Löysin joku aika sitten FB:sta tietoa, elikkä että selvännäkijä, Naomi M. välittäisi enkeliviestejä.
Ensin en siihen sen enempää jäänyt miettimään mutta pian menin uudestaan sitä katsomaan, siinä oli hänen maalaama tosi kaunis enkelinkuva ja tuli sellainen hyvä tunne siitä ja tuntu että haluan sellaisen viestin saada.
Viime vuosi oli monellakin tapaa tosi rankka, yksi tärkee ihmissuhde päättyi ja koin monia muitakin menetyksiä.
Sain sen viestin ja luin sen. Ensin se sanoma ei mulle ihan auennutkaan, mutta sitten luin uudestaan ja ihan kuin sellainen lämmin aalto olisi hulmahtanut yli ja aloin itkeä. Itkin niin etten meinannut pystyä lainkaan lopettaan.
Jotakin ihmeellistä siinä tapahtui, mulle tuli tosi rauhallinen ja hyvä olla ja ensimmäisen kerran varmaan kuukausiin sain kunnolla nukuttua.
Mitä siinä viestissä oikein tapahtui?
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa mielenkiintoiselta, jotain sellaista haluaisin itsekin kokea, tuntuu että olen ihan turta ja lukossa. Laitoin jo sähköpostiin toivetta omasta viestistä.
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti hakeutua psykoterapiaan puhumaan asioista.
- Anonyymi
Varmaan siinä viestissä oli jotakin enkelienergiaa.
Olin joskus Naomilla asiakkaana ja ihastelin hänen maalaamia enkelitauluja. Kysyin että mistä siinä selvänäköisyydessä oikein on kysymys, että mistä ne asiat nousee. Hän katsoi minuun sillain tosi vakavasti ja sanoi että hän työskentelee enkelien kanssa. Ajattelin että tarkoitti sen liittyvän niihin tauluihin.
Siitä jotain vuos myöhemmin mun veljen vaimo sairastui vakavasti, enkä keksinyt oikein muuta keinoa lohduttaa niin tilasin hänelle sellaisen enkeliviestin. Se tuli mun sähköpostiin niin luin sen kyllä mutta se viesti ei auennut mulle ollenkaan mutta välitin sen mun veljen vaimolle.
Hän kiitti siitä ja hämmästeli että mistä joku voi tietää. Siitä ei mennyt kovin kauaa kun oli taas ihan kunnossa. Mietin että oliko sillä viestillä vaikutusta kun siihen asti oli ollut kuukausikaupalla tosi heikossa kunnossa.- Anonyymi
Ne taulut on IHANIA! Missään muualla ei ole sellaisia. Hankin yhden lapsen huoneeseen ja yhden meidän kesähuvilaan. Yhdestä suuresta ja värikkäästä taulusta en päässyt myöskään yli enkä ympäri, sen värimaailma on aivan mielettömän kaunis joten sen olemme nyt viimeksi hankkineet meidän olohuoneeseen. Naomille jo sanoin ettei minun varmaan parane mennä seuraavaa näyttelyä edes katsomaan kun alkaa pian seinätila loppua mihin laittaisi.
- Anonyymi
"Hän katsoi minuun sillain tosi vakavasti ja sanoi että hän työskentelee enkelien kanssa"
Psykiatrisessa sairaalassa kun potilailta kysyy niin he työskentelevät myös milloin minkäkin keijukaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446