kotiviiniä leipäkoneita

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi kiljun ja sahdin saivat nostettua maailman perintölistalle. Jokaisena kahdeksana vuoden aikana se meitillä pörisee, kiljusaavi.

      • Perse pörisee näin 8päivänä.


      • Anonyymi

        Ovat tuoneet meillejin kambotsalaisen riisikiljureseptin. Sen nauttimiseen tarvitaan avaruuspuvun vaatimukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat tuoneet meillejin kambotsalaisen riisikiljureseptin. Sen nauttimiseen tarvitaan avaruuspuvun vaatimukset.

        Selitä. juttu menee ihan outerspace.


    • Olen allekirjoittaneena siirtynyt eeppiseen ruokavalioon! Siinä ei syödä mitään, mikä on/ on ollut elävää eli orgaanista. Tiedepiireissä se tunnetaan nimellä anti- orgaaninen dieetti.Nyt on kaikkien aika heittää hyvästit Patakakkosen ja Jaakko Kolmosen epäterveelliselle ruokakulttuurille, joka meille on iskostettu jo syöttötuolista lähtien. Jos kaikki uudistaisivat ruokavalionsa minun tavoin, niin lämpeneminen loppuisisi ja jäävuoret jäätyisivät uudestaan ja pingviinit palaisivat pohjoisnavalle ja pakastealtaisiin, joista ne on poistettu kulttuurillisen omimisen vuoksi lailla eskimo- puikkojen.

      Kiljusta, kun on ollut puhe, niin tarjosin sitä naapurin amerikkalaiselle studentille. En oikein osaa kieltä, mutta osoitin häntä sormella ja sanoin: "kiljuu, kiljuu!" Hän lähti jostain syystä karkuun ja soitti poliisit ynnä väitti, että olen uhkaillut häntä.

      En itse juuri kiljuani juo, vaan käytän sitä käsidesinä. Mulla on aina ämpäri sitä täynnä kämpässäni ja siellä huuhtelen käteni, ulkoa tultuani. Käytettyihin kertakäyttöisiin kasvosuojaimiin pyyhin takapuoleni ja luonto kiittää.

      • Ateriani..dulanon grillimakkara 1kpl.. tomaatti 1 kpl.. belgialaisia ranskalaisia mummon juomutettuja perunoita uunissa..jus muuten dulano posahti. väkevää sinappia kestuppii.


    • Anonyymi

      Ostin kirpparilta leipäkoneen siltä varalta, että joskus pyyhkii vielä niin heikosti, että koneella olisi vielä käyttöä.
      Viime syksynä vein sen rapuja kuhisevaan jokeen...niin että leipäkone oli rautalankakatiskassa.

      Hullunahan se kravut tulivat uutta konetta katsomaan. Ikävä kyllä emme muijan kanssa krapuiltoja pitäneet. Niinpä vaihdoin ne tyroxlevypinkkaan.

      • Leivän vaivaan käsin. propellikädet sopii siihen erinomaisesti. Myöskin se rauhallinen isoäidin tyylikin.


    • Anonyymi

      Yritin leipäkoneella kaurapuuroa keittää. Siitä mitään tullu. Tommottinen harmittaa. Maksoin laitteesta 120 mk.
      Hulkkonen vois muuntaa vehkeen koronasensoriksi kuin porttivahdiks ikkään.

      • Täytyy olla iloinen että noin wanhha markkaikainen masiina toimii.


    • Anonyymi

      Kotiviinin valmistaminen on säädetty luvalliseksi suomessa laissa. Kuitenkaan sen myyntiä - etenkin ilmoittelua lehtimediassa pidetään pienenä riskinä.

      • Onkohan asiaan laissa jotain perseenreikiä?


    • Anonyymi

      Porkkana menee viä kun sen keittää. ja siit voissa paistaa. Punajuurta en siedä sen inhan maun takii.
      Siks kait olen selvinny myöhemmän keski-iän ohitte. Mut mun isänsä.
      Se laulo ,että Rangooniin ja Kiinaan. Vanhoi henkellisiä laului sanoi sen olevan... Vanhan valaan kapakkiveisun.

      • Oon punajuurifani. Borssissa ihan must ja uunijuureksena bueno. Aina vaan kaikki muuttuu liilaks se on se huono puoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe