CATL-akkukennot on huippulaatua. Salo ja Uusikaupunki on ytimessä !

Anonyymi

24

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Suomi on maailman kilpailukykyisin maa. Suomalainen laatu on maailman parasta. Ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"

        CATL ja Tesla. Konsepti toimii todistettavasti.

        https://news.cgtn.com/news/2021-01-04/Stocks-of-Tesla-s-Chinese-battery-supplier-CATL-soar-over-15--WM9F1DVMpG/index.html


        "markkinat"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitäs jos laittais hunajakennot, makeeta pörinää olis ainakin tarpeeksi?🤥🤥🤥

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tule pyörimään tuo tuotanto.

      Akut ja kennot tehdään halvemmissa maissa.

      Suomessa joutuvat veloittamaan enemmän tai myymään paljon pienemmällä katteella. Mistä aikovat löytää ostajia? Pelkästään yjden akun kuljetuskustannus on paljon suomesta.

      Saksassa on vielä ajoneuvojen akustojen kasausta valmistajilla koska ne on isoja ja painavia.

      • Anonyymi

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"

        Sen tietää myös maailman rikkain .


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotkan ongelma teollistamisen suhteen on Cursor, joka mielellään touhuaa ja sotkee asioissa, joita se ei ymmärrä, ja joihin sen ei edes kannattaisi puuttua.
      Kotka on entinen suurten mahdollisuuksien ja nykyinen julkisten monumenttien kaupunki.

    • Anonyymi

      Sähköautojen akuissa on kosteusongelmia. Kylmän ja lämpimän vaihtelu generoi kondensiovettä mikä pitäisi poistaa.
      Esim. Teslojen akuissa kondensiovesi ei pääse poistumaan tiiviiden muovi- ja muiden kerrosten takia ja muutaman vuoden jälkeen kennojen päitä alkaa ruostumaan ja hapettumaan. Tämä aiheuttaa akun osien virheitä ja poistumista käytöstä.
      Nyt Tesla on alkanut valaa (jollaakin jellyllä) kennot vesitiiviisti mitä taas aiheutaa sen ettei akun purkaminen ja sen osien vaihtaminen onnistu vaan koko akku on silputtava kiertoon.

      • Anonyymi

        Väärin! Kondensio-ongelma on aina ja kaikkialla. Historiasta saakka läsnä. Sen kanssa on opittu elämään. Kaikissa laitteisssa ja rakennuksissa.

        https://pdfs.semanticscholar.org/a11c/25cc0f95614410e87ce88235407610c0ad2f.pdf

        https://hal.science/hal-03334356/document

        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kondensio-ongelma on aina ja kaikkialla. Historiasta saakka läsnä. Sen kanssa on opittu elämään. Kaikissa laitteisssa ja rakennuksissa.

        https://pdfs.semanticscholar.org/a11c/25cc0f95614410e87ce88235407610c0ad2f.pdf

        https://hal.science/hal-03334356/document

        "markkinat"

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?

        Totta! Vanhoissa Tesloissa tätä ongelmaa on ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=i_iz7gcXPUc


        "markkinat"


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe