Hieno keskustalainen päivä tänään

Olipa hienoa päivä täällä Inkeroisissa. Sain toimeentulotukeen hieman korotusta, että sain ostettua uuden näppäimistön. Vanha oli vain puoli vuotta vanha mutta etenkin k-, a-, p- ja i-kirjaimet olivat erittäin kuluneet ja jopa vaurioituneet. En saata ymmärtää mistä se johtuisi. Olisiko jollakin jokin teoria asiasta?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nää nykyajan näppäimistöt kestä edes kapia

• En voi ymmärtää, että kuinka on mahdollista, että kapi asuu omistusasunnossa hienossa kaupunginosassa ja matkustelee kahden eläkkeen turvin maailmalla.

Samaan aikaan minä saan omaishoidon tukea ja pientä eläkettä ja toimeentulotukea ja pikku pisnistä tori.fi;ssa ja asumus on huonokuntoinen vuokraläävä ja kuitenkin minä olen mestarisotilas joka olen arvioinut tuhansia miehiä.

Se on kapin syytä

• Anonyymi

Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?

Kempeleen UPSEERISOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?

Kempeleen UPSEERISOTILAS

<<nälkä eläkkeelle>>

Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<nälkä eläkkeelle>>

Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"?

Ei täällä maalla ole mitään väliä, miten kirjaimet laittaa, tukihakemukset täyttää lapset, kun ovat paremmin oppineet kirjoittamaan. Tupilloissa keskustellaan ja haukutaan kaupungilaisia, ei kirjoitella. Sotakoulussa opeteltiin sotimaan.

• Anonyymi

Tuliko vappusatanen tilille, vai säälistäkö antoivat lisää, lääkkeitä sinun piti sillä ostaa, ei uutta näppäimistöä..... Häpeä prkle!

• Tänään meinasin käydä naapurin luona kyselemässä hieman. Epäilen, että kapi on muuttanut sinne kun palstalla on niin epäilyttävän hiljaista.

• Anonyymi

Hyvä, että alat hieman avautua ongelmistasi. Toivottavasti saat apua vaikeuksiisi.

• Anonyymi

Hienoa

• Kyllä taas olen antanut näppäimistön laulaa. Pähkäilen, että kuinka voisin välttää k-, a.-, p-, ja i-kirjaimia tällä uudella näppäimistölläni jonka hankin.

• Anonyymi

Et mitenkään niitä pysty säästelemään. Sormesi hakeutuu niille neljälle kirjaimelle vääjäämättömästi, joka kerta. Ajatuksiisi, kun ei kertakakaikkiaa mahdu mitään muuta, kuin K. . A... P.. I

• Anonyymi

Kirkas pakkaspäivä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe