osien vaihtaminen onnistu vaan koko akku on silputtava kiertoon.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kondensio-ongelma on aina ja kaikkialla. Historiasta saakka läsnä. Sen kanssa on opittu elämään. Kaikissa laitteisssa ja rakennuksissa.

        https://pdfs.semanticscholar.org/a11c/25cc0f95614410e87ce88235407610c0ad2f.pdf

        https://hal.science/hal-03334356/document

        "markkinat"

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?

        Totta! Vanhoissa Tesloissa tätä ongelmaa on ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=i_iz7gcXPUc


        "markkinat"


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      193
      11278
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      43
      8270
    3. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

      Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      110
      7857
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

      Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      5
      7419
    5. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      91
      5812
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

      Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      55
      5268
    7. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

      Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      15
      5099
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

      Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      40
      5058
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

      – Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      6
      4666
    10. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      27
      3398
    Aihe