CATL-akkukennot on huippulaatua. Salo ja Uusikaupunki on ytimessä !

Anonyymi

24

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Suomi on maailman kilpailukykyisin maa. Suomalainen laatu on maailman parasta. Ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa valmistetut CATL akkukennot ovat ehdotonta huippulaatua. Suomessa Uudessakaupungissa tehdään autoja ja akustoja. Se on todistetusti kaikkein korkeinta laatua.
        Tärkeintä on hyvä kilpailukyky Saksan ja Itävallan kanssa. Sama laatu edullisemmin sekä paremmin joustoin.


        "markkinat"

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurin autojen komponenttien valmistaja Bosch luottaa CATL akkukennoihin !

        https://www.uusiteknologia.fi/2019/09/23/bosch-akkuyhteistyohon-catl-myos-valmet-automotivessa/


        "markkinat"

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bosch AG on liian pieni yritys aloittamaan oman akkukennon valmistamisen.
        Aasiassa on jo vuosien etumatka ja valmistusketju.

        https://www.dw.com/en/bosch-says-battery-cells-are-too-expensive-too-risky/a-42774651

        Lintilä ja muut suomalaiset poliitikot eivät ymmärrä tosiasioita. Akkukennojen valmistus ei yksinkertaisesti voi kannattaa Suomessa.

        Aasiassa on osaaminen. Suomessa osataan valmistaa todistetusti erinomaisia akustoja. Se on jo todistettu.


        "markkinat"

        CATL ja Tesla. Konsepti toimii todistettavasti.

        https://news.cgtn.com/news/2021-01-04/Stocks-of-Tesla-s-Chinese-battery-supplier-CATL-soar-over-15--WM9F1DVMpG/index.html


        "markkinat"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitäs jos laittais hunajakennot, makeeta pörinää olis ainakin tarpeeksi?🤥🤥🤥

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto on ylivoimainen.




        "markkinat"

        Tavisduunarille se on ainakin ylivoimaisen kallis.


    • Anonyymi

      Ei tule pyörimään tuo tuotanto.

      Akut ja kennot tehdään halvemmissa maissa.

      Suomessa joutuvat veloittamaan enemmän tai myymään paljon pienemmällä katteella. Mistä aikovat löytää ostajia? Pelkästään yjden akun kuljetuskustannus on paljon suomesta.

      Saksassa on vielä ajoneuvojen akustojen kasausta valmistajilla koska ne on isoja ja painavia.

      • Anonyymi

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa autotehtaalla maksetaan työstä huomattavasti saksalaisille ja itävaltalaisille maksettua vähemmän, mutta työn laatu on sama.
        Myös jousto toimii Suomessa.

        Ajoneuvoihin asennettavat akustot ja niiden integrointi kannattaa tehdä autotehtaan yhteydessä. Näin tehdään Suomessa ja se todistetusti kannattaa.


        Akkukennot Aasiassa ja rajoitetusti Itä-Euroopassa.


        Lintilän ja muiden ajatukset akkukennojen tuottamisesta Suomessa. Kuten jos Suomessa alotettaisiin matkapuhelinten ja älylaitteiden massavalmistus.

        Ei toimi....


        "markkinat"

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näen Valmet Automotiven pörssilistautumisen valtavana mahdollisuutena.

        Yritys keräisi hetkessä miljardeja.

        Näen myös tässä Teslan mahdollisuuden....


        "markkinat"

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava tulevaisuus !





        "markkinat"

        Sen tietää myös maailman rikkain .


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotkan ongelma teollistamisen suhteen on Cursor, joka mielellään touhuaa ja sotkee asioissa, joita se ei ymmärrä, ja joihin sen ei edes kannattaisi puuttua.
      Kotka on entinen suurten mahdollisuuksien ja nykyinen julkisten monumenttien kaupunki.

    • Anonyymi

      Sähköautojen akuissa on kosteusongelmia. Kylmän ja lämpimän vaihtelu generoi kondensiovettä mikä pitäisi poistaa.
      Esim. Teslojen akuissa kondensiovesi ei pääse poistumaan tiiviiden muovi- ja muiden kerrosten takia ja muutaman vuoden jälkeen kennojen päitä alkaa ruostumaan ja hapettumaan. Tämä aiheuttaa akun osien virheitä ja poistumista käytöstä.
      Nyt Tesla on alkanut valaa (jollaakin jellyllä) kennot vesitiiviisti mitä taas aiheutaa sen ettei akun purkaminen ja sen osien vaihtaminen onnistu vaan koko akku on silputtava kiertoon.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kondensio-ongelma on aina ja kaikkialla. Historiasta saakka läsnä. Sen kanssa on opittu elämään. Kaikissa laitteisssa ja rakennuksissa.

        https://pdfs.semanticscholar.org/a11c/25cc0f95614410e87ce88235407610c0ad2f.pdf

        https://hal.science/hal-03334356/document

        "markkinat"

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Teslan akkuja avattaessa siellä on helmeillyt selvää vettä muovikuoren alla ja toimimattomien modulien alueella on selviä ruoste- ja hapettumisläikkiä?

        Totta! Vanhoissa Tesloissa tätä ongelmaa on ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=i_iz7gcXPUc


        "markkinat"


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

      "Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45231
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

      Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25986
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      324
      15673
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

      KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      10823
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

      Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      169
      10802
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

      Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9641
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

      IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

      https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      222
      6489
    Aihe