Mitä siinä viestissä oikein tapahtui?

Anonyymi

Löysin joku aika sitten FB:sta tietoa, elikkä että selvännäkijä, Naomi M. välittäisi enkeliviestejä.
Ensin en siihen sen enempää jäänyt miettimään mutta pian menin uudestaan sitä katsomaan, siinä oli hänen maalaama tosi kaunis enkelinkuva ja tuli sellainen hyvä tunne siitä ja tuntu että haluan sellaisen viestin saada.
Viime vuosi oli monellakin tapaa tosi rankka, yksi tärkee ihmissuhde päättyi ja koin monia muitakin menetyksiä.
Sain sen viestin ja luin sen. Ensin se sanoma ei mulle ihan auennutkaan, mutta sitten luin uudestaan ja ihan kuin sellainen lämmin aalto olisi hulmahtanut yli ja aloin itkeä. Itkin niin etten meinannut pystyä lainkaan lopettaan.
Jotakin ihmeellistä siinä tapahtui, mulle tuli tosi rauhallinen ja hyvä olla ja ensimmäisen kerran varmaan kuukausiin sain kunnolla nukuttua.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa mielenkiintoiselta, jotain sellaista haluaisin itsekin kokea, tuntuu että olen ihan turta ja lukossa. Laitoin jo sähköpostiin toivetta omasta viestistä.

    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottomasti hakeutua psykoterapiaan puhumaan asioista.

    • Anonyymi

      Varmaan siinä viestissä oli jotakin enkelienergiaa.
      Olin joskus Naomilla asiakkaana ja ihastelin hänen maalaamia enkelitauluja. Kysyin että mistä siinä selvänäköisyydessä oikein on kysymys, että mistä ne asiat nousee. Hän katsoi minuun sillain tosi vakavasti ja sanoi että hän työskentelee enkelien kanssa. Ajattelin että tarkoitti sen liittyvän niihin tauluihin.

      Siitä jotain vuos myöhemmin mun veljen vaimo sairastui vakavasti, enkä keksinyt oikein muuta keinoa lohduttaa niin tilasin hänelle sellaisen enkeliviestin. Se tuli mun sähköpostiin niin luin sen kyllä mutta se viesti ei auennut mulle ollenkaan mutta välitin sen mun veljen vaimolle.
      Hän kiitti siitä ja hämmästeli että mistä joku voi tietää. Siitä ei mennyt kovin kauaa kun oli taas ihan kunnossa. Mietin että oliko sillä viestillä vaikutusta kun siihen asti oli ollut kuukausikaupalla tosi heikossa kunnossa.

      • Anonyymi

        Ne taulut on IHANIA! Missään muualla ei ole sellaisia. Hankin yhden lapsen huoneeseen ja yhden meidän kesähuvilaan. Yhdestä suuresta ja värikkäästä taulusta en päässyt myöskään yli enkä ympäri, sen värimaailma on aivan mielettömän kaunis joten sen olemme nyt viimeksi hankkineet meidän olohuoneeseen. Naomille jo sanoin ettei minun varmaan parane mennä seuraavaa näyttelyä edes katsomaan kun alkaa pian seinätila loppua mihin laittaisi.


    • Anonyymi

      "Hän katsoi minuun sillain tosi vakavasti ja sanoi että hän työskentelee enkelien kanssa"

      Psykiatrisessa sairaalassa kun potilailta kysyy niin he työskentelevät myös milloin minkäkin keijukaisten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe