Hieno keskustalainen päivä tänään

Olipa hienoa päivä täällä Inkeroisissa. Sain toimeentulotukeen hieman korotusta, että sain ostettua uuden näppäimistön. Vanha oli vain puoli vuotta vanha mutta etenkin k-, a-, p- ja i-kirjaimet olivat erittäin kuluneet ja jopa vaurioituneet. En saata ymmärtää mistä se johtuisi. Olisiko jollakin jokin teoria asiasta?

13

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nää nykyajan näppäimistöt kestä edes kapia

• En voi ymmärtää, että kuinka on mahdollista, että kapi asuu omistusasunnossa hienossa kaupunginosassa ja matkustelee kahden eläkkeen turvin maailmalla.

Samaan aikaan minä saan omaishoidon tukea ja pientä eläkettä ja toimeentulotukea ja pikku pisnistä tori.fi;ssa ja asumus on huonokuntoinen vuokraläävä ja kuitenkin minä olen mestarisotilas joka olen arvioinut tuhansia miehiä.

Se on kapin syytä

• Anonyymi

Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?

Kempeleen UPSEERISOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi tahallaa pahoittaa meidän köyhien mielen. Urallaakin uhalla eteni korkeammalle, kuin minä, ylilutina heittivät minut nälkä eläkkeelle. Lähellä keskustaa olevana kysyn, eikö minkään mene kohtuudella?

Kempeleen UPSEERISOTILAS

<<nälkä eläkkeelle>>

Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<nälkä eläkkeelle>>

Eivät sitten kirjoittamaan opettaneet siellä "sotakoulussa"?

Ei täällä maalla ole mitään väliä, miten kirjaimet laittaa, tukihakemukset täyttää lapset, kun ovat paremmin oppineet kirjoittamaan. Tupilloissa keskustellaan ja haukutaan kaupungilaisia, ei kirjoitella. Sotakoulussa opeteltiin sotimaan.

• Anonyymi

Tuliko vappusatanen tilille, vai säälistäkö antoivat lisää, lääkkeitä sinun piti sillä ostaa, ei uutta näppäimistöä..... Häpeä prkle!

• Tänään meinasin käydä naapurin luona kyselemässä hieman. Epäilen, että kapi on muuttanut sinne kun palstalla on niin epäilyttävän hiljaista.

• Anonyymi

Hyvä, että alat hieman avautua ongelmistasi. Toivottavasti saat apua vaikeuksiisi.

• Anonyymi

Hienoa

• Kyllä taas olen antanut näppäimistön laulaa. Pähkäilen, että kuinka voisin välttää k-, a.-, p-, ja i-kirjaimia tällä uudella näppäimistölläni jonka hankin.

• Anonyymi

Et mitenkään niitä pysty säästelemään. Sormesi hakeutuu niille neljälle kirjaimelle vääjäämättömästi, joka kerta. Ajatuksiisi, kun ei kertakakaikkiaa mahdu mitään muuta, kuin K. . A... P.. I

• Anonyymi

Kirkas pakkaspäivä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe